AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #21 Del Skrevet 3. desember 2023 Eh, ta abort? Anonymkode: b2498...f8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 3. desember 2023 #22 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde eggløsning rundt den tiden vi hadde sex. Har en app på mobilen som forteller meg når jeg har eggløsning, der plotter jeg også inn hver gang jeg har mensen. Har mine tvil om hvor sikker den appen er, men det er en viss sjanse Anonymkode: da152...03a Altså du trenger da ikke app for å vite eggløsningstiden. Du tar og regner 14 dager fra siste mens sin første blødningsdag og tenker pluss minus en dag. Mensen kommer så 14 dager etter det igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #23 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er ihvertfall flaut å hevde man ikke "tåler prevansjon". Sånne folk bør steriliseres. Anonymkode: 12bf6...18a ???? Du har ikke særlig greie på medisin skjønner jeg…. Hilsen en som holdt på å dø av blodpropp Anonymkode: 15afe...f1a 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #24 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og mannen hadde sex i forrige måned, uten beskyttelse. Jeg kan dessverre ikke bruke p-piller eller hormonell prevensjon, og vi var tomme for kondomer, det var søndag… Vi hadde ubeskyttet sex, mannen hoppet av svingen. Men nå er mensen 3 dager forsinket. Mannen er overbevist om at ingenting kom inn, men hoppe av i svingen er ingen sikker metode 😒 Kan jeg være gravid? Eller overdriver jeg nå? Vi har ett barn fra før, men hadde ingen planer om flere nå. Anonymkode: da152...03a Hvis du er gravid og det ikke passer så tar du jo bare abort. Hvis du ikke er gravid så vil jeg gjerne tipse deg om kobberspiral. Funker veldig bra til meg som ikke tåler hormoner. Anonymkode: 2092e...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #25 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, det er vi. Alt er på stell, og vi har både plass og økonomi til ett barn til. Selvom det ikke er planlagt nå. Anonymkode: da152...03a Koselig! Snakk om juleoverraskelse! 😍 Anonymkode: c2204...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke for å skremme deg, men du kan absolutt være gravid ja. Jeg ble gravid første gang jeg hadde sex med hoppe av i svingen-metoden. Anonymkode: 2207a...abd Mens noen bruker denne metoden i 20 år og ikke blir gravid Anonymkode: 0fd68...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #27 Del Skrevet 3. desember 2023 Spiller liten rolle om han spruter inni eller ikke, for det vil komme ut noe sæd før utløsning, så selv om sjansen blir mindre, så er det ikke trygt på noen måte Anonymkode: e0e1f...0da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #28 Del Skrevet 3. desember 2023 Har brukt hopp-av-i-svingen i 25 år uten uhell. Anonymkode: 15afe...f1a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #29 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mens noen bruker denne metoden i 20 år og ikke blir gravid Anonymkode: 0fd68...1a2 18-28% sjanse er ikke akkurat en ubetydelig sjanse. At du har vært heldig endrer ikke på det, og har det gått 20 år, så vet du strengt tatt ikke om du i det hele tatt kunne få barn Anonymkode: e0e1f...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #30 Del Skrevet 3. desember 2023 Skriv informativ overskrift. Ikke DEN! Dette er ikke Dagbladet! Anonymkode: 070a4...253 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 3. desember 2023 #31 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hoppa av i svingen i 8 år. Helt utrolig å tenke på det. Ville ha barn for 2 år siden, og fikk det på første forsøk. Spinnvilt at det ikke skjedde før. 8 år Med verdens minst sikre prevensjon. Men du kan ha vert max uheldig på din ene. Anonymkode: a9bfb...c0e Same her, i alle fall 6+ år 😂 vart gravid på første forsøk med førstemann, og med andre vart det ei overraskelse 😅 Har du testa deg, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #32 Del Skrevet 3. desember 2023 Synes det er ganske flaut å bruke "hoppe av i svingen" som prevensjonsmetode av noen som helst. Alle vet jo at det ikke er sikktert. (eller burde vite) Anonymkode: fe428...c73 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #33 Del Skrevet 3. desember 2023 Ekstremt lite overraskende at dere trolig har kid på vei..det er sånn folk bruker å få barn. Anonymkode: a9ff3...4ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #34 Del Skrevet 3. desember 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: 18-28% sjanse er ikke akkurat en ubetydelig sjanse. At du har vært heldig endrer ikke på det, og har det gått 20 år, så vet du strengt tatt ikke om du i det hele tatt kunne få barn Anonymkode: e0e1f...0da Nei det er ikke helt som med ppiller. Det er heller slikt at NOEN menn, noen gang, kan få litt utløsning før større utløsning. Så noen menn kan ha sex i 25 år med hoppeav-metoden og det går fint. Og noen menn kan ikke. Vi har hatt sex med hoppeav prevensjon i 10 år. Bestemte oss å få barn, fikk to barn, gikk tilbake til hoppe av metoden. Det er nå igjen flere år siden, yngste er 6 år. Anonymkode: fc375...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #35 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det er ganske flaut å bruke "hoppe av i svingen" som prevensjonsmetode av noen som helst. Alle vet jo at det ikke er sikktert. (eller burde vite) Anonymkode: fe428...c73 Definitivt pinlig. Trodde alle visste det selv, men ser ikke sånn ut.. Anonymkode: e0e1f...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #36 Del Skrevet 3. desember 2023 Flaut å være i 30 åra og ikke vite at mannen kan ha sæd i smøringen sin.. trenger ikke å ejakulere for at sædcellene skal få komme inn 😳 Anonymkode: 8184d...f93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #37 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke helt som med ppiller. Det er heller slikt at NOEN menn, noen gang, kan få litt utløsning før større utløsning. Så noen menn kan ha sex i 25 år med hoppeav-metoden og det går fint. Og noen menn kan ikke. Vi har hatt sex med hoppeav prevensjon i 10 år. Bestemte oss å få barn, fikk to barn, gikk tilbake til hoppe av metoden. Det er nå igjen flere år siden, yngste er 6 år. Anonymkode: fc375...37f Er mannen frisk, så vil det komme sædceller før utløsning, og det er ikke snakk om "litt utløsning", men det kommer noen dråper gjennom akten. Fint at du har vært heldig, men det er bare det du har vært, heldig, for hvis en mann ikke er steril, så kan han potensielt gjøre en dame gravid uten å komme i henne, mannen trenger ikke engang å få utløsning Anonymkode: e0e1f...0da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. desember 2023 #38 Del Skrevet 3. desember 2023 Sperm lever i flere dager i sædlederne kan komme ut gjennom hele akten, så å hoppe av i svingen er overhodet ingen prevensjonsmetode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #39 Del Skrevet 4. desember 2023 Tantemor skrev (10 timer siden): Altså du trenger da ikke app for å vite eggløsningstiden. Du tar og regner 14 dager fra siste mens sin første blødningsdag og tenker pluss minus en dag. Mensen kommer så 14 dager etter det igjen. I gjennomsnitt er en voksen kvinnes menstruasjonssyklus 28 dager. Det vil si det går 28 dager fra første dag i en menstruasjon til første dag i neste menstruasjon. Hos noen kan varigheten av denne syklusen normalt være nede i 23 dager og hos andre kan den være i opptil 35 dager. <hentet fra NHI. Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge er 167cm. Det betyr ikke at ALLE kvinner i Norge er 167cm høye 🤣 Anonymkode: 302e8...e83 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #40 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ihvertfall flaut å hevde man ikke "tåler prevansjon". Sånne folk bør steriliseres. Anonymkode: 12bf6...18a Nei. Mannen har bivirkningsfri prevensjon som heter kondom. Anonymkode: ccc5b...2d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå