AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg trenger navn på en film. Den handler om en mann som bor litt utenfor byen med masse barn. Også sender han de inn til byen for å stjele også tar han det de stjeler og oppbevarer det på rommet sitt. Der får ikke barna lov til å være, men tilslutt kommer barna seg inn dit og finner ut av alt. Anonymkode: d69da...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 Oliver Twist? Anonymkode: 3a13b...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Nei, det er ikke Oliver Twist dessverre Anonymkode: d69da...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Er det en eldre sort/hvitt film? Når sånn cirka er filmen laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg tror den er i farger. Tror ikke den er så gammel Anonymkode: d69da...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 4. desember 2023 #6 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror den er i farger. Tror ikke den er så gammel Anonymkode: d69da...ac5 Har du virkelig ingen flere detaljer? Det kan ikke være rottefangeren fra Hamelin? https://www.youtube.com/watch?v=6bwpW_EvHv8 Endret 4. desember 2023 av ThereGoesBob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Del Skrevet 4. desember 2023 Ikke som jeg kommer på, er noen år siden jeg så den, men nei, det er dessverre ikke den. Er nokk nyere laget enn den Anonymkode: d69da...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Del Skrevet 4. desember 2023 Kjenner du navnet på noen av skuespillerne? Anonymkode: 8f0bc...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 Tror du må komme med flere detaljer. Chatgpt har ingen forslag heller... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå