AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Hvor ofte vasker dere håret, og hvilke type sjampo, baslam og rutiner har dere? 😃 Prøver å slutte å vaske håret hver dag Anonymkode: a2cbb...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 3 ganger i uken. Bruker shampo og balsam fra Matrix 😊Kunne klart meg med 2 ganger og. Anonymkode: 44471...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg vasker det ca 2 ganger i uka. Lørdag og tirsdag/onsdag ish. Jeg bruker BedHead sjampo og balsam. Kurer en gang hver 14 dag ca. Jeg vasket håret annenhver dag tidligere, men det sliter så voldsomt på håret. Jeg kjøpte meg tørrsjampo, og brukte det mellom hårvasken, til det stabiliserte seg. Det tar litt tid før håret venner seg til å bli vasket sjeldnere, så ha tålmodighet. Nå er jeg kommet dit hen, at det nesten ikke er nødvendig med vask 2 ganger i uka. Ser jeg at jeg kan drøye det en dag, gjør jeg det. Da bruker jeg heller tørrsjampo og setter håret opp i en dott. Anonymkode: dcfc9...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Annenhver dag. Hvilken shampoo og balsam jeg bruker varierer. Kjøper dem stort sett på Normal. Har ikke bruk for eller råd til dyr frisør-shampoo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ofte vasker dere håret, og hvilke type sjampo, baslam og rutiner har dere? 😃 Prøver å slutte å vaske håret hver dag Anonymkode: a2cbb...8dd Ca hver 3. uke. Bruker en nøytral sjampo. Anonymkode: a0417...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 To ganger i uka. Kjøper et eller annet på Kiwi til å vaske det med. Spiller ingen rolle hva det er. Anonymkode: 9f616...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Vasker håret hver dag. Ingenting annet funker for meg som trener mye. Bruker ikke mye penger på sjampo. Men bruker ulike Aussie balsamer. Lar håret lufttørke. Anonymkode: e9a93...506 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 Hver dag. Bruker Head and shoulders. Ingen balsam. Har så glatt hår.. har alltid slitt med fett hår, og fått høre at det blir bedre om man vasker sjeldnere. Det har det aldri blitt. Har også prøvd et lass ulike shampoo. Merker ingen forskjell. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 annenhver dag om jeg skal ut av huset. Prøver å la det gå litt lengre i fri perioder osv. Får lett fett hår. Ser ut som det er 14 dager siden når det kun er dag 3.... Bruker litt forskjellig shampo og balsam, aldri funnet noen som er WOW for meg... Går mest i redken, sebastian, kerastase. Anonymkode: d83f4...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 1-2 g uken. Bruker ikke shampo, kun balsam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 Annen hver dag. Ingen balsam Tar hårkur hver 14. dag Anonymkode: 637ee...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 1 gang i uka max. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Mamajune11 skrev (Akkurat nå): 1 gang i uka max. Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 Vasker håret stort sett 2, av og til 3 ganger i uken. Vasker alltid håret med sjampo 2 ganger, så det ikke blir fett. Da jeg hadde kort hår (skulderlengde) vasket jeg det annenhver dag. Med langt hår (hoftelengde) har jeg ikke tid til å vaske det mange ganger i uka. Anonymkode: 8b2ea...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Har kjempefett hår, og har vasket der hver dag siden 18 årsdagen min. Alle forteller meg at det blir mindre fett av å vaske sjeldnere, men det er bs. Frem til jeg var 18 nektet moren min meg å vaske håret oftere enn annenhver dag. Resultatet? Årevis med fett hår som hang i klaser fra hodet annenhver dag. ikke spesielt kult, og enda verre som tenåring. Frisøren mente det kunne hjelpe å stripe håret, at det skulle tørke it hodebunnen. Der var også løgn og bedrag. Dette handler om fysiologi, og det er rett og slett ikke sikkert at din hodebunn har det i seg å produsere mindre fett (eller sebum, som det heter). Det er helt naturlig for pattedyr å lage dette fettet, som i sin tid beskyttet oss mot å bli våte. Det er bare en naturlig variasjon at noen produserer mer enn andre. Anonymkode: 6513c...804 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Jeg vasker håret hver andre/tredje dag. Håret mitt blir fort fett og det ser ut som om at det ikke er vasket på 1-2 uker etter dag 2. Før brukte jeg sjampo og balsam fra dagligvarebutikken, men det gjorde ingenting for håret mitt. Nå bruker jeg sjampo og balsam fra Kerastase. Jeg bruker også en hårmaske 1-2 ganger i uken, også fra Kerastase. Disse er litt dyre ja, men er veldig drøye i bruk. Endret 1. desember 2023 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 1 gang i uka Anonymkode: 3f29f...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Går 2-3 dager mellom hver hårvask, vasker kroppen ved behov. Jeg varierer litt mellom produkter, men redken, marocconoil, Joico, kreastase går igjen. Shampo, balsam, hårkur 1-2 ganger i uka avhengig av typen, og hårolje. Så bruker jeg en sånn anti snap fra redken, og en varmebeskyttende spray fra oasis. Har også noe min mann kjøpte i Tyrkia, som heter milkshake og lukter himmelsk buttermilk:) Leavin treatment greie. Anonymkode: a56e6...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Max en gang i uka. Og særlig nå det er så kaldt ute så fryser jeg nok og trenger ikke sitte med vått hår å fryse enda mer. Anonymkode: 7b66e...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 2-3 ganger i uka, med sjampo og balsam fra dagligvaren (stort sett en Sunsilk-variant, om de har, men jeg kan fint bruke noe annet). Under koronanedstengingen kunne det fint gå en uke og mer mellom hver gang og det har vel aldri sett bedre ut, men da var det jo også mindre utsatt for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå