AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #81 Del Skrevet 7. desember 2023 Så bra det bare var litt forsinket mens, TS. Som vel ikke er så uvanlig iblant, min menskalender bommer med noen dager fra eller til nesten hver mnd. Men kjenner følelsen, om man har "driti på draget" så begynner uroen å snike seg på bare på dag 1 hvor den uteblir. Virket jo ikke som det hadde vært HELT krise med et barn til da? Og du - flaut er det ikke, jeg kjenner sinnsykt mange par som har fått barn på den måten. Hvor ofte hører du ikke at "han var ikke planlagt"? Tror alle mine venner fikk barn på den måten, i den fasen hvor hun har sluttet på pillen for at det liksom skal gå ut av systemet, men de bruker litt kondom og hopper av i svingen i en periode for de skal ikke ha barn helt enda. Men da har du fått deg en lærepenge, TS - kjøp lassevis med kondome, og neste gang noe sånt skjer så prøv og gjør alt annet enn penis i vagina. Anonymkode: 4046b...174 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 7. desember 2023 #82 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 21.33): Er ihvertfall flaut å hevde man ikke "tåler prevansjon". Sånne folk bør steriliseres. Anonymkode: 12bf6...18a Haha.. hva faen? Finnes folk som ikke tåler prevensjon, å da har de prøvd det meste 🤣 enten får de store, konstante blødninger, blir helt syk i nøtta eller andre ting.. så jo, finnes folk som ikke tåler prevensjon og dermed bruker kondom 🤯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 7. desember 2023 #83 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 18.22): Eller si nei til sex, om en dame ønsker jeg bruker kondom, så sier jeg nei takk, og knepper igjen buksa, sex med kondom gir meg ca like mye som en runk Anonymkode: e0e1f...0da Bedre med masse gonoré og klamma enn å bruke kondom si 🤷🏽♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimathei Skrevet 9. desember 2023 #84 Del Skrevet 9. desember 2023 Har mensen kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #85 Del Skrevet 9. desember 2023 enhjørningfis skrev (På 7.12.2023 den 11.03): Haha.. hva faen? Finnes folk som ikke tåler prevensjon, å da har de prøvd det meste 🤣 enten får de store, konstante blødninger, blir helt syk i nøtta eller andre ting.. så jo, finnes folk som ikke tåler prevensjon og dermed bruker kondom 🤯 De færreste har prøvd alt på lista. Men ikke alle listene er komplette, heller. F.eks har mange lister ikke med pessar + sæddrepende krem, som jeg mener langt på vei er det perfekte prevensjonsmiddelet. Det er nesten gratis (selve pessaret koster rundt 500 kr og tuber m/krem ligger på rundt 150), varer flere år og tar ikke bort nytelsen til noen av partene. Og er veldig effektiv beskyttelse hvis det brukes rett; har krem på og dekker hele livmormunnen. Noen synes det kan være knotete å sette inn, men er man vant m/menskopp er pessar enklere å sette inn riktig. Så vasker man pessaret med vanlig såpe. Jeg har tidligere brukt kondom, hormonspiral og minipiller. På sikt syntes jeg gestagenproduktene gjorde meg "flat" emosjonelt og seksuelt. Kan ikke bruke kobberspiral pga det er for stor blødningsfare for meg som naturlig mister mye blod under mensen. Anonymkode: 2fdf3...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #86 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 21.05): Jeg og mannen hadde sex i forrige måned, uten beskyttelse. Jeg kan dessverre ikke bruke p-piller eller hormonell prevensjon, og vi var tomme for kondomer, det var søndag… Vi hadde ubeskyttet sex, mannen hoppet av svingen. Men nå er mensen 3 dager forsinket. Mannen er overbevist om at ingenting kom inn, men hoppe av i svingen er ingen sikker metode 😒 Kan jeg være gravid? Eller overdriver jeg nå? Vi har ett barn fra før, men hadde ingen planer om flere nå. Anonymkode: da152...03a Er det du som laget tråd om det samme på babyverden også? Du fikk jo mange svar der. Anonymkode: b8e9d...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #87 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 8.51): Nei. Mannen har bivirkningsfri prevensjon som heter kondom. Anonymkode: ccc5b...2d9 Hva om latexallergi? Anonymkode: 30a27...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #88 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva om latexallergi? Anonymkode: 30a27...957 Finnes uten latex Anonymkode: d17e2...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå