Gå til innhold

Menn: liker dere glattbarbert? Meningsmåling.

AnonymBruker

Glattbarbert eller ikke?  

340 stemmer

1. 1. Menn: liker dere glattbarbert mus eller ikke?

• glattbarbert
      208
    • trimmet
      155

Anbefalte innlegg

Om menn eller kvinner er glattbarberte er jo renhold mye enklere, størknet blod som sitter fast i bind via kjønnshår, for og ikke snakke om dinglebær i rompa

Anonymkode: de446...369

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker glatt, som i vokset eller laserbehandlet. Barbert er som regel ikke glatt, og blir raskt stubbete. Da tar jeg heller trimmet.

Anonymkode: f8fb8...fd8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bryr jeg meg katta hva andre gjør med kroppshår og sine egne underliv. 

Men jeg stusser når jeg ser noen bruker «hygiene» som et argument for hvorfor de barberer bort underlivshårene sine.

At det føles bra, ser bra ut etc er argumenter nok. Det handler om en personlig følelse og hva man liker. Men at det er hygienisk er direkte feil.

Glattbarbering gir en langt større grobunn for mye bakterier, spesielt streptokokker. Det øker risiko for å pådra seg herpes og HPV. 

Glattbarber gjerne. Ingen andre kan bestemme hva du selv syntes føles best og ser best ut. Men slutt å bruk hygiene som et argument for glattbarbering.

Hygiene er et argument i mot. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 23.49):

Hva er det med menn som på død og liv skal slikke? Selv om det ikke gir partner noe.

Anonymkode: 3fda9...fdb

Feromoner som skilles ut av damens underliv...Noen jenter har en helt ubeskrivelig deilig lukt/smak av feromoner som gjør "magiske" ting med menns tenning. Jeg fikk engang en truse av en dame jeg datet (dette var tidlig i datingprosessen, før sex og alt det der), og hun var sannsynligvis klar over at hun luktet "godt"...Jeg tok i mot trusa , og luktet litt på den en kveld...Reaksjonen var helt utrolig.....Kan ikke helt forklare hva som skjedde, men jeg kom nesten med en gang når jeg mrunket den kvelden....🙄

Anonymkode: 1c97d...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er opp til kvinnen å bestemme dette, men må innrømme at jeg synes det er best når leppene er glatte når jeg går ned på henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr X skrev (30 minutter siden):

Jeg synes det er opp til kvinnen å bestemme dette, men må innrømme at jeg synes det er best når leppene er glatte når jeg går ned på henne. 

...Men...En liten "dott"...Ikke a la 90-tallet, men en liten, velfrisert stripe rett ovenfor kjønnet er utrolig deilig 😃 ...Det lukter godt av håret der nede også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

...Men...En liten "dott"...Ikke a la 90-tallet, men en liten, velfrisert stripe rett ovenfor kjønnet er utrolig deilig 😃 ...Det lukter godt av håret der nede også ❤️

Kan godt dekke hele trekanten foran, etter min smak Noen krusete hår som stikker kitt ekstra ut er bare fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt enig, stripe, trekant osv er bare helt digg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr X skrev (1 minutt siden):

Helt enig, stripe, trekant osv er bare helt digg!

Ja 😃 

Jeg slikker gjerne en "diskofitte", men det er et pluss at hun har littegrann hår 😃 glattbarbert er egentlig ikke veldig turn-on....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 15.59):

Veldig fint om bare menn svarer 😅👍 Vi kvinner ønsker jo reelle tall!

Anonymkode: 46c70...0af

Liker alt av mus hvis jeg har kjemi med dama...fikk bare trykke på to alternativer her da...🧐😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadeJarl skrev (13 minutter siden):

Liker alt av mus hvis jeg har kjemi med dama...fikk bare trykke på to alternativer her da...🧐😅

Prøv " Hvor mye hår" - en egen poll på dette forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 15.29):

Jeg liker glatt, som i vokset eller laserbehandlet. Barbert er som regel ikke glatt, og blir raskt stubbete. Da tar jeg heller trimmet.

Anonymkode: f8fb8...fd8

Helt enig. Laserglatt og hun bruker flott hudolje der nede daglig etter dusj.  Jeg elsker "skinnende glatt" og kan knapt huske mye annet nå.  

Og dama vet at jeg kan få hjernen hennes til å boble så lenge alt er flott. Som en gir skal en få. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glattbarbert er fint det, men litt hår er overraskende sexy. Noe som kiler deg i ansiktet er ganske godt.

Anonymkode: 64d2f...c6b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da få alternativer? Naturlig og "stylet" burde ihvertfall vært med. 😅

Alltid hatt stripe, og resten vokset, og det har alltid blitt godt mottatt. 

Glattbarbert har jeg alltid synes ser ut som et barn, da hår er eneste forandringen på oss kvinner der nede. Trimmet er ubehagelig og kjedelig. 🤷🏻‍♀️

Endret av MariaIsabel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatt er best fordi det er deiligst og hun liker best å være glatt. Hun vil og at jeg skal være glatt og jeg er gjerne glatt over alt hvor hun vil ha det glatt. Hun vil kun at jeg har hår på beina og armene om sommeren, men om vinteren får jeg ikke ha hår på ben eller armer heller og så lenge jeg ikke går ute i shorts så er det bare digg. Hun er og glatt over alt, alltid!

Glatt er best!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.12.2023 den 19.55):

Ja 😃 

Jeg slikker gjerne en "diskofitte", men det er et pluss at hun har littegrann hår 😃 glattbarbert er egentlig ikke veldig turn-on....

Hva er discofitte?

Anonymkode: 2b82b...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (9 timer siden):

Det var da få alternativer? Naturlig og "stylet" burde ihvertfall vært med. 😅

Alltid hatt stripe, og resten vokset, og det har alltid blitt godt mottatt. 

Glattbarbert har jeg alltid synes ser ut som et barn, da hår er eneste forandringen på oss kvinner der nede. Trimmet er ubehagelig og kjedelig. 🤷🏻‍♀️

Nei hår er ikke eneste forandringen for mange. De indre kjønnsleppene vokser også. Å si at hår er det eneste som skiller et barn og en voksen kvinne blir like rart som å si at de som har små indre lepper med bare en sprekk ser ut som barn. 

Anonymkode: 56735...282

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glatt på begge 😍

Både jeg og mannen min glattbarberer oss fullstendig, da blir det best å slikke/suge, det ser deiligere ut og så blir det så sensitivt og føles mer intimt, i tillegg så blir det litt svett og klamt når vi knuller og det er også digg ❤️

Liker du det ikke så er det bare å la det gro, ellers kan du stusse, eller gjøre som du vil 🙂 det finnes verken riktig eller galt, kun preferanser. 

Anonymkode: 1dea5...ee8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske kvinner kunne bruke parykk, for jeg liker variasjoner🫰 Visuellt er jo mye hår og søkkvåt mus hærlig syn da, og deilig er det å gnikke ansiktet imot. Jeg liker jo å børste musa, så blir hun så mye mykere og penere på håret😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...