Gå til innhold

Hvorfor fjerner dere håret i rompa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slutter det aldri å vokse? Henger det igjen avføring? Sliter dere med renslighet? Frykter dere dreads? 

Anonymkode: 575c5...fe1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor barberer man leggene? Eller ansiktet? Hvorfor farger man håret? Hvorfor lager man hull i ørene og henger ting der? Hvorfor tatoverer man seg? Og hvorfor fjerner man altså hår i rompa?

Det er vel for å føle seg finere, da. Det er mitt tips. Den tanken streifet deg ikke?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (5 minutter siden):

Hvorfor barberer man leggene? Eller ansiktet? Hvorfor farger man håret? Hvorfor lager man hull i ørene og henger ting der? Hvorfor tatoverer man seg? Og hvorfor fjerner man altså hår i rompa?

Det er vel for å føle seg finere, da. Det er mitt tips. Den tanken streifet deg ikke?

Nei, det streifet meg overhodet ikke! Finere for hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg fortjener det 😊

Anonymkode: 6a1f5...bf2

Å rake rompa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å rake rompa? 

Jaaaap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaap

Ja...noen synes de fortjener spa, sunn mat, gode venner og en flott kjæreste. Andre synes de fortjener å rake rompa!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det streifet meg overhodet ikke! Finere for hvem? 

Jeg kan da ikke svare for hver enkelt. For seg selv, partner, fotografen som tar aktbilder, de andre orgiedeltakerene, hva vet jeg? 

Jeg antar at du skal frem til at de slemme mennene ikke er verdt å fjerne hår for? Du kan like gjerne si det, først som sist. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (1 minutt siden):

Jeg kan da ikke svare for hver enkelt. For seg selv, partner, fotografen som tar aktbilder, de andre orgiedeltakerene, hva vet jeg? 

Jeg antar at du skal frem til at de slemme mennene ikke er verdt å fjerne hår for? Du kan like gjerne si det, først som sist. 

Skulle jeg vite hvorfor andre plukker vekk hår i rompa? Håper de er klar over det selv..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skulle jeg vite hvorfor andre plukker vekk hår i rompa? Håper de er klar over det selv..

Ja, du tenker folk helt uten grunn bare begynner å røske ut rumpehår? Hvorfor denne fascinasjonen for dette? Jeg fatter ikke hva du skal fram til. Folk barberer alle kriker og kroker av kroppen, og sv en eller annen grunn er du helt obsessed av rumpe🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en av motens luner som folk hopper på, for de tør ikke noe annet. Ingen tenkte på det før i tiden.

Anonymkode: 6c090...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er sykt digg å beføle meg selv når alt er vokset eller glattbabert der nede ☺️

Anonymkode: 1c9eb...ecb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bare en av motens luner som folk hopper på, for de tør ikke noe annet. Ingen tenkte på det før i tiden.

Folk har fjernet kroppshår siden Keopatra sin tid og lenge før det så er litt usikker på nøyaktig hvor tid "før i tiden" du tenker på?

Jeg fjerner fordi jeg ikke er glad i å ha masse rumpehår, barberer meg i armhulen av samme grunn også. Ikke alle liker å ha en hårete kropp og når det er så enkelt å fjerne det ser jeg ingen grunn til at jeg skal måtte ha det bare fordi folk på kg mener at jeg skal ha det

Anonymkode: 2c61e...e11

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Slutter det aldri å vokse? Henger det igjen avføring? Sliter dere med renslighet? Frykter dere dreads? 

Fordi de frykter de beryktede dreadsene, ja. Og så henger det så masse bæsj igjen i dreads også da, det er komplisert å vaske dem, så de bare klipper av dreadsene, i stedet for å bruke tid på det. Det er litt det samme som damer som klipper håret kort. Skal spare tid! Enkelt, lettvint. Så mange kvinner kjører konesveis i rompen og sånn er det bare. 

Anonymkode: c9bde...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen dusja hver dag før i tiden. Skal også vedde på at de ikke brukte like mye tid på seksuell utforskning som vi gjør i dag heller.

Tidene forandrer seg og noen velger å henge med og prøve nye ting. Andre sitter igjen i det som var før og mener det er det eneste riktige. Noen liker å stadig stelle og stulle med kroppen sin på forskjellige måter. Andre har ikke fokus på kroppen i det hele tatt så lenge den fungerer. Folk er forskjellige.

Anonymkode: ac300...07f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo rart å påstå av barbering av underliv er normalt når det egentlig er unormalt. 😅 man er unormal, men siden så mange gjør det blir det liksom normalt. Litt som med skrivefeil alle skriver feil, til slutt må norsk språkråd gi opp og tillate feilen og så blir det plutselig riktig likevel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo rart å påstå av barbering av underliv er normalt når det egentlig er unormalt. 😅 man er unormal, men siden så mange gjør det blir det liksom normalt. Litt som med skrivefeil alle skriver feil, til slutt må norsk språkråd gi opp og tillate feilen og så blir det plutselig riktig likevel. 

Heng med i tiden og fakta da. Vi har fjernet kroppshår i evigheter. 

Biler er også unaturlig, såpe også, å klippe håret er unaturlig, deodorant er unaturlig. Du skal jaggu bo under en stein og jakte all mat og varme det over bålet som du selvsagt har fått fyr på helt uten noe hjelpemidler, men helst spise det rått for at du kan si at det å fjerne rumpe, legg eller underlivshår er mer unaturlig  enn noe annet vi gjør i år 2023.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (3 minutter siden):

Heng med i tiden og fakta da. Vi har fjernet kroppshår i evigheter. 

Biler er også unaturlig, såpe også, å klippe håret er unaturlig, deodorant er unaturlig. Du skal jaggu bo under en stein og jakte all mat og varme det over bålet som du selvsagt har fått fyr på helt uten noe hjelpemidler, men helst spise det rått for at du kan si at det å fjerne rumpe, legg eller underlivshår er mer unaturlig  enn noe annet vi gjør i år 2023.

Vrææææl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææææl. 

😅 ja du gjekk tom for noe å si til det ja. Skjønner jeg godt;)

Viss du selv ikke ønsker å fjerne hår så ikke gjør det. Men noe mer unaturlig enn å pusse tennene er det faktisk ikke. Men du gjør kanskje ikke det heller du fordi det er unaturlig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...