AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #121 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå har jeg datet veldig lite gjennom årene, men de mennene som har hatt mange av å velge i er de som fullstendig eksplodert når jeg har avvist dem. Anonymkode: ed013...949 Okei, jeg safer gjennom å virke desperat og retarded. Hehe. Gir for mye turn off informasjon. De som holder ut dette … 😂 jeg elsker dem. Anonymkode: 9b243...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. desember 2023 #122 Del Skrevet 3. desember 2023 Det er jo vondt å bli avvist, og så har folk ulike sosiale ferdigheter også. At noen menn jeg avviste opp gjennom årene var dem som da fant det berettiget å kalle meg hore/fitte og tilsvarende var jo et ganske merkelig fenomen egentlig, men jeg tilskrev det dårlig sosial fungering og dårlig regulering av følelser, ikke menn generelt. Jeg har såvisst opplevd kvinner som ikke takler en avvisning godt heller, som har "skrevet seg inn i akkurat samme boken", og helt tydelig også hadde dårlige sosiale antenner og dårlig regulering av følelser. "Du din jævla kjerring kan bare stikke. Ny fitte er bedre enn gammel fitte, det vet alle. Han vil selvfølgelig ha min fitte mer enn å knulle enda en gang på den der jævla kjipe gamle fitten din." fikk jeg klar melding om fra en kvinne, da min mann mer eller mindre dyttet meg mellom dem for at hun skulle skjønne at han ikke bare var opptatt, men at jeg også var tilstede. Utrolig sjarmerende kvinne! Min mann liker selvfølgelig kvinner, men den typen kvinner tror jeg ikke engang han setter i kategorien kvinne. 🤣 Ikke første og eneste som har oppført seg slik heller. Noen kvinner oppfører seg like ille som de verste menn. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. desember 2023 #123 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser de ut som en mann da? Anonymkode: 8859e...6f9 Nei, men oppførselen er ikke noe min mann iallefall opplever som tiltalende feminin. Det er jo rett og slett dårlig oppførsel, og dårlig oppførsel liker nok ikke folk generelt. Vi mennesker klassifiserer andre mennesker i kategoriene uvesentlig for meg, potensiell venn, potensiell fiende og potensiell partner. Slik oppførsel medfører nok, uansett kjønn, at man ikke tikker av i kategorien potensiell partner (eller potensiell venn). Det er en såpass aggressiv oppførsel at mest sannsynlig havner man i kategorien potensiell fiende, og der blir kjønnet ganske uvesentlig egentlig, for man blir frastøtt, ikke tiltrukket. Endret 3. desember 2023 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. desember 2023 #124 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du sa at dun mann ikke likte kvinner som falt under kateogroen kvinner? Anonymkode: 8859e...6f9 Nei jeg skrev at den typen kvinner kategoriserer han ikke som kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå