Gå til innhold

Menn: liker dere glattbarbert? Meningsmåling.

AnonymBruker

Glattbarbert eller ikke?  

340 stemmer

1. 1. Menn: liker dere glattbarbert mus eller ikke?

• glattbarbert
      208
    • trimmet
      155

Anbefalte innlegg

Må si at hvordan hun er stelt der nede, virkelig er langt nede på prioriteringslista.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker naturlig hårvekst - kvinner som holder seg unna barberblad, voks o.l.

Anonymkode: f05d7...ad9

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel busk takk!

Har ny kjæreste nå som er godt yngre enn meg for å si det sånn, så jeg var litt spent da vi kom dit i datingen. Ble positivt overrasket da trusa ble dratt ned og viste fram en stor mørk trekant :P

Anonymkode: f72c6...4a6

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 3.05):

Liker ikke hår i maten, så jeg foretrekker glattbarbert. 

Anonymkode: e30fb...459

Så får oss som ikke vil slikkes er det bare å la håret gro så slipper vi det?

Anonymkode: 3fda9...fdb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 21.37):

Kun glattbarbert som er akseptabelt. Også viktig at hun barberer overalt og du slipper å se ned i en hårete anus når man står i doggy. Ekkelt.

Anonymkode: fbe1a...6c7

Da regner jeg med at dette er noe du sier på første date sånn at jeg som har hår slipper å kaste bort tiden?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HemmeligSpion skrev (På 6.12.2023 den 13.30):

Det er noe med hår som tilfører noe når man har sex, men klarer ikke sette det på tunge- eh... Vet ikke helt hvorfor, men med glattbarbert føles det ut som at noe mangler. Men deilig uansett. Så lenge det går an å slikke uten at man har fått skjegg etterpå så er det good.

Hva er det med menn som på død og liv skal slikke? Selv om det ikke gir partner noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 21.37):

Kun glattbarbert som er akseptabelt. Også viktig at hun barberer overalt og du slipper å se ned i en hårete anus når man står i doggy. Ekkelt.

Anonymkode: fbe1a...6c7

Godt vi er forskjellige 😄 Har aldri hatt noe imot å se litt hårete rumpe når jeg er frekk nok til å spre skinkene hennes

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det med menn som på død og liv skal slikke? Selv om det ikke gir partner noe.

Nå er det ikke på død og liv for meg, kanskje du bare velger en spesiell type menn. Om det ikke ga noe så er det rart at de viser meg veien dit eller ikke ber om å gjøre noe annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sa han at han må slikke de som ikke liker det? Men nå liker de aller fleste damer det, så det er en problemstilling som sjelden dukker opp 

Anonymkode: 64dbf...4f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Snakk for deg selv

Anonymkode: 36479...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 16.07):

10 åring

Anonymkode: fbd45...6f5

Du kan ikke ha sett mange kvinnelige underliv om du tror et voksent underliv ligner på et barns sitt.

Anonymkode: f7852...357

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 16.04):

Ja jeg elsker utseende av en 10 åring 🤮

Anonymkode: fbd45...6f5

Du kunne like gjerne sagt spedbarn. Å like glattbarbert underliv handler ikke om å like mindreårige. Det handler om at det ser mer velstelt ut, det ser bedre ut og det er bedre å gi oralsex. Det er ganske enkelt rent og pent. At menn liker glattbarbert underliv betyr ikke at samme menn liker mindreårige. 

Anonymkode: 28ccf...226

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av delene. Hvorfor har du ikke med "naturlig utrimmet"? Det er det beste, helt naturlig ingen dill, helt usminket.

Anonymkode: 2d7f8...6fa

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kunne like gjerne sagt spedbarn. Å like glattbarbert underliv handler ikke om å like mindreårige. Det handler om at det ser mer velstelt ut, det ser bedre ut og det er bedre å gi oralsex. Det er ganske enkelt rent og pent. At menn liker glattbarbert underliv betyr ikke at samme menn liker mindreårige. 

Anonymkode: 28ccf...226

Dette er bare noe fjas. Hår kan fint være hygienisk om man vasker seg før man holder på. Det er svært off putting å se at noen barberer noe der nede med mindre det er av medisinske årsaker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ingen av delene. Hvorfor har du ikke med "naturlig utrimmet"? Det er det beste, helt naturlig ingen dill, helt usminket.

Sjekk ut pollen " Hvor mye hår " her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snakk for deg selv

Anonymkode: 36479...7d0

Nå mener jeg menn som absolutt skal slikke selv om jeg sier det ikke gir meg noe, og at jeg mister tenning av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er bare noe fjas. Hår kan fint være hygienisk om man vasker seg før man holder på. Det er svært off putting å se at noen barberer noe der nede med mindre det er av medisinske årsaker.

At noe objektivt er hygienisk og hva man føler er hygienisk er ikke det samme. Folk er neppe bekymret for matforgiftning når de foretrekker glattbarbert.
Jeg har ingen problemer med å se at noen syns glat, eller lite / ingen hår der nede kan oppleves som mer hygienisk og "rent" selv om et menneske med generell god hygiene ikke er utrygt å slikke på (hår eller ikke) . Det er glatt hud og ingenting annet... den menneskelige varianten av kjøkkenbenk i rustfritt stål; "man ser hva som er der og det er ingenting der".

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 22.06):

Hel busk takk!

Har ny kjæreste nå som er godt yngre enn meg for å si det sånn, så jeg var litt spent da vi kom dit i datingen. Ble positivt overrasket da trusa ble dratt ned og viste fram en stor mørk trekant :P

Så herlig 🤩

Anonymkode: 2b82b...af5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært en ‘vis oss din busk/stripe/glatte …..’ tråd. Kjønnsorganet må selvsagt sladdes bort. Bildet kan også legges i spoiler, slik at sarte sjeler ikke får det rett i fleisen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...