Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På denne årstiden går det gjerne 4 dager i mellom. Bruker by veira sensitive shampoo ( rense sjampo en til to ganger i mnd) og la'dore moisture balance balsam. Har jeg trent hardt og svettet mye så vasker jeg det etter trening, men er kaldt på senteret nå og svetter ikke så mye i hodebunn 🙈

Anonymkode: 133c9...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 0.34):

1-2 g i uken. Håret mitt vokser kun til skuldrene og fliser seg og er tynt og jævlig uansett hva jeg gjør.  Har prøvd serum, hårpiller og diverse sjampoer for håravfall.  Har heldigvis ikke fett hår, da hadde jeg vasket det oftere.  Noen ganger vasker jeg bare luggen i dusjen eller vasken hvis det går for mange dager... Bruker litt forskjellig sjampo.  Har ikke spille noen rolle fra eller til om jeg har brukt en til 30 eller 300 kr, det samme gjelder balsam og kurer.  Men føler jeg må bruke balsam/kurer oftere om vinteren.

Anonymkode: 2fa2d...969

Mitt også gjorde det. Så passet jeg på å få i meg nok vitaminer og vips, så har jeg fått langt og fint hår i en alder av femti år :)

Vokste plutselig fort også. 

Anonymkode: 3e907...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fem ganger i uka så dusjer fem ganger i uka, mem vasker bare håret 2 ganger(3 om det er ei hard uke). Bruker true soft fra maria nila, og en av gangene bruker jeg kur fra henne også. Bruker av og til tørrshampoo, men prøver å være fornuftig med den fordi jeg synes den tar sånn på håret og hodebunnen.

Anonymkode: da5b5...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt også gjorde det. Så passet jeg på å få i meg nok vitaminer og vips, så har jeg fått langt og fint hår i en alder av femti år :)

Vokste plutselig fort også. 

Anonymkode: 3e907...0ed

Dette! Dessuten kan det lønne seg å fokusere mer på hodebunnhelse enn hårhelse. Når hodebunnen har det bra har håret det bra 🙂

Anonymkode: da5b5...370

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver dag. Og da har jeg fett hår på dag nr 2.

Håret blir fort fett og ser ustelt ut om jeg ikke vasker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ganger i uken. Begynner med ny shampoo, balsam og kur (kjøpt hos frisør) fordi hodebunnen min har blitt irritert av butikkkjøpt shampoo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker det hver dag. Har pannelugg og den blir fett i løpet av en dag. Og jeg syns jeg ser helt dust ut uten, så føler jeg ikke har så mye valg. Men jeg bruker stort sett bare shampo. Bruker balsam kanskje en gang hver andre uke.

Anonymkode: 2ad51...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par–tre ganger i uken. Håret mitt er tørt og krøllete og er alltid finest en dag eller to eller tre etter vask, dersom jeg ikke ligger det helt fordervet om natten.

Jeg bruker Kerastase for krøller (sjampo og balsam). Må videre tilføre mye fukt og litt fett under tørkingen. Noen ganger lufttørker jeg, men blir mye finere om jeg føner med diffuser. 

Anonymkode: 61683...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. annenhver dag. Håret mitt blir så fort fett… Bruker en nøytral shampoo. Bruker ikke balsam

Anonymkode: c12d6...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret blir fort fett så vasker det annenvær dag. Men hender jeg lurer in en dag 3 om håret ser greit ut, jeg kan ha det opp og skal trene osv. 

Anonymkode: 63c86...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...