AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #21 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å er den ikke der, så kan man vel si man har gått på en smell 😅 Anonymkode: 6cd86...31a Det kan du trygt si..🤓 Anonymkode: 5f745...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #22 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare sånn utseendemessig, uten å gå inn på personlighet og sånn, så er det noe med denne formen som gjør meg yr. Trenger ikke å ha magemuskler, men et innsvinget liv, hofter og fine lår...😍 Anonymkode: 45eb4...e1c Her snakker vi personlighet!!! Kjemi umiddelbart👀 Anonymkode: 5f745...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 2. desember 2023 #23 Del Skrevet 2. desember 2023 Opplagt at det er kjemi der..og at hun er intelligent. Så må hun være hvit..helst blendahvit med stor deilig rumpe og tjukke lår..cellulitter er bare herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 2. desember 2023 #24 Del Skrevet 2. desember 2023 Utseendemessig så må det være fjeset, ett vakkert fjes med vakre litt frekke øyne og et pent lekent smil. Når det kommer til personlighet så synes jeg intellekt og litt spice (typ småsassy damer med bein i nesa) er ganske hot. Selvsagt så verdsetter jeg kvaliteter som omsorgsfull, snill, jordnær og alt dette, men det har ingenting med seksuell tenning å gjøre. Intellekt og sass er det rett å slett tenner meg. Latinaer er ofte 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #25 Del Skrevet 2. desember 2023 Seksuelt = tenning Seksuell utstråling, åpenhet om sex-temaer og store pupper. Leken. Anonymkode: 75fe0...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #26 Del Skrevet 2. desember 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Bare sånn utseendemessig, uten å gå inn på personlighet og sånn, så er det noe med denne formen som gjør meg yr. Trenger ikke å ha magemuskler, men et innsvinget liv, hofter og fine lår...😍 Anonymkode: 45eb4...e1c Fin mage, men du ser på både lårene og konturene av rumpa at hun her ikke er trent. Antageligvis ganske flatt der bak. Gir 6/10 maks. Anonymkode: ef099...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 2. desember 2023 #27 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Må ha litt former, litt lubben og godt å ta tak i 🥰 øynene og smilet har også veldig mye å si. Sensuell og sprudlende utstråling. En intelligent og sterk dame er også sexy, men er desverre en del damer som tror at frekk og kvalm oppførsel er det samme som å være sterk Endret 2. desember 2023 av Artmo3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #28 Del Skrevet 3. desember 2023 Tanken på at hun kanskje har en dott av mørke hår på vulva. Gjerne bollemus. Anonymkode: 5a19e...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #29 Del Skrevet 1. februar On 12/2/2023 at 5:55 PM, AnonymBruker said: Fin mage, men du ser på både lårene og konturene av rumpa at hun her ikke er trent. Antageligvis ganske flatt der bak. Gir 6/10 maks. Anonymkode: ef099...76c Men du er hva? Anonymkode: d8c58...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #30 Del Skrevet 1. februar Til syvende og sist er at hun har en stor dissende mage. Anonymkode: 209f5...ec7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #31 Del Skrevet 1. februar Jah, ser jo nå hvorfor man er usynlig på byen 😕 Anonymkode: f4649...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #32 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jah, ser jo nå hvorfor man er usynlig på byen 😕 Anonymkode: f4649...891 Hvordan? Det er jo hele spekteret som er nevnt her, utenom funksjonshemmede vil jeg si. Anonymkode: a769b...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #33 Del Skrevet 1. februar Haha nei det er det ikke. Jeg treffer seriøst ikke innefor noe av det som er nevnt. Anonymkode: f4649...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #34 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha nei det er det ikke. Jeg treffer seriøst ikke innefor noe av det som er nevnt. Anonymkode: f4649...891 Husk at dette ikke er representativt for alle menn. Er selv for stygg for mange her inne, men er fin for mange der ute. Anonymkode: 18ceb...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #35 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha nei det er det ikke. Jeg treffer seriøst ikke innefor noe av det som er nevnt. Anonymkode: f4649...891 Da mener jeg dem på byen også. Å husk du er i Norge, menn er tilbaketrukket her sammenlignet med andre steder. Anonymkode: 18ceb...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 1. februar #36 Del Skrevet 1. februar Øynene, smilet og personligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #37 Del Skrevet 1. februar endo skrev (2 minutter siden): Øynene, smilet og personligheten Sikkert det mest politisk korrekte svaret 😅 Meeeen, jeg er sikker på at fysiske attributter også er viktig for deg? Ei flott deilig rumpe, flotte lår, ei naken vått og deilig fitte... og deilige bryst. 🤩 I den rekkefølgen for min del i alle fall. De faktorene som nevnes øverst her er jeg helt enig er viktige. Men knyttet til tenning blir de fysiske delen viktig. Anonymkode: d8f86...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #38 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 17.55): Fin mage, men du ser på både lårene og konturene av rumpa at hun her ikke er trent. Antageligvis ganske flatt der bak. Gir 6/10 maks. Anonymkode: ef099...76c Du ser da vel at dette er en gutt på 12 år! Anonymkode: 209f5...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #39 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 15.14): Enig. Det siste jeg ønsker er ei dame/jente som driter i sin egen helse og hvordan hun ser ut. Jeg sier ikke at hun skal ha modellkropp, men "feite" damer er ikke noe som tenner meg vertfall. Då får man ofte dårlig selvtillitt og andre problemer på kjøpet også. Utan at jeg sier at veltrente damer er perfekte heller, men allikevel... Anonymkode: 6cd86...31a Ja,da får du hjelp til å hugge ved. Kanskje en god håndbak makker også. Anonymkode: 209f5...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #40 Del Skrevet 1. februar LadeJarl skrev (På 2.12.2023 den 15.25): Opplagt at det er kjemi der..og at hun er intelligent. Så må hun være hvit..helst blendahvit med stor deilig rumpe og tjukke lår..cellulitter er bare herlig. Er vel knapt 2 av 1000 som kan kalles intelligente.. Anonymkode: 209f5...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå