Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #121 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (6 minutter siden): De har rett. Ferdig med det. Folk kan flytte. De på Gaza er ikke så dumme som de later som. Enten det er Hamas sin skyld eller det er de som velger å bli og ble bombert. Uansett, ikke Israel sin skyld, når de advarer på forhand. Du klarte ikke å svare på spørsmålet: bryter Israel folkeretten? Flytte sier du, hvor flytter man med palestinskt pass og stengte grenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #122 Del Skrevet 6. desember 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Jeg støtter ikke hevn, jeg synes bare du har vist stor forståelse for at palestinerne blir radikalisert og bruke terror, men ser av dine siste svar at det er feil. Det er jeg glad for. Jeg støtter selvsagt ikke israelske hevnangrep, men jeg støtter å eliminere hamas, effektivt, og med minst mulig skade på sivile Det gjør jeg også men nå er det vel 15 tusen døde og 2/3 er kvinner og barn, er det minst nulig skade på sivile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #123 Del Skrevet 6. desember 2023 1 minutt siden, Enmanelskeråhate said: Det eneste det burde lære alle i hele verden er at det er uakseptabelt å forfølge/drepe uskyldige uansett Hitler hadde ingen grunn til å drepe Jøder. Heller drepe homofile eller rom eller... folk fra Øst Europa. Ingen grunn. Vet du at en god del av den muslimske verden elsket Hitler og gjør det fremdeles. Israel bare prøver å overleve. her er et bilde av Palestina Mufti på besøk i nazi Tyskland... 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #124 Del Skrevet 6. desember 2023 2 minutter siden, Enmanelskeråhate said: Du klarte ikke å svare på spørsmålet: bryter Israel folkeretten? Flytte sier du, hvor flytter man med palestinskt pass og stengte grenser? Nei de bryter ikke folkeretten. Du trenger bare å flytte 500 m unna, det er ikke så vanskelig, ville jeg si..... 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #125 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg også men nå er det vel 15 tusen døde og 2/3 er kvinner og barn, er det minst nulig skade på sivile? Ift bombingen så kan jeg ikke svare på det, ettertiden vil vise dette. Blokaden av mat, medisiner og vann og mangelen på nødhjelp tar jeg fullstendig avstand fra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #126 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (Akkurat nå): Nei de bryter ikke folkeretten. Du trenger bare å flytte 500 m unna, det er ikke så vanskelig, ville jeg si..... Vel,. Det er vel ikke noen tvil om at det er brudd på folkeretten med settlernes behandling av palestinere på VB, og mangelen på nødhjelp i Gaza 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 6. desember 2023 #127 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) .... Endret 11. august av MissHannigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #128 Del Skrevet 6. desember 2023 2 minutter siden, Enmanelskeråhate said: Det gjør jeg også men nå er det vel 15 tusen døde og 2/3 er kvinner og barn, er det minst nulig skade på sivile? hva har det med saken å gjøre at 2/3 er kvinner og barn ? det forstår jeg bare ikke. Det er ikke ille å dø for en man eller for en kvinne. eller et barn. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #129 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (Akkurat nå): Nei de bryter ikke folkeretten. Du trenger bare å flytte 500 m unna, det er ikke så vanskelig, ville jeg si..... Ja flott å sitte i Norge å innbille seg det, snakk om fornektelse Slakting av sivile, nekter nødhjelp, mat og energi. Er flott, kanskje vi burde tipse dem om å gå 500m så er alt paradis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #130 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) 9 minutter siden, Topsi said: Vel,. Det er vel ikke noen tvil om at det er brudd på folkeretten med settlernes behandling av palestinere på VB, og mangelen på nødhjelp i Gaza ja, på Vestbank... I Gaza, etter hva de har gjort.. Jeg hadde vært mindre snill enn Israel... Endret 6. desember 2023 av NatNat 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #131 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (Akkurat nå): hva har det med saken å gjøre at 2/3 er kvinner og barn ? det forstår jeg bare ikke. Det er ikke ille å dø for en man eller for en kvinne. eller et barn. At de er uskyldige ?? Og ikke Hamas, men det betyr jo ikke noe ifølge deg, KVALMT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #132 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) 9 minutter siden, Enmanelskeråhate said: At de er uskyldige ?? Og ikke Hamas, men det betyr jo ikke noe ifølge deg, KVALMT! fordi ingen mann er uskyldig i Gaza ?? og alle kvinner er uskyldige ? ha ha, jeg husker et par som prøvde å bli selvmordbomber... ingen svar som forventet. Du bare gjentar det samme som du leser uten å offre en tanke. Endret 6. desember 2023 av NatNat 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 6. desember 2023 #133 Del Skrevet 6. desember 2023 7 hours ago, Enmanelskeråhate said: Det gjør jeg også men nå er det vel 15 tusen døde og 2/3 er kvinner og barn, er det minst nulig skade på sivile? Jeg antar at du ikke er muslim, så la meg få opplyse deg om at innen islam, så må den døde begraves senest innen 3 dager, men aller helst samme dag. Og det er per dags dato ikke 15,000 nye graver. Og nei, muslimer kremeres ikke. Det har vært dokumentert 1 massegrav, hvor noen dusiner ble gravlagt, merk deg at det var dusiner. Ikke hundre, ikke tusen, ikke ti-tusen, men dusiner, mener det var rundt 70 og noe. Satelitt bilder viser ikke tusenvis av nye graver. Så innse det, du har slukt snøret og gjentar de løgnene som khamas vil at du skal si. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 6. desember 2023 #134 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (7 timer siden): Å støtte noen er ikke det samme som å gjennomføre. Om barnet ditt ble drept i angrep 7okt eller bombet ihjel uka etter tror jeg spiller liten rolle for den som har mistet barnet? Det hadde betydd jævlig mye! Og derav ligger problemet ditt. Du klarer ikke skille hva som ligger bak en handling. Om mitt barn hadde blitt drept i en eksplosjon forårsaket av kommunen fordi de sprengte en gammel falleferdig bygning, hadde jeg ikke lagt kommunen for hat og bombet eller skutt alle på rådhuset av den grunn. Det hadde vært en ulykke! Men om barnet mitt ble voldtatt og kokt levende i en mikrobølgeovn av naboen min på natten, mens jeg og kona satt bundet til sengen, hadde jeg gjort det til min livsoppgave å spore opp gjerningsmannen og seigpinet ham til døde. Klarer du se forskjellen? Barnet døde i begge tilfeller, men måten det skjer på gir to vidt forskjellige reaksjoner. Det var stille og rolig både i Gaza og Israel før 7.oktober. Så fant rævhulla i Hamas ut at de skulle terge Israel. All elendigheten i Gaza nå er ene og alene Hamas' skyld! Alt annet er å unnskylde terror! 12 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #135 Del Skrevet 6. desember 2023 Thanos skrev (29 minutter siden): Det hadde betydd jævlig mye! Og derav ligger problemet ditt. Du klarer ikke skille hva som ligger bak en handling. Om mitt barn hadde blitt drept i en eksplosjon forårsaket av kommunen fordi de sprengte en gammel falleferdig bygning, hadde jeg ikke lagt kommunen for hat og bombet eller skutt alle på rådhuset av den grunn. Det hadde vært en ulykke! Men om barnet mitt ble voldtatt og kokt levende i en mikrobølgeovn av naboen min på natten, mens jeg og kona satt bundet til sengen, hadde jeg gjort det til min livsoppgave å spore opp gjerningsmannen og seigpinet ham til døde. Klarer du se forskjellen? Barnet døde i begge tilfeller, men måten det skjer på gir to vidt forskjellige reaksjoner. Det var stille og rolig både i Gaza og Israel før 7.oktober. Så fant rævhulla i Hamas ut at de skulle terge Israel. All elendigheten i Gaza nå er ene og alene Hamas' skyld! Alt annet er å unnskylde terror! Tipper innbyggerne der opplever vilkårlig bombing som terror jeg men folk er jo forskjellige Stille og rolig er jo relativt, det stjeles land daglig, terge sier du, hvordan hadde du likt om noen tok huset, tomta, plantene og hele levebrødet ditt slik bosetterne holder på med? Hvorfor er det ok at Israel annekterer land utenfor sine grenser egentlig? Kutter vann, mat, energi, osv osv Begge sider drives av religion og hat og viser seg like ille, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet 6. desember 2023 #136 Del Skrevet 6. desember 2023 MissHannigan skrev (10 timer siden): Mange norske barn og ungdommer som burde sitte i fengsel uten dom da. Leser stadig vekk om ungdommer som lager bråk og kaster stein på politiet. Eller gjelder fengselsstraff uten dom bare for barn og ungdom med muslimsk bakgrunn? Du er klar over at når man kaster en stein så er det hvor mye kraft man bruker, og størrelse på steinen, som avgjør hvor mye skade den forårsaker? Ikke hvilken religion eller etnisitet personen måtte ha? Jeg regner med disse "barna" er gamle nok til å forstå hva de holder på med, mtp at de var fengslet. En gutt på 17 har ofte kroppen til en fullvoksen mann, og kan derfor lett drepe med å kaste stein. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet 6. desember 2023 #137 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (14 timer siden): Mye dumt en skal lese, 2 mill mennesker på et område likt Oslo, stengte grenser. Og du mener det da funker bra å si fra 24t før man bomber det sønder og sammen? Israelske bosettere har tatt land i årevis, det er en apartheid stat som trakasserer og raner. De lurer på hvorfor det skapes selvmordsbombere/terrorister, vel hvis noen bomber hele slekten din i jakt på terrorister så er det kort vei tipper jeg Det er en skam og de har ikke lært mye av historien sin Det jeg mener er at det er MYE bedre å gi 24 timers varsel ja. Enn å målrettet angripe sivile og torturere dem på bestialsk vis. Stusser du ikke på HVORFOR det er så mange drepte, når Israel på forhånd har varslet om bombingen? Hadde du, med barna dine, sittet og ventet på å bli bombet, istedenfor å gå til en annen plass? At de skulle gjenopprette Israel nede i det vepsebolet er jeg helt uenig i. Hat skaper hat, og islamister er veldig gode på akkurat det, som palestina derssverre har mange av (Hamas). 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet 6. desember 2023 #138 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (11 timer siden): Å støtte noen er ikke det samme som å gjennomføre. Om barnet ditt ble drept i angrep 7okt eller bombet ihjel uka etter tror jeg spiller liten rolle for den som har mistet barnet? Er du seriøs nå? Sjanse for at barnet mitt dør raskt eller torturert ihjel? Skal det liksom være det samme? Unge jenter ble voldtatt til bekkenbenet knuste, for så å bli drept. Bakbundet og brent levende. Kroppsdeler kappet av. Ville det vært det samme for deg? Hvor mye tortur barnet ble utsatt for på forhånd, og målet med torturen og drapet, det er likegyldig? 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 7. desember 2023 #139 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) .... Endret 11. august av MissHannigan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 7. desember 2023 #140 Del Skrevet 7. desember 2023 1 hour ago, MissHannigan said: Ok. Da er det greit å fengsle barn og ungdommer i flere år uten dom. 👍 Norge har mye å lære der. Helt enig. Det er en hel haug med drittunger i norge som trenger en real tur i kasjotten, og ikke «fritids klubber» og «pizza og brus». Kjør på. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå