Gå til innhold

Dere som fikk ut mange egg ved egguttak🩵

Guest90

Anbefalte innlegg

❤️❤️

Hvordan gikk det med dere?❤️

Hører «nesten» bare negativt med å få ut mange egg :( så er veldig redd det ikke skal gå denne gangen heller, første uttak fikk jeg 8, 1 ble befruktet men utviklet seg ikke videre. Nå ved sist uttak fikk vi ut 30 egg🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri fått ut mange egg, typ 0-8, men en venninne fikk ut mange egg på sitt første (og eneste) egguttak. Nå husker jeg ikke eksakt antall, men rundt 25+, det ble 16(!) blastoer og baby på andre innsett☺️ Hun har PCOS. 

Anonymkode: ed415...a53

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå har jeg aldri fått ut mange egg, typ 0-8, men en venninne fikk ut mange egg på sitt første (og eneste) egguttak. Nå husker jeg ikke eksakt antall, men rundt 25+, det ble 16(!) blastoer og baby på andre innsett☺️ Hun har PCOS. 

Tusen takk for at du delte🤍🤍

Er såå nervøs😩 Orker ikke en til telefonsamtale som starter «har desverre dårlige nyheter» igjen 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for at du delte🤍🤍

Er såå nervøs😩 Orker ikke en til telefonsamtale som starter «har desverre dårlige nyheter» igjen 🥲

Med 30 egg ut så tenker jeg at du har veldig(!) gode sjanser til å få flere fine blastocyster☺️ Mange egg behøver så absolutt ikke å være negativt. Vil tro du vil få fryst innsett nå, mtp fare for overstimulering. Personlig (og ut i fra hva lab’en hos vår klinikk sa) så er det aller beste fryst innsett av blasto. Det ble fullklaff med fryst blasto hos oss etter ett ferskinnsett som ble negativt. Hun sovnet nettopp etter å bokstavelig talt ha ledd seg i søvne😅

Oppdater gjerne🥰 Lykke til🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med 30 egg ut så tenker jeg at du har veldig(!) gode sjanser til å få flere fine blastocyster☺️ Mange egg behøver så absolutt ikke å være negativt. Vil tro du vil få fryst innsett nå, mtp fare for overstimulering. Personlig (og ut i fra hva lab’en hos vår klinikk sa) så er det aller beste fryst innsett av blasto. Det ble fullklaff med fryst blasto hos oss etter ett ferskinnsett som ble negativt. Hun sovnet nettopp etter å bokstavelig talt ha ledd seg i søvne😅

Ja er planlagt fryseforsøk🫶🏽🤍Grunnet mange eggposer og alder 😊 Kjenner at det går heeeelt fint, hadde det vært fersk skulle jeg vel ha satt inn imorgen..?🤔 eller fredag. Ikke helt iform til det🫣

Tusen takk🥰🥰

nei herli så koselig🥹🥹 Så heldig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.24):

3 gode egg ble det🤭 Befrukta og fryst ned🫶🏽

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guest90 skrev (4 minutter siden):

3 gode egg ble det🤭 Befrukta og fryst ned🫶🏽

Åå, så godt å høre❤️ Det er potensielt 3 søte små det🥰 og som legen min sa; 50-60% sjanse pr innsett med fryst blasto🤩 Masse lykke til videre! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.56):

Åå, så godt å høre❤️ Det er potensielt 3 søte små det🥰 og som legen min sa; 50-60% sjanse pr innsett med fryst blasto🤩 Masse lykke til videre! 

Åååå 🤞🏽🤞🏽🤞🏽 håper håper 🤞🏽😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/13/2023 at 9:56 AM, AnonymBruker said:

Vi fikk vår med fryst blasto :) 

Anonymkode: 828d2...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mye mas for å få barn, hvorfor ikke eggdonasjon eller embryo donasjon… vet ikke hva man gjør, eller vanlig adopsjon.

Anonymkode: 812cf...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Høres ut som mye mas for å få barn, hvorfor ikke eggdonasjon eller embryo donasjon… vet ikke hva man gjør, eller vanlig adopsjon.

Tror ikke du har peiling på hva du snakker om her... 

Man får ikke eggdonasjon i Norge med mindre man trenger det. 

Embryo donasjon er ikke lovlig i Norge. 

Adopsjon er ikke noe rask og enkel løsning. Det er dyrt og en lang prosess. Og absolutt ikke en løsning som passer for alle. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (11 minutter siden):

Tror ikke du har peiling på hva du snakker om her... 

Man får ikke eggdonasjon i Norge med mindre man trenger det. 

Embryo donasjon er ikke lovlig i Norge. 

Adopsjon er ikke noe rask og enkel løsning. Det er dyrt og en lang prosess. Og absolutt ikke en løsning som passer for alle. 

Null vits i å svare på slike idiotiske kommentarer. Hvorfor det mennesket der i det hele tatt leste tråden er for meg en gåte🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 12.11):

Okei😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ut 12 egg, kun ett kunne settes inn. Ingen på frys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ut 12 egg, 11 befruktet, 1 ferskinnsett, 10 på frys. 

Anonymkode: 5e731...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt bra! Da er jeg spent på hvor mange innsett som måtte til før det klaffet? ☺️ Fikk selv 8 på frys (18 egg ut), men det har ikke klaffet ennå. 

Anonymkode: acf8a...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk ut 12 egg, 11 befruktet, 1 ferskinnsett, 10 på frys. 

Anonymkode: 5e731...dd6

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så sykt bra! Da er jeg spent på hvor mange innsett som måtte til før det klaffet? ☺️ Fikk selv 8 på frys (18 egg ut), men det har ikke klaffet ennå. 

Det var denne jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...