AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg og mannen hadde sex i forrige måned, uten beskyttelse. Jeg kan dessverre ikke bruke p-piller eller hormonell prevensjon, og vi var tomme for kondomer, det var søndag… Vi hadde ubeskyttet sex, mannen hoppet av svingen. Men nå er mensen 3 dager forsinket. Mannen er overbevist om at ingenting kom inn, men hoppe av i svingen er ingen sikker metode 😒 Kan jeg være gravid? Eller overdriver jeg nå? Vi har ett barn fra før, men hadde ingen planer om flere nå. Anonymkode: da152...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Å hoppe av i svingen er en veldig usikker prevensjonsmetode, så det kan godt hende du er gravid, men det finner du ikke ut før du har testet deg. 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Del Skrevet 3. desember 2023 Ikke for å skremme deg, men du kan absolutt være gravid ja. Jeg ble gravid første gang jeg hadde sex med hoppe av i svingen-metoden. Anonymkode: 2207a...abd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Del Skrevet 3. desember 2023 Hvis du hadde eggløsning rundt den tiden dere hadde ubeskyttet sex kan du ha blitt gravid, selvom sjansen er lav. Om du ikke var i nærheten av eggløsning er du hysterisk og kan ikke ha blitt gravid. Jeg syns det er litt hysterisk å bli redd for det med bare tre dager forsinket mens, for det er helt normalt. Hadde heller begynt å vurdere muligheten om det begynte å bli to uker forsinket mens Anonymkode: 86284...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 3. desember 2023 #5 Del Skrevet 3. desember 2023 Har et barn lagd på den måten. Bare å kjøpe test da. Dere vet jo at det der er risky business, så en til unge er vel ikke helt krise vil jeg tro. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Del Skrevet 3. desember 2023 Dersom du ikke er gravid: Hva med spiral uten hormoner? Anonymkode: 7f08b...18e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du hadde eggløsning rundt den tiden dere hadde ubeskyttet sex kan du ha blitt gravid, selvom sjansen er lav. Om du ikke var i nærheten av eggløsning er du hysterisk og kan ikke ha blitt gravid. Jeg syns det er litt hysterisk å bli redd for det med bare tre dager forsinket mens, for det er helt normalt. Hadde heller begynt å vurdere muligheten om det begynte å bli to uker forsinket mens Anonymkode: 86284...b48 Jeg hadde eggløsning rundt den tiden vi hadde sex. Har en app på mobilen som forteller meg når jeg har eggløsning, der plotter jeg også inn hver gang jeg har mensen. Har mine tvil om hvor sikker den appen er, men det er en viss sjanse Anonymkode: da152...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dersom du ikke er gravid: Hva med spiral uten hormoner? Anonymkode: 7f08b...18e Har brukt det før, men jeg fikk store blødninger og ryggsmerter av den. Måtte derfor kutte den ut… Anonymkode: da152...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Del Skrevet 3. desember 2023 Vi hoppa av i svingen i 8 år. Helt utrolig å tenke på det. Ville ha barn for 2 år siden, og fikk det på første forsøk. Spinnvilt at det ikke skjedde før. 8 år Med verdens minst sikre prevensjon. Men du kan ha vert max uheldig på din ene. Anonymkode: a9bfb...c0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Del Skrevet 3. desember 2023 Ofte en grunn til at man blir helt vill i nikkersen og bare må ha litt sex selv om man ikke har beskyttelse; eggløsning. Trigger både menn og kvinner til å gjøre lite gjennomtenkte ting. Det er naturen i et eggeskall. Kjønnsdriften er sterk når det virkelig gjelder.. Og det kommer jo sæd også før selve utløsningen. Så sjansen for at du er gravid er jo absolutt til stede. Anonymkode: 68bcd...e87 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #11 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ofte en grunn til at man blir helt vill i nikkersen og bare må ha litt sex selv om man ikke har beskyttelse; eggløsning. Trigger både menn og kvinner til å gjøre lite gjennomtenkte ting. Det er naturen i et eggeskall. Kjønnsdriften er sterk når det virkelig gjelder.. Og det kommer jo sæd også før selve utløsningen. Så sjansen for at du er gravid er jo absolutt til stede. Anonymkode: 68bcd...e87 Du har så rett her 😞 Lite gjennomtenkt av oss begge, kombinasjonen av vin, barnefri og eggløsning. Jeg får kjøpe graviditetstest i morgen og se hva den viser … Anonymkode: da152...03a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Del Skrevet 3. desember 2023 Er ihvertfall flaut å hevde man ikke "tåler prevansjon". Sånne folk bør steriliseres. Anonymkode: 12bf6...18a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi hoppa av i svingen i 8 år. Helt utrolig å tenke på det. Ville ha barn for 2 år siden, og fikk det på første forsøk. Spinnvilt at det ikke skjedde før. 8 år Med verdens minst sikre prevensjon. Men du kan ha vert max uheldig på din ene. Anonymkode: a9bfb...c0e Akkurat det samme her. Har lest ar noen menn har sædceller i forsatsen og andre ikke. Anonymkode: 6d72a...190 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 3. desember 2023 #14 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg og mannen hadde sex i forrige måned, uten beskyttelse. Jeg kan dessverre ikke bruke p-piller eller hormonell prevensjon, og vi var tomme for kondomer, det var søndag… Vi hadde ubeskyttet sex, mannen hoppet av svingen. Men nå er mensen 3 dager forsinket. Mannen er overbevist om at ingenting kom inn, men hoppe av i svingen er ingen sikker metode 😒 Kan jeg være gravid? Eller overdriver jeg nå? Vi har ett barn fra før, men hadde ingen planer om flere nå. Anonymkode: da152...03a Dere er gift, etablert, har barn fra før og har et fungerende hjem(regner jeg med). Hva er problemet? Dere får ta det som det kommer. Er du gravid, blir det et barn til som dere helt sikkert blir veldig glad i. Ikke alltid ting blir som planlagt, men det går seg til. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ihvertfall flaut å hevde man ikke "tåler prevansjon". Sånne folk bør steriliseres. Anonymkode: 12bf6...18a Ja, veldig flaut at blodpropp er vanlig i min familie, min søster fikk det da hun var 18 år og legen anbefaler meg ikke p-piller. Og jeg har som sagt brukt kobberspiral, men jeg greide ikke å leve med store blødninger og ryggsmerter… Anonymkode: da152...03a 22 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #16 Del Skrevet 3. desember 2023 aksase skrev (Akkurat nå): Dere er gift, etablert, har barn fra før og har et fungerende hjem(regner jeg med). Hva er problemet? Dere får ta det som det kommer. Er du gravid, blir det et barn til som dere helt sikkert blir veldig glad i. Ikke alltid ting blir som planlagt, men det går seg til. Ja, det er vi. Alt er på stell, og vi har både plass og økonomi til ett barn til. Selvom det ikke er planlagt nå. Anonymkode: da152...03a 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, veldig flaut at blodpropp er vanlig i min familie, min søster fikk det da hun var 18 år og legen anbefaler meg ikke p-piller. Og jeg har som sagt brukt kobberspiral, men jeg greide ikke å leve med store blødninger og ryggsmerter… Anonymkode: da152...03a Bruk i det minste kondom da, eller kveøes du av den kanskje? Anonymkode: 12bf6...18a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #18 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er vi. Alt er på stell, og vi har både plass og økonomi til ett barn til. Selvom det ikke er planlagt nå. Anonymkode: da152...03a O jul med din glede og barn i august…sorry, klarte ikke dy meg☺️ Lykke til uansett hvordan det går🥰🥰 Anonymkode: 5f425...e69 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Del Skrevet 3. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk i det minste kondom da, eller kveøes du av den kanskje? Anonymkode: 12bf6...18a Nå skrev hun vel at de var tomme for kondomer da Anonymkode: ab699...5b3 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Del Skrevet 3. desember 2023 Dette går bra, om du er gravid eller ikke, om dere beholder eller ikke. Men superflaut og å drite seg ut er det ikke. «Et ektepar i 30-årene får sitt andre barn, giid, de har hatt sex!!!» Anonymkode: 93c7d...82f 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå