Gå til innhold

Menn: liker dere glattbarbert? Meningsmåling.

AnonymBruker

Glattbarbert eller ikke?  

340 stemmer

1. 1. Menn: liker dere glattbarbert mus eller ikke?

• glattbarbert
      208
    • trimmet
      155

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slapp av litt, da.

Anonymkode: 02649...cf8

Sikkert ei dame som nekter å rake håret😉

Anonymkode: 68a8d...072

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kvinner liker bart og skjegg, andre glattbarbert. Ingen finner på å si at siste kategori er pedofile kvinner.

Spar oss menn, med eller uten bart eller skjegg, om at vi er pedofile fordi vi liker barbert, vokset eller who cares. 

Jeg har aldri bedt dama om å fjerne hår, hun er like mye 51 år uansett, og vi er oss, jeg liker henne jeg, uansett valg.

Det samme gjelder hennes valg, hun har neppe valgt meg fordi jeg har lang og tjukk kuk. At jeg hadde rykte å være en grei fyr, og lever og ånder for hva jeg gjør, er nok den mannen hun søkte og elsker. 

Så preferanser kan skyldes andre faktorer enn de linære og kjedelig opplagte. Samme gjelder kjærligheten.

.

Anonymkode: 32b81...5c0

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slapp av litt, da.

Anonymkode: 02649...cf8

Det er en forstyrrende indoktrinering, bare æsj

Anonymkode: fbd45...6f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikkert ei dame som nekter å rake håret😉

Hår er jo sexyt?..Og det lagrer jo feromoner (som er veldig tennende)...Jeg synes at damer med hår er utrolig sexy. Heller en liten dott over vulva enn helt glatt....

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en forstyrrende indoktrinering, bare æsj

Du oppfører deg iallefall som en 10 åring og det må vel være det minst sexy og ettertraktede som finnes. 

Anonymkode: 56735...282

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker glatt. Det er finest og mer praktisk. Men er ikke den som tvinger dama til noe men sier så klart preferansene mine. Så lenge det ikke er urskogen som møter meg er det helt greit.

Anonymkode: 69c1b...501

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert_44 skrev (1 time siden):

Hår er jo sexyt?..Og det lagrer jo feromoner (som er veldig tennende)...Jeg synes at damer med hår er utrolig sexy. Heller en liten dott over vulva enn helt glatt....

Smag og behag

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker glatt, helt klart. Syns det ser finest ut, mest sex og det er det som tenner meg mest. Elsker følelsen av null hår når jeg tar på henne eller slikker henne. Og når vi har kommet litt i gang og det er litt fukt her og der, så er den lille blanke glinsingen fra en kåt fitte helt supert. Samme også når hun er øverst og jeg ser -alt- når jeg glir inn og ut av henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trykket på begge. Er generelt glad i mus 😅

Anonymkode: 0b4d7...f7e

4 hours ago, AnonymBruker said:

Mus, æsj små gnagere du vil ha

Beklager... visste ikke at det vanka folk her som ikke har fått med seg at dette er et mye brukt slengord for vagina. Helt og holdent min feil og jeg burde tatt meg tid til en lengre utgreiing om dette i posten jeg skrev, slik at ingen blir holdt utenfor informasjonsflyten i tråden.

Anonymkode: 0b4d7...f7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er den krusete hårdusken tegn på noe virilt, ikke så lontrollert. Og  oen ganger en overraskelse med hensyn til farge og mengde. Blir kåt bare av å tenke på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun glattbarbert som er akseptabelt. Også viktig at hun barberer overalt og du slipper å se ned i en hårete anus når man står i doggy. Ekkelt.

Anonymkode: fbe1a...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun glattbarbert som er akseptabelt. Også viktig at hun barberer overalt og du slipper å se ned i en hårete anus når man står i doggy. Ekkelt.

Anonymkode: fbe1a...6c7

Hvor gammel er du? Jeg er kvinne og må si meg helt enig i det du sier☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk dessverre ikke lagt til et tredje svaralternativ... Du kan veldig gjerne lage en ny meningsmåling om du får det til 😊

Anonymkode: 46c70...0af

Kan legge til så mange du vil. Bare klikke "Legg til valg". Se figur under.

image.thumb.png.03f254f7ad1a5bc4d29202f614e22cff.png

Endret av aksase
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har som regel ei "landing stripe", og når det begynner å bli litt vel langt så tar jeg alt.

Anonymkode: ff7d1...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke hår i maten, så jeg foretrekker glattbarbert. 

Anonymkode: e30fb...459

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig. Ingenting er så deilig som en stor og frodig busk, både å se på og å gå ned på😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med hår som tilfører noe når man har sex, men klarer ikke sette det på tunge- eh... Vet ikke helt hvorfor, men med glattbarbert føles det ut som at noe mangler. Men deilig uansett. Så lenge det går an å slikke uten at man har fått skjegg etterpå så er det good.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr virkelig veldig lite for meg. Jeg setter pris på om det er gjort en innsats for å holde det ryddig, men om det betyr glattbarbert, kort, eller litt mer hår bryr jeg meg ikke så veldig om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...