AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #21 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Leste resten av svarene nå! At dere gidder! For hvem? For en mann? Har dere blitt helt hjernedøde? Og har dere ingenting bedre å gjøre? Anonymkode: 062f7...5da Det er helt vanlig å vokse eller barbere bort alt hår foran og bak. Anonymkode: e525d...006 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #22 Del Skrevet 3. desember 2023 Freser det av med rask analsex uten glid. Anonymkode: 7c93d...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #23 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er helt vanlig å vokse eller barbere bort alt hår foran og bak. Anonymkode: e525d...006 Hvorfor? Anonymkode: 062f7...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 3. desember 2023 #24 Del Skrevet 3. desember 2023 epilator. er kun vondt om jeg lar det gå for lang tid mellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #25 Del Skrevet 3. desember 2023 Når forstod dere at hår i rompa må bort? Hvem fortalte dere det? Og hvorfor følger dere det opp? Epilator i rompa? Noe så unødvendig og teit? Anonymkode: 062f7...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Del Skrevet 3. desember 2023 Og hvorfor er denne tråden under velvære? Velvære = en hårfri rompe? Anonymkode: 062f7...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #27 Del Skrevet 3. desember 2023 utrolig turn off med kvinner som må barbere seg nedentil 🤢 Anonymkode: 7be50...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #28 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg sitter også på huk i dusjen og barberer så godt jeg kan. Vanskelig. Men nå har jeg akkurat startet første behandling av hårfjerning med laser. Ved et visst antall behandlinger så skal 70-90% av hårveksten i behandlet område bli borte. Er veldig spent på resultatet av dette. Håper jeg slipper å barbere dette området i fremtiden🙏 Anonymkode: 85b61...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. desember 2023 #29 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): utrolig turn off med kvinner som må barbere seg nedentil 🤢 Anonymkode: 7be50...519 Hvem sier at vi MÅ? Det handler om preferanser. Alle voksne mennesker har hår der. Både menn og kvinner. Noen velger å fjerne det, andre ikke. Det er opp til hver enkelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #30 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): utrolig turn off med kvinner som må barbere seg nedentil 🤢 Anonymkode: 7be50...519 Hvorfor det? Jeg gjør det utelukkede for egen nytelse, elsker å være helt glatt der, det gjør området mer sensitivt for berøring, og det er kjempedeilig. Anonymkode: e525d...006 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #31 Del Skrevet 3. desember 2023 Synes man blir så svett i ræva hvis hårene er borte 😅 ingen andre?? Anonymkode: 866ba...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #32 Del Skrevet 3. desember 2023 Dess mer jeg barberte dess mer hår kom på nye steder, som rundt rompa. Irriterer vettet av meg. Akkurat nå har det fptt vokse litt og det er ekkelt, men det er verre mår det begynner å vokse ut. Salongvoksing får jeg meg ikke til å gjøre. Anonymkode: d35a6...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #33 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seriøst? Er det virkelig så mange kvinner som har hår i rumpa? Jeg trodde ikke det var vanlig i det hele tatt, jeg har kun hårvekst foran? Anonymkode: 38c3b...b2d Trodde ikke at jeg hadde det heller før en mann sa jeg hadde det. Det var ikke mye og det var lyst hår på 1cm men det var der. Snakket med ei som driver en salong og hun sa det var helt vanlig, alle har. Anonymkode: b4182...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå