AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #21 Del Skrevet 2. desember 2023 Hysteriet har tatt overhånd, nå er det vanlige folk's tur! Anonymkode: c9d11...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3. desember 2023 #22 Del Skrevet 3. desember 2023 Veldig enig. Synes programmer med vanlige folk er mye bedre. Men det finnes snart ikke programmer uten influensere og kjendiser. Selv nyhetsopplesere og værdamer er blitt kjendiser som dukker opp i all slags type programmer. Jeg liker å se matprogrammer fordi jeg vil lære og få tips. Men nei, det er mest fokus på kjendisene og ikke på matlagingen. F.eks. 4-stjerners middag, kokkeskolen og flere reiseprogrammer med kokk Eivind Hellstrøm. Underholdningsprogrammer a la Maskorama og samtaler med diverse kjendiser på lørdagskvelden, kjeder meg grusomt. Ser heller en filmserie, gjerne krim. Forstår den med å bli utafor på jobben. Når jeg stopper opp et øyeblikk på f.eks. Farmen kjendis, så vet jeg ikke hvem de er. Så står det "programleder" eller "influencer" under navnet deres på skjermen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 3. desember 2023 #23 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) Har ikke vært forsøpplet av wannabekjendiser og drittfluensere på mange ÅR. Her går det i torrents. bare laster ned hva faen jeg vil og ser hva jeg vil. Glem tv2 og all den dritten, kan brenne i helvete med saueflokkmentaliteten. Endret 3. desember 2023 av ufiltrert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 3. desember 2023 #24 Del Skrevet 3. desember 2023 Amossa skrev (4 minutter siden): Forstår den med å bli utafor på jobben. Når jeg stopper opp et øyeblikk på f.eks. Farmen kjendis, så vet jeg ikke hvem de er. Så står det "programleder" eller "influencer" under navnet deres på skjermen... Da tenker jeg at er det ikke egentlig litt status å ikke vite hvem disse menneskene er? Det betyrnjo at man bruker tiden sin på noe mer fornuftig. Selv ser jeg aldri på kjendisversjonen av noe som helst. Ser lite reality men ser f.eks på Kompani Lauritzen tropp 2 akkurat nå. Så også på tropp 1 men ingen av kjendisutgavene. Det er mildt sagt lite interessant. Et lite unntak for kjendisprogrammer jeg gjør er de som handler om musikk. Så mye på Beat for Beat før, når Dyrhaug var programleder. Ser også på Hver gang vi møtes. Der er det i hvert fall folk som har blitt kjendis pga. et talent de har, annet enn å skaffe seg mange instagram-følgere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. desember 2023 #25 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg skjønner TS godt. Tv i dag er primært 25-30 tryner vi ser i alle kanaler og de dukker opp i hverandres programmer. Mange av disse menneskene er verken morsomme eller interessante. Hvem synes f.eks Jon Almaas er morsom? Eller hva med Jan Thomas, en tvers gjennom usmakelig fyr. Else K. Furuseth, hun er jo så slitsom at jeg umiddelbart bytter kanal om jeg ser trynet hennes eller hører den brekete stemmen hennes. Eller Morten Hegseth, hvem faen liker denne primadonna dritten? Lineær tv dør en sakte død. at kanalene satser på så få kort, både i form av programledere/deltagere og show/konsept. Stort sett så klikker jeg meg gjennom, ser på noe i 20 minutter og gir opp, søker opp noe jeg synes er interessant på YouTube. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3. desember 2023 #26 Del Skrevet 3. desember 2023 -jk- skrev (3 minutter siden): Da tenker jeg at er det ikke egentlig litt status å ikke vite hvem disse menneskene er? Det betyrnjo at man bruker tiden sin på noe mer fornuftig. Selv ser jeg aldri på kjendisversjonen av noe som helst. Ser lite reality men ser f.eks på Kompani Lauritzen tropp 2 akkurat nå. Så også på tropp 1 men ingen av kjendisutgavene. Det er mildt sagt lite interessant. Et lite unntak for kjendisprogrammer jeg gjør er de som handler om musikk. Så mye på Beat for Beat før, når Dyrhaug var programleder. Ser også på Hver gang vi møtes. Der er det i hvert fall folk som har blitt kjendis pga. et talent de har, annet enn å skaffe seg mange instagram-følgere... Fornuftig og fornuftig..? Jeg er innom på KG rett som det er Nei, i min omgangskrets følger de fleste programmer som Farmen og norske underholdningsprogrammer. Jeg gjør ikke et nummer av at dette ikke er for meg. De fleste tror nok at jeg er ganske normal (!) Enig i at Hver gang vi møtes, er noe annet. Musikkprogrammer i det hele tatt. Jeg liker også reise- og naturprogrammer, og programmer om folk som har gjort annerledes livsvalg. Ben Fogle er en av mine favoritt programledere. BBC Nordic har en del bra programmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. desember 2023 #27 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 21.50): Det er litt for å kunne henge med i samtalene på jobben egentlig. Jeg nyter det ikke heh Anonymkode: c9d11...72c Jeg fikk det veldig mye bedre på jobb da jeg begynte å gi litt f i være som andre. Det var veldig slitsomt å være sosial og kul. Jeg visste jo innerst inne at jeg gir blanke i kardshians, farmen og tiktok og da ble det tungt å late som om jeg er oppdatert på trender når jeg ikke er det. Nå vet alle på jobb at jeg syr egne klær, er distré som f, maler aqurell og holder på nålefilt og spiser merkelig mat , krydder og frukt ingen har hørt om og det er min greie. Og de respekterer det. Jeg har min greie og de har sine. Sjelden våre verdener møtes, men da finner vi andre tema å prate om 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. desember 2023 #28 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg ser på mange slags programmer jeg, og det er heller ikke så veldig mange kjendiser som er kjent for meg. Reality som Forræder og Farmen er ok, men dans og maskorama er ikke noe for meg. Det er jo bare noe man velger etter lyst og humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.jammh Skrevet 7. desember 2023 #29 Del Skrevet 7. desember 2023 Helt enig, og derfor ser jeg nesten ikke på TV lenger 🤓 Vi ser på nyhetene og en serie noen ganger, i tillegg ser mannen på andre menn som sparker rundt på en ball. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. desember 2023 #30 Del Skrevet 7. desember 2023 Noen som ser på julekalenderene da? Den på NRK med Neby og co,og den på TV2 med Asbjørn Brekke? Ikke sett så mye på den på TV2,men den på NRK synes jeg var morsom. Å det er jo kjendiser. Hadde vært brutalt kjedelig med "vanlige folk" Men igjen,så ser man "Ser ikke på TV",eller "Nesten ikke" - Da er jo alt lineær TV uaktuellt,så blir liksom ikke relevant hvem som er med på hva,eller hva som sendes overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2023 #31 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 20.55): Jeg velger selv. Ser ikke på program med kjendiser. Ditt valg. Anonymkode: 4151c...363 Samme, fikk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #32 Del Skrevet 14. desember 2023 Cid skrev (På 9.12.2023 den 18.45): Samme, fikk nok. følger du ikke med på Farmen da? Anonymkode: 31950...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #33 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): følger du ikke med på Farmen da? Anonymkode: 31950...e17 Eneste realityserien som interesserer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #34 Del Skrevet 14. desember 2023 Litt lei av å se de samme trynene på div. reklameplakater selv om jeg ikke ser mye reality. Jeg ser Skal vi danse og Maskorama med ungene, selv liker jeg Stjernekamp og Hver gang vi møtes. Ellers ser jeg ikke på noe, hverken med kjendiser eller «vanlige» folk. Jeg bryr meg rett og slett ikke om hva disse folka bedriver, foretrekker film og serier. Egentlig aldri opplevd at noen snakker om det på jobb. Anonymkode: 8c6ec...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #35 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 20.53): Hvert år kommer det 1000 nye programmer med kjendiser. Stopp! Det er nok nå. Hvert år må vi lide oss gjennom 1000 programmer med kjendiser. Til hvilken grunn? Det er nok. Folk begynner å bli lei. Eliten kan boltre seg på skjermen og gjøre hva de vil, og vi ser på. Hver minste bevegelse. Hvis vi slutter å se programmer med kjendiser, slutter de å lage programmer med kjendiser. Ingen kan lage underholdning til et tomt marked!!! Derfor retter jeg min tale til dere, vi må alle slutte å se på! HVEM ER MED MEG? Anonymkode: c9d11...72c Jeg hater alle disse «Skal vi danse/synge/lage mat»-programmene med kjendiser. Jeg er virkelig ikke interessert i å se på kjendiser som ikke kan danse. Vil jeg se på folk danse, så vil jeg se profesjonelle dansere. Lage mat skal de også. Disse programmene er SÅ intetsigende. Jeg sluttet å se på dem for flere år siden. Men det må være mange som ser på slike kjendis-programmer siden det lages nye og nye hele tiden? Anonymkode: ac91f...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå