AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #21 Del Skrevet 6. desember 2023 Vi kan begge bli tydelig irritable, men forholder oss rolige, saklige og prater ut. På de åtte årene vi har bodd sammen har vi ikke hevet stemmen til hverandre én gang. Jeg har tidligere vært i forhold med mye høylytt kjefting, slamring av dører osv., og hadde aldri funnet meg i det igjen. Anonymkode: 3819b...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6. desember 2023 #22 Del Skrevet 6. desember 2023 Han: veldig tålmodig og rolig av seg..i løpet av 10 år har han vel hevet stemmen maks 5 ganger noen hakk. Jeg: utålmodig og farer opp ganske raskt, like fort som det går over. Hever nok stemmen en del når jeg blir sint eller frustrert. Spesielt hvis barnet vårt nekter å høre i vanlig tone fall etter x antall ganger forsøkt. Ingen av oss er materiell eller fysisk voldelig når vi er sint da. Kan hende det kommer et par gloser vi ikke mener, men sier alltid unnskyld etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet onsdag kl 14:20 #23 Del Skrevet onsdag kl 14:20 AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 9.23): Jeg fyrer meg opp over filleting, eksploderer bittelitt på sånne små irritasjonsmomenter flere ganger om dagen. Og roer meg like fort ned, heldigvis. Mannen er helt rolig og stabil, tror aldri jeg har sett han hisse seg opp over noe som helst. Anonymkode: 2cb93...6e1 Hadde aldri orket å være med en person som deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:12 #24 Del Skrevet onsdag kl 16:12 Min mann er fra Midtøsten og "klisje" med at han kan blir veldig sur veldig brått om det er noe han ikke liker der og da. Klare grenser og alle følelsene utenpå kroppen (med meg ihvertfall). Kan være urimelig. Så må jeg roe ham ned. Jeg er ganske god på å skille mellom viktigste og uviktig så jeg skjerper meg på det viktige og resten sier jeg jaja. Han er veldig flink å si unnskyld etterpå da. Jeg er som nordkvinner flest ganske tålmodig og raus i hverdagen. MEN om jeg først blir forbanna, fordi grensa er så grundig nådd, så blir jeg skikkelig skummel. Da blir jeg tiger og Hufsa og alt på en gang. Min mann blir både skremt og imponert, hehe. Jeg ber sjeldent om unnskyldning fordi jeg blir sint av gode grunner. Så det er nok han som ber om unnskyldning da også. Skjer veldig sjeldent fordi han er en jevnt over god mann + jeg er vant til hans væremåte. Men skjer det så blir det månelyst. Anonymkode: effd9...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:21 #25 Del Skrevet onsdag kl 16:21 Mannen er egentlig ei rolig sjel, men duverden for et sinne når han blir sint. Type svart i øynene og ikke-kontaktbar. Er ubehagelig, men han roer seg relativt fort og får dårlig samvittighet. Han beskriver det selv som at han går ut av egen kropp og ser en annen person i hans egen. Det oppleves slik også, at jeg ikke kjenner han igjen som den jeg er sammen med. Selv er jeg tålmodig og rolig, og blir svært sjeldent sint. Når jeg først blir det, som oftest når mannen har vært sint og oppført seg urettferdig mot meg, så blir derimot jeg skikkelig sint. Men som sønnen min sier, når han merker at jeg begynner bli hissig, er det bare å gjøre som jeg sier, for jeg er så sjeldent sint at han vet at jeg kun blir det når det er nødvendig. Anonymkode: 34e84...987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet onsdag kl 16:35 #26 Del Skrevet onsdag kl 16:35 Er nok dessverre veldig konfronterende,og vil oppleves som en "blander seg og er vanskelig" i mange saker,mye pga jeg merker jeg er veldig uenig med gjennomsnittspersonen (inkl her inne) Aldri fysisk,aldri langsint,men ja - Mange opplever nok meg som en kverulant,og en de ikke liker pga jeg sjelden er enig med de. Mitt dårligste trekk,som jeg ikke vet hva eller hvor kommer fra. Mange ganger bør jeg bare slappe av og holde kjeft. Dama er rolig og veldig tålmodig. Dog noe langsint,når hun først tenner. Svært lite konfronterende som sterk kontrast til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet onsdag kl 16:38 #27 Del Skrevet onsdag kl 16:38 Mannen min er veldig rolig og blir bare stille når han blir sur, sjeldent han blir sint. Jeg derimot har temperament og blir fort irritert, mest fordi jeg har null tålmodighet. 😂 Jeg blir aldri sint, da.. Bare sånn.. Små hissig 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:44 #28 Del Skrevet onsdag kl 16:44 Det kan gå noen år i mellom hver gang jeg blir sint. Når jeg blir sint, så eksploderer det. Har skremt meg selv ved et par anledninger tidligere. Kona blir lett småirritert og en sjelden gang sint. Anonymkode: 84dc8...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:14 #29 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Nei han er rolig. Han har tre damer i hus så han er den perfekte til å ha tre damer. Har vel sett han irritert 3-4 ganger i løpet av 25 årene vi har vært sammen. Selv så tåler jeg mye. Men når det går over steken min så blir jeg sint. Men jeg reagerer mye på syklusen min. Så dagen før jeg skal ha mensen så blir jeg fort irritert. Men kjefter ikke og smeller. Men lunta er litt kort da. Anonymkode: b3f31...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:21 #30 Del Skrevet onsdag kl 17:21 Vi er begge rolige folk, men kan bli sinte hvis det er god grunn for det. Vi har en relativt kritisk innstilling til ting, og liker å diskutere. Vi kan begge bli sure, men han blir oftere sur og mutt enn jeg, tror jeg. Når den ene er sliten og sur, løfter den andre som regel familien ved å være positiv og glad. Vi blir veldig sjelden sinte på hverandre. Det har kun skjedd en håndfull ganger på ni år. Men vi kan selvfølgelig bli irritert eller sur på hverandre. Anonymkode: 69673...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå