Pippi Lotta Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Hvorfor i alle værden sier hun slike ting? Har arbeiderpartiet tenkt å håntere det at folk må stå i markør med å late som om de ikke må det? Synes det blir vanskeligere å vanskeligere å se forskjellen på AP og H. Kansje de burde slå seg sammen og lage felles regjering, de er sikkert de partiene som er mest enig uanset. https://www.dagbladet.no/nyheter/far-krass-kritikk-hjerteratt/80607297 Endret 1. desember 2023 av Pippi Lotta 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Er som Erna denne her da som lurt på om de hadde penger før pandemien. Trist utvikling på ap 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SITC Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 På seg selv kjenner man andre... hun er meget kynisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hareena Skrevet 1. desember 2023 Populært innlegg #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Ja, det er et betimelig spørsmål. Jeg tror mange står i matkø samtidig som de sender deler av sin norske trygd til hjemlandet. 59 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Hareena skrev (Akkurat nå): Ja, det er et betimelig spørsmål. Jeg tror mange står i matkø samtidig som de sender deler av sin norske trygd til hjemlandet. Det skjer nok ja Men så har du det som sliter virkelig, minstesats på AAP. Er her man må inn å hjelpe til. Samtidig har noen 100% stilling med lav lønn, x-antall barn. Dette er kostbart i dag. 15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Forvirret23 skrev (15 minutter siden): Er som Erna denne her da som lurt på om de hadde penger før pandemien. Trist utvikling på ap Brenna er enda en arbeidsminister som ikke kan jobben sin, eller får til noe som helst. NAV sin direktør klarer heller ikke løse NAV sine problemer. En etat som bare eskalerer med problemer. Skal det skje noe må man stoppe NAV. Endre systemet. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Concert skrev (1 minutt siden): Brenna er enda en arbeidsminister som ikke kan jobben sin, eller får til noe som helst. NAV sin direktør klarer heller ikke løse NAV sine problemer. En etat som bare eskalerer med problemer. Skal det skje noe må man stoppe NAV. Endre systemet. Min søster har 14.000 utbetalt på minste trygd. Fullstendig avhengig av sin mann for å leve. At Tonje sier at problemet ikke er at trygdene er lave viser at hun faktisk ikke tar innover seg hvor dyrt det er i norge. Ja vi må gjøre noe med nav, vi har dessverre ingen vilje i politikere til å ta tak i dette problemet. Jeg hadde ikke stilt meg i matkø om det ikke var nødvendig, det er fortsatt skamfullt å være fattig i norge. 31 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 Arrogant dame, liker henne ikke. Ikke rart hun er bestis med Støre 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er helt forferdelig at de fleste politikerene har et slikt umenneskelig syn på den situasjonen mange er i dag. Dessverre fins det nok noen som utnytter dette og, for å få gratis mat for å bruke penger på andre ting. Men jeg tror de fleste har lite og trenger mathjelp. Det går en vei og stadig flere sliter mer og mer økonomisk. At regjeringen ikke vil gjøre noe for å hjelpe det begriper jeg ikke. Leste at dem mente at matsentralen hadde nok midler, selv om dem skriker ut at dem har ikke nok mat til alle som trenger det. Nei skremmende og veldig vondt dette. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 - Jeg skulle ønske ingen trengte det, men det er også bra at folk kan be Nav om hjelp. Altfor mange med krav på hjelp, henvender seg aldri til Nav Enig med dette. Tror altfor få mennesker som virkelig trenger det, ber om hjelp dessverre. Selv synes jeg det er litt rart med noens prioriteringar når de ikke har råd til mat. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Forvirret23 skrev (14 minutter siden): Min søster har 14.000 utbetalt på minste trygd. Fullstendig avhengig av sin mann for å leve. At Tonje sier at problemet ikke er at trygdene er lave viser at hun faktisk ikke tar innover seg hvor dyrt det er i norge. Ja vi må gjøre noe med nav, vi har dessverre ingen vilje i politikere til å ta tak i dette problemet. Jeg hadde ikke stilt meg i matkø om det ikke var nødvendig, det er fortsatt skamfullt å være fattig i norge. Da betaler hun mye skatt, jeg har minstetrygd og 17000 utbetalt etter skatt som gift. Endret 1. desember 2023 av Duff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 Duff skrev (1 minutt siden): Da betaler hun mye skatt, jeg har minstetrygd og 17000 utbetalt etter skatt som gift. Betaler det minste hun må, får aldri igjen på skatten. Men har ingen hjemmeboende barn lenger. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Min nabo har greit nok med penger men henter seg likevel en pose hos Frelsesarmeen hver uke og stapper skap og skuffer full med tørrfor og (kjøtt som er på vei til å bli utgått, for det er det du får), fordi hun gidder ofte ikke å gå på butikken å handle, dessuten er det lengre å gå til butikken enn over gaten til Frelsesarmeen. Hun sier hun heller vil bruke pengene på ferieturer og drikke på byen og er redd for å bli oppdaget, men de spør jo ikke om selvangivelse. Avskyelig🙄 Endret 1. desember 2023 av Tough cookie 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg syns ikke det er noe rart at hun spør seg det spørsmålet. Det er noen rare prioriteringer hos noen….Triste greier i såfall for de som virkelig trenger det! 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 ada@ skrev (7 minutter siden): Jeg syns ikke det er noe rart at hun spør seg det spørsmålet. Det er noen rare prioriteringer hos noen….Triste greier i såfall for de som virkelig trenger det! Stiler og det spørsmålet noen ganger. Men dømmer ikke de som føler for å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Pippi Lotta skrev (56 minutter siden): Hvorfor i alle værden sier hun slike ting? Har arbeiderpartiet tenkt å håntere det at folk må stå i markør med å late som om de ikke må det? Synes det blir vanskeligere å vanskeligere å se forskjellen på AP og H. Kansje de burde slå seg sammen og lage felles regjering, de er sikkert de partiene som er mest enig uanset. https://www.dagbladet.no/nyheter/far-krass-kritikk-hjerteratt/80607297 Det er så ufyselig og hånlig sagt at man mister munn og mæle 🤮 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Jeg husker det var en sak om en kvinne som hentet matposer men prioriterte å ha en hest for en stor sum per måned😏 Jeg er ingen Brenna-fan men noen ganger må det stilles spørsmål, selv om de er ubehagelige Låst sak nå, men om en googler finner man tidligere tråd om henne Tidligere tråd om saken; Endret 1. desember 2023 av Glufseguri 30 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Burde kanskje ha tenkt på det selv . . . Gratis mat og penger til en sydentur . . 🙂 Takker Brenna for en god ide . . . Ap-ledelsen fornekter seg ikke . . 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Alle ordninger vil bli misbrukt, sånn er det bare. At noen henter gratis mat selv om de, strengt tatt, ikke trenger det er en nobrainer. Ikke overfør egen verdier på andre. Slett ikke alle skammer seg over å motta "gratis penger" eller almisser. For noen er det status å slippe å slave for pengene. Å motta dem gir status. Noe parkerer på handicap p-plasser, svindler pensjonister og snyter på skatten uten å miste søvn. Hadde jeg vært alkoholiker og drukket opp det meste av trygda ville de pengene jeg sparte på gratis mat gått til alkohol. Dette er og blir et tillitsbaserte system. De fleste er nok reelle men det vil alltid være noen som utnytter. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er nok noen, men de er nok ikke flertallet Men. Ap har alltid vært arrogant, jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Virker som om de tar det som en fornærmelse når noen sliter under deres "vanlige folks tur"-svada 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå