AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg ser etter to sanger fra rundt slutten av 2000-tall. Eksempel 1 Popsang mye spilt på radio. Verset er saktere enn refrenget og sangen er upbeat. Refrenget fritt etter hukommelsen: And because you are home tonight I wanna be a man And I wanna be your superman We can travel at the speed of light And i wanna be your superman Eksempel 2 Rapsang norsk. Hadde den på CD. Husker ikke selve sangen men husker at sporet åpnet med en konferansier som sa (fritt etter hukommelsen): Her er han! Han med like god stemme som en sofavelger. Og flyter like bra som hvalen. Like helspent som vestfoldbanen. Er du klar? Er du klar? Ok.. Hadde satt pris på det hvis noen kunne dele sine erfaringer. Anonymkode: 6fac3...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Den første er Yes man av han der Bjørn Johan eller noe Anonymkode: 9b68b...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefinger Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Den første er jeg ganske sikker på er "yes man" av Bjørn Johan Muri. Den andre vet jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den første er Yes man av han der Bjørn Johan eller noe Anonymkode: 9b68b...48c lillefinger skrev (2 minutter siden): Den første er jeg ganske sikker på er "yes man" av Bjørn Johan Muri. Den andre vet jeg ikke Ja fant den nå! Bomma litt på teksten ser jeg, men viktigste er at vi fant den. Anonymkode: 6fac3...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå