Gå til innhold

Menn: liker dere glattbarbert? Meningsmåling.

AnonymBruker

Glattbarbert eller ikke?  

340 stemmer

1. 1. Menn: liker dere glattbarbert mus eller ikke?

• glattbarbert
      208
    • trimmet
      155

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 20.33):

Nå mener jeg menn som absolutt skal slikke selv om jeg sier det ikke gir meg noe, og at jeg mister tenning av det.

Anonymkode: 3fda9...fdb

Men ingen i denne tråden har nevnt noe om dette, og det er heller ikke det tråden handler om, så hvorfor føler du at dette var rette arena for å tordne mot «menn som slikker selv om dama ikke vil?

Anonymkode: cec92...91a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

La dama få velge selv. Min kone har full busk,men innimellom får jeg lov til å berbere henne helt eller delvis glatt og digger variasjonen 🥰

Selv så har jeg oftest glatt pikk, pung og ræv, enten via manzillian, som i dag, eller høvel, men varierer og med full busk og helt hårløs.

Så, savner et valg for variasjon! 😊

Anonymkode: c91af...25d

Litt mer spennende da kanskje?

Anonymkode: 2b82b...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubulu skrev (11 timer siden):

Men virker som om de som faktisk steller det eller tar alt har bedre hygiene

Jeg har hår nedentil, og har svært god hygiene. Dusj hver dag. Men barberer jeg, får jeg sopp og utflod. Det har jeg ikke når jeg har hår. Enkelt valg 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det har jeg aldri opplevd, men jeg er likevel enig at full busk varsler latskap og likegyldighet. Hvem vil ha ei dame som er likegyldig til musa si? 

Anonymkode: 5932f...e72

Hva med oss som har best underlivshelse ved å ha hår? Har prøvd alle råd. Får sopp og økt utflod når jeg er glatt. Jeg synes og det er rett og slett turn off hvis en mann barberer nedentil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med oss som har best underlivshelse ved å ha hår? Har prøvd alle råd. Får sopp og økt utflod når jeg er glatt. Jeg synes og det er rett og slett turn off hvis en mann barberer nedentil. 

Men da passer dere ikke sammen uansett? Så hva er problemet? Folk har forskjellige preferanser

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da rr6det varr fint å beholde naturlig hårvekst.  Og sikkert flere menn med hår der å velge mellom. I dusjen på trening eller svømmehall er de fleste brhåret i skrittet. M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da rr6det varr fint å beholde naturlig hårvekst.  Og sikkert flere menn med hår der å velge mellom. I dusjen på trening eller svømmehall er de fleste brhåret i skrittet. M

Ja, heldigvis. Og jeg trimmer håret. Bare fjerner ikke alt. Og hårete menn er skikkelig sexy

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 15.59):

Veldig fint om bare menn svarer 😅👍 Vi kvinner ønsker jo reelle tall!

Anonymkode: 46c70...0af

Skulle vært er kvinne vil se svaret 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 16.04):

Ja jeg elsker utseende av en 10 åring 🤮

Anonymkode: fbd45...6f5

En kvinne som spyr av glattbarbert oppfører seg som en som ikke er kommet i puberteten. Det gir mening.

Anonymkode: 2014e...524

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er mye hår, så bryr jeg meg ikke veldig, men vil helst ha minst mulig hår i munnen 

Anonymkode: 5fd34...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da bare gøy og godt med en liten busk :) Så lenge det ikke er full skog, da bruker man mer tid på å fjerne hår fra munnen enn det man egentlig skal gjøre der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes rett og slett det er litt «Harry».

2001 ringte og ville ha tilbake kjønnshåret sitt.

Anonymkode: 8d907...b57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller glattbarbert enn trimmet. 

Men begge funker. 

Utrimmet stor busk er forferdelig. Som en jungel, og den går man seg vill i. Vanskelig.  

Ligge inni hud mot hud er mer følsomt med mindre hår på kjønnsorganene synes jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...