AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Når du er ute og kjører og merker at du er trøtt. Svinger du av, finner en passende plass og tar en liten lur før du kjører videre? Eller sier du bare som fulle folk "jeg har full kontroll"? Jeg var ute å kjørte på E6 her om dagen. Ikke lange strekningen, men merket at konsentrasjonen var dalende. Da svingte jeg av og tok en 5 minutters lur på en bensinstasjon. Og merket en helt enorm forskjell i konsentrasjonen. Det er noe man først oppdager etter å sovet, man merker det ikke mens man er trøtt. Anonymkode: f9650...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja. Er yrkessjåfør. Anonymkode: 80e1c...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja, prøver. Men er ikke alltid like flink til å lytte til kroppen. Anonymkode: 969c2...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja, for jeg blir så sliten at jeg risikerer å duppe av. Under veldig krevende forhold der jeg ble raskere sliten og måtte være ekstremt fokusert, opplevde jeg en gang å bli så sliten at jeg oppdager avkjøringsmuligheter for seint til å stoppe og mannen måtte hjelpe meg. Det var skremmende og sa mye om responstida mi på det tidspunktet. Det var vanskelig å få øye på på grunn av forholdene, men likevel, det burde vært mulig. Anonymkode: 8c85c...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja men jeg klarer ikke å sove kun 5 minutter på 5 minutter. Klarer ikke å sove i det hele tatt så jeg blir helt utslitt av å kjøre langt. Anonymkode: 1962f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Del Skrevet 5. desember 2023 Nei. Aldri opplevd å bli så trøtt mens jeg kjører. Anonymkode: d9f71...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Del Skrevet 5. desember 2023 Nei, jobber i hjemmesykepleien. Anonymkode: 28d2d...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja har gjort det. Det er viktig. Var riktignok stuptrøtt og ikkje bare litt segen. Anonymkode: d4b4f...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Del Skrevet 19. juli ja, jeg har oppdaget at etter 2 timers kjøring så blir jeg slurvete og uoppmerksom. Da må ha kaffe, energidrikke eller sjokolade for å våkne litt før jeg kjører videre. Anonymkode: 14cd0...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Del Skrevet 19. juli Ja, har opplevd å nesten sovne bak rattet en gang, og den hjertebanken/angsten jeg fikk etterpå var helt grusom og den glemmer jeg aldri. Nå stopper jeg og slumrer litt ved første tegn til trøtthet. Hjelper utrolig mye. Anonymkode: a9057...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå