takinova Skrevet 6. desember 2023 #101 Del Skrevet 6. desember 2023 Akryl skrev (På 2.12.2023 den 17.29): Jeg har selv sett på asiatiske tv-kanaler. Jaså, ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 6. desember 2023 #102 Del Skrevet 6. desember 2023 Skyblue7 skrev (13 timer siden): Omrent 5% av innbyggerene i Gaza er Hamas. Forøvrig hadde jeg vært mye mer redd for Israels president enn Hamas, er det noen som er skruppelløs og blodtørstig så er det den høyrevridde Israelske regjeringen og militæret. Skyblue7 skrev (13 timer siden): Faktisk det dummeste jeg har lest i dag. Slå på tv’n, les en avis. Over 70% av gazas befolkning svarte i en poll rett etter 7.oktober, at de støttet Hamas! Det burde fortelle deg noe viktig! Men du er ikke interessert. Du vil heller dopes av propagandaen til media og Hamas. Det er du som virkelig burde begynne å lese riktige kilder og se de viktige nyhetssendingene, for du avslører at du ikke har den fjerneste peiling på konflikten. 9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 6. desember 2023 #103 Del Skrevet 6. desember 2023 Palestinske barn og unge blir fengslet, noen kaster stein eller annet, andre gjør ingenting. Barn og unge blir også drept av israelske soldater med skarp ammunisjon, selv bare for å stå ved siden av en som har kastet stein. Noen blir dratt ut av sengen sin midt på natten med bind for øynene, bein og armer bundet fast. Blir slått og sparket på vei til arresten. I arresten blir de utsatt for tortur som å bli kledd naken, innelåst i en kald celle uten sollys. Lite mat og drikke. Slått, sparket og mishandlet seksuelt. Bind for øynene og bundet fast. Sovner de, blir de vekt. For så å bli tvunget til å skrive under en tilståelse der skriftspråket er ukjent for dem, selv om de er uskyldige. Israelere har selv sagt at israelske ungdommer også kaster stein, selv på dyr. Uten straff. Dette vitner ikke om et demokratisk land med vestlige verdier. Langt fra. Jeg synes det er rart at folk som vet, eller burde vite bedre, sitter å forsvarer dette. Ja, noen barn og ungdommer er selvsagt fengslet av en grunn. Men ingenting forsvarer tortur og volden disse blir utsatt for. Vi vet at vold og tortur kun skaper mer sinne og frustrasjon hos disse barna og ungdommene, noe de med god grunn har fra mye av fra før av. Enten så er disse israelerene som gjør dette såpass dumme at de ikke forstår bedre, eller så gjør de det de kan for å opprettholde konflikten. For alt disse soldatene lærer disse barna og unge er at vold og drap er løsningen. Israel burde virkelig vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 6. desember 2023 #104 Del Skrevet 6. desember 2023 Thanos skrev (12 minutter siden): Over 70% av gazas befolkning svarte i en poll rett etter 7.oktober, at de støttet Hamas! Det burde fortelle deg noe viktig! Men du er ikke interessert. Du vil heller dopes av propagandaen til media og Hamas. Det er du som virkelig burde begynne å lese riktige kilder og se de viktige nyhetssendingene, for du avslører at du ikke har den fjerneste peiling på konflikten. 70% av under 1000 palestinere.... Var det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #105 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) 4 hours ago, Enmanelskeråhate said: Mye dumt en skal lese, 2 mill mennesker på et område likt Oslo, stengte grenser. Og du mener det da funker bra å si fra 24t før man bomber det sønder og sammen? Israelske bosettere har tatt land i årevis, det er en apartheid stat som trakasserer og raner. De lurer på hvorfor det skapes selvmordsbombere/terrorister, vel hvis noen bomber hele slekten din i jakt på terrorister så er det kort vei tipper jeg Det er en skam og de har ikke lært mye av historien sin problemet er at med folk som deg, Israel kan aldri gjøre noe riktig. De advarer før de bomber ? ikke bra nok. Aldri bra nok. Ingen forsvarer bossettere og det er en helt forskjellig problem. Israel er ikke en apartheid stad, mange muslimer bor der og har same rettigheter som alle andre. SLUTT å svelge all den propaganda du leser eller hører, TENK LITT FOR DEG SELV ! Sist : man skaper ikke selvmordbombere/terrorister. Mener du at Breivik var skapt da ?? Mener du at alle muslimer i Vesten som ble terrorister/reiste til Syria/drepte 2 homofile i Oslo var stakkars som bodde i fengsel ??? Igjen, TENK før du skriver de samme gamle kliche... Endret 6. desember 2023 av NatNat 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #106 Del Skrevet 6. desember 2023 37 minutter siden, Thanos said: Over 70% av gazas befolkning svarte i en poll rett etter 7.oktober, at de støttet Hamas! Det burde fortelle deg noe viktig! Men du er ikke interessert. Du vil heller dopes av propagandaen til media og Hamas. Det er du som virkelig burde begynne å lese riktige kilder og se de viktige nyhetssendingene, for du avslører at du ikke har den fjerneste peiling på konflikten. ja, dette også ! Men du har rett, det er som å prøve å forklare noe til en zombie... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #107 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (2 minutter siden): problemet er at med folk som deg, Israel kan aldri gjøre noe riktig. De advarer før de bomber ? ikke bra nok. Aldri bra nok. Ingen forsvarer bossettere og det er en helt forskjellig problem. Israel er ikke en apartheid stad, mange muslimer bor der og har same rettigheter som alle andre. SLUTT å svelge all den propaganda du leser eller hører, TENK LITT FOR DEG SELV !!!!!!!!!! Sist : man skaper ikke selvmordbombere/terrorister. Mener du at Breivik var skapt da ?? Mener du at alle muslimer i Vesten som ble terrorister/reiste til Syria/drepte 2 homofile i Oslo var stakkars som bodde i fengsel ??? Igjen, TENK før du skriver de samme gamle kliche... grrrrrrrrrrrrrrr... Hjernevaska folk har det lite for seg å diskutere med Israel burde holde seg til folkeretten, det gjør de ikke, ikke ved å jevnt over stjele land og nå heller ikke ved å bombe i vei uten å skille mellom Hamas og sivile: rett eller galt? Klarer du å svare ærlig på det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #108 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (4 minutter siden): problemet er at med folk som deg, Israel kan aldri gjøre noe riktig. De advarer før de bomber ? ikke bra nok. Aldri bra nok. Ingen forsvarer bossettere og det er en helt forskjellig problem. Israel er ikke en apartheid stad, mange muslimer bor der og har same rettigheter som alle andre. SLUTT å svelge all den propaganda du leser eller hører, TENK LITT FOR DEG SELV !!!!!!!!!! Sist : man skaper ikke selvmordbombere/terrorister. Mener du at Breivik var skapt da ?? Mener du at alle muslimer i Vesten som ble terrorister/reiste til Syria/drepte 2 homofile i Oslo var stakkars som bodde i fengsel ??? Igjen, TENK før du skriver de samme gamle kliche... grrrrrrrrrrrrrrr... Hvis man tar fra folk; land, eiendom, håp, dreper hele familien og barna dine. Hva har man igjen å leve for da? Ja jeg tror ærlig at det skaper ekstremisme mer enn det fjerner det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #109 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (12 timer siden): hva mener du med dette ? på grensen, igjen.... 🤨 Ham mener trolig at holocaust skulle være en lærepenge for jødene, men for hva? Enmanelskeråhate skrev (3 timer siden): Mye dumt en skal lese, 2 mill mennesker på et område likt Oslo, stengte grenser. Og du mener det da funker bra å si fra 24t før man bomber det sønder og sammen? Israelske bosettere har tatt land i årevis, det er en apartheid stat som trakasserer og raner. De lurer på hvorfor det skapes selvmordsbombere/terrorister, vel hvis noen bomber hele slekten din i jakt på terrorister så er det kort vei tipper jeg Det er en skam og de har ikke lært mye av historien sin Mener du at holocaust skulle lære jødene noe? Det er farlig nær amtisemittisme 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #110 Del Skrevet 6. desember 2023 1 minutt siden, Enmanelskeråhate said: Hvis man tar fra folk; land, eiendom, håp, dreper hele familien og barna dine. Hva har man igjen å leve for da? Ja jeg tror ærlig at det skaper ekstremisme mer enn det fjerner det i hvert fall Vi snakket om Gaza nå. De har levd uten en eneste jøde inni Gaza siden 2005. 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #111 Del Skrevet 6. desember 2023 Thanos skrev (43 minutter siden): Over 70% av gazas befolkning svarte i en poll rett etter 7.oktober, at de støttet Hamas! Det burde fortelle deg noe viktig! Men du er ikke interessert. Du vil heller dopes av propagandaen til media og Hamas. Det er du som virkelig burde begynne å lese riktige kilder og se de viktige nyhetssendingene, for du avslører at du ikke har den fjerneste peiling på konflikten. Å støtte noen er ikke det samme som å gjennomføre. Om barnet ditt ble drept i angrep 7okt eller bombet ihjel uka etter tror jeg spiller liten rolle for den som har mistet barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. desember 2023 #112 Del Skrevet 6. desember 2023 4 minutter siden, Enmanelskeråhate said: Hjernevaska folk har det lite for seg å diskutere med Israel burde holde seg til folkeretten, det gjør de ikke, ikke ved å jevnt over stjele land og nå heller ikke ved å bombe i vei uten å skille mellom Hamas og sivile: rett eller galt? Klarer du å svare ærlig på det eller? De har rett. Ferdig med det. Folk kan flytte. De på Gaza er ikke så dumme som de later som. Enten det er Hamas sin skyld eller det er de som velger å bli og ble bombert. Uansett, ikke Israel sin skyld, når de advarer på forhand. 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #113 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Enmanelskeråhate skrev (1 minutt siden): Å støtte noen er ikke det samme som å gjennomføre. Om barnet ditt ble drept i angrep 7okt eller bombet ihjel uka etter tror jeg spiller liten rolle for den som har mistet barnet? Så da forstår du om israelerne skulle ønske hevn da? At hamas angrep bare skaper hat? Eller er det bare forståelig for palestinerne? Endret 6. desember 2023 av Topsi 9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #114 Del Skrevet 6. desember 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Så da forstår du om israelerne skulle ønske hevn da? Eller er det bare forståelig for palestinerne? Hevn på uskyldige, nei det forstår jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #115 Del Skrevet 6. desember 2023 (endret) Enmanelskeråhate skrev (1 minutt siden): Hevn på uskyldige, nei det forstår jeg ikke Du har voldsom foeståelse for at folk joiner Hamas. Så det er vel selektivt da Endret 6. desember 2023 av Topsi 8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #116 Del Skrevet 6. desember 2023 NatNat skrev (1 minutt siden): De har rett. Ferdig med det. Folk kan flytte. De på Gaza er ikke så dumme som de later som. Enten det er Hamas sin skyld eller det er de som velger å bli og ble bombert. Uansett, ikke Israel sin skyld, når de advarer på forhand. Topsi skrev (4 minutter siden): Ham mener trolig at holocaust skulle være en lærepenge for jødene, men for hva? Mener du at holocaust skulle lære jødene noe? Det er farlig nær amtisemittisme Det eneste det burde lære alle i hele verden er at det er uakseptabelt å forfølge/drepe uskyldige uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #117 Del Skrevet 6. desember 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Du har voldsom foeståelse for at folk joiner Hamas. Så det er vel selektivt da Så det hadde vært ok å bombe hele slekta til Breivik da siden det var hevn? Har ingen ting til overs for Hamas jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #118 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå): Det eneste det burde lære alle i hele verden er at det er uakseptabelt å forfølge/drepe uskyldige uansett Og det gjelder da også palestinerne? Bare sånn for å få det avklart 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 6. desember 2023 #119 Del Skrevet 6. desember 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Og det gjelder da også palestinerne? Bare sånn for å få det avklart Selvfølgelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. desember 2023 #120 Del Skrevet 6. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå): Så det hadde vært ok å bombe hele slekta til Breivik da siden det var hevn? Har ingen ting til overs for Hamas jeg Jeg støtter ikke hevn, jeg synes bare du har vist stor forståelse for at palestinerne blir radikalisert og bruke terror, men ser av dine siste svar at det er feil. Det er jeg glad for. Jeg støtter selvsagt ikke israelske hevnangrep, men jeg støtter å eliminere hamas, effektivt, og med minst mulig skade på sivile 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå