AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Vil dere bli med å be omen oppvekking i Norge? 💜Be om det hver dag til det skjer. jo flere som ber jo bedre. Be om at alle korrupte makter i kirkene i Norge skal miste sin makt og bli avslørt hvis dem ikke omvender seg. Og at alle hyklere i kirkene skal omvende seg. og at folk fyllt med den hellige ånd og som er villig til å ta opp sitt kors og lede folk til sannhet skal komme til makt i kirkene. Be om at herren værsåsnill skal sende sine disipler fra hele verden til Norge fylt med den hellige ånd og vitne til folk på gater og i kirker og vekke folk opp. Be om at herren skal døpe kirkene med hellig frykt som leder til omvendelse og handling. Be om at herren skal døpe kirkene med sin sorg over tapte sjeler. Be om at herren skal fylle kirkene med sitt nærvær og få folk til å se sine løgner og hykleri og omvende seg. Gi kirkene visdom og åpenbaring på hans hellighet som han krever vi også skal være i. Fri kirkene fra alle løgner fra alle falske doktriner, fra korrupsjon, fra lettsindighet, fra synd og et hardt hjerte. Få kirkene til å innse at dem må begynne å bli fyllt med den hellige ånd daglig og gå ut på gatene og vitne for folk, og frelse folk, ta dette mer alvorligt. Be om at herren skal irettesette dems overfladiskhet dems latskap dems hykleri, dems dobbeltmoraler, dems selvsentrerthet, dems verdslige ambisjoner. Få dem til å innse at dem må ofre alt det verdslige og ha et ekte forhold med Gud og ha et ekte forhold med alle som kommer i kirkene. Amen! Anonymkode: 637ab...2c5 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg kan be for en del av dette, men ikke alt. I min kirke er det rom for de rike, det er rom for de fattige, det er rom for de travle, og for de ensomme. Det er rom for homofile prester, og det er rom for dem som tror at dette er galt. Vi kan respektere hverandre selv om vi tror og mener ulike ting. Det er opp til Gud å dømme. Jeg kommer til å fortsette små vitnesbyrd uten å presse folk, og tror beste måten å friste folk inn i fellesskapet på er å vise hvor godt det er. Det er noen ganger vanskelig å forstå at fri vilje er det beste for alle mennesker, men Gud har sikkert en grunn til det og. Kjære Gud. Hjelp meg å være et godt eksempel. Hjelp oss alle til å forstå konsekvenser så vi ønsker å ta gode valg. Hjelp oss å ha det så godt med oss selv at vi også ønsker det beste for vår neste. Hjelp oss å forstå betydningen av Jesus sine ord om "Det dere gjorde mot disse mine minste brødre, gjorde dere også mot meg." så denne jula kan bli god for alle, selv i vanskelige situasjoner. Hjelp oss å være tolerante mot både de politisk korrekte, og de politisk ukorrekte, og heller legge frem nok fakta og kjærlighet til at folk selv kan ta gode valg. Amen Anonymkode: 1cb3f...fbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg kan be for en del av dette, men ikke alt. I min kirke er det rom for de rike, det er rom for de fattige, det er rom for de travle, og for de ensomme. Det er rom for homofile prester, og det er rom for dem som tror at dette er galt. Vi kan respektere hverandre selv om vi tror og mener ulike ting. Det er opp til Gud å dømme. Jeg kommer til å fortsette små vitnesbyrd uten å presse folk, og tror beste måten å friste folk inn i fellesskapet på er å vise hvor godt det er. Det er noen ganger vanskelig å forstå at fri vilje er det beste for alle mennesker, men Gud har sikkert en grunn til det og. Kjære Gud. Hjelp meg å være et godt eksempel. Hjelp oss alle til å forstå konsekvenser så vi ønsker å ta gode valg. Hjelp oss å ha det så godt med oss selv at vi også ønsker det beste for vår neste. Hjelp oss å forstå betydningen av Jesus sine ord om "Det dere gjorde mot disse mine minste brødre, gjorde dere også mot meg." så denne jula kan bli god for alle, selv i vanskelige situasjoner. Hjelp oss å være tolerante mot både de politisk korrekte, og de politisk ukorrekte, og heller legge frem nok fakta og kjærlighet til at folk selv kan ta gode valg. Amen Anonymkode: 1cb3f...fbd Dette var vakkert å lese 🤩 Anonymkode: 190e0...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Anonymkode: bb49d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg er med Anonymkode: b43f1...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Del Skrevet 6. desember 2023 Og ellers er alt bra? Anonymkode: afbdf...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Del Skrevet 6. desember 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Få kirkene til å innse at dem må begynne å bli fyllt med den hellige ånd daglig og gå ut på gatene og vitne for folk, og frelse folk, ta dette mer alvorligt. Be om at herren skal irettesette dems overfladiskhet dems latskap dems hykleri, dems dobbeltmoraler, dems selvsentrerthet, dems verdslige ambisjoner. Få dem til å innse at dem må ofre alt det verdslige og ha et ekte forhold med Gud og ha et ekte forhold med alle som kommer i kirkene. Amen! Anonymkode: 637ab...2c5 "Dems"? Anonymkode: bb49d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Del Skrevet 6. desember 2023 Anonymkode: bb49d...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Del Skrevet 7. desember 2023 ❤️ Anonymkode: da021...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå