AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #1 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg som kvinne har noen lange hår som vokser ut på halsen, pluss hår som vokser ut på overleppa. Napping er tidkrevende og vondt, og dessuten er det rett og slett vanskelig å se hårene på halsen, noe som gjør napping krevende. Man hører aldri om kvinner som barberer seg i ansiktet, men er det ikke bare å gjøre det? Jeg opplever forresten ikke at hårene har blitt færre og tynnere av napping. Anonymkode: 7adb7...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #2 Del Skrevet 1. desember 2023 Tror du ikke hårene vil bli stive og «skjeggete» hvis du begynner med barbering? Kanskje voksing er bedre? Anonymkode: 75093...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #3 Del Skrevet 1. desember 2023 Hårene blir verken stive eller skjeggete av barbering. Fjerner hår fra ansiktet omtrent en gang i uka. Har både brukt høvel, voks, napping etc. Anonymkode: 972fb...c9b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiske Skrevet 1. desember 2023 #4 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg barberer meg i ansiktet. Bruker mannens elektriske hårfjerner. Har ikke blitt hverken mørkere eller stivere av det. Tror det er veldig vanlig å gjøre, men skjeldnere at damer snakker høyt om det…. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Det var jo et gammelt Hollywood triks. Marilyn Monroe pleide å gjøre det. Har sett videoer på YouTube der damer gjør det, søk det opp og du får masse tips Anonymkode: 3a48c...ff3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #6 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er ikke noe problem det. Anbefaler en elektrisk barbermaskin, de kommer faktisk også i en mer feminin variant. Anonymkode: 129f7...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 1. desember 2023 #7 Del Skrevet 1. desember 2023 Dem har sånne på normalt som er ment for og barbere seg med i ansikte, bruker dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #8 Del Skrevet 1. desember 2023 Dette er faktisk helt vanlig. Men det er tabu så ingen tørr snakke om det. Anonymkode: c6370...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahaja Skrevet 1. desember 2023 #9 Del Skrevet 1. desember 2023 Har hørt om både epilator og dermaplaining, men ikke om barbermaskin for kvinner... men kanskje nettopp fordi vi ikke snakker om det? Vokser selv barten, men tror jeg ville prøvd dernaplaining for de lyse hårene og dunene i resten av ansikt/hake der de plutselig dukker opp lange 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #10 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror du ikke hårene vil bli stive og «skjeggete» hvis du begynner med barbering? Kanskje voksing er bedre? Anonymkode: 75093...ae1 Dette er en myte som ikke stemmer. Anonymkode: c6370...530 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahaja Skrevet 1. desember 2023 #11 Del Skrevet 1. desember 2023 Og har forøvrig fjernet nesehår i sikkert 15 år, aldri hørt noen jenter snakke om det heller 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #12 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker barberhøvel i ansiktet. Jeg har mer hårvekst enn normalt og har ikke vurdert napping engang. Høvel er enklere. Det kan godt hende at hårene blir stivere eller mørkere, men det er jo bare å ta de bort når man føler for Anonymkode: 36d7f...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 1. desember 2023 #13 Del Skrevet 1. desember 2023 Barber i vei! Jeg ventet i altfor mange år selv fordi skammen holdt meg tilbake. Men så oppdaget jeg at alle i vennekretsen og kollegaer også drev med barbering.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er en stor trend på tiktok for tiden. Så ja, du som kvinne kan barbere hva enn du har lyst til. Og du som kvinne kan også la vær. You do fucking you. Anonymkode: dd437...7e9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 Det finnes en liten barbermaskin for er laget for overlepper og halsen. Det er kjempegod. Hos meg vokser det på overleppa veldig fort og denne maskinen kan jeg bruke hver dag om nødvendig. https://www.clasohlson.com/no/Flawless-Face-Rechargeable-3.0-ansiktstrimmer---hårfjerner,-oppladbar/p/44-4868?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyqLJ-tvtggMVuWWRBR1VOg4KEAQYBCABEgKGwPD_BwE du kan få den andre plasser også, muligens billigere, søk på google Anonymkode: 4ea08...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker Flawless barbermaskin i ansiktet. Den ser ut som en leppestift. Elsker den. Går over en gang innimellom. Har bare dun og tynne, lyse hår, men synes det er finest uten. Har ikke merker noen endring på hårene eller noe. Anonymkode: 2e4a4...445 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes en liten barbermaskin for er laget for overlepper og halsen. Det er kjempegod. Hos meg vokser det på overleppa veldig fort og denne maskinen kan jeg bruke hver dag om nødvendig. https://www.clasohlson.com/no/Flawless-Face-Rechargeable-3.0-ansiktstrimmer---hårfjerner,-oppladbar/p/44-4868?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyqLJ-tvtggMVuWWRBR1VOg4KEAQYBCABEgKGwPD_BwE du kan få den andre plasser også, muligens billigere, søk på google Anonymkode: 4ea08...cf0 Det er denne jeg også har. Kjempefornøyd! Anonymkode: 2e4a4...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er bedre å vokse. Anonymkode: 09bb1...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg bruker Philips oneblade i ansiktet. Jeg har noen svarte hår som jeg napper også fordi de er litt for synlige. Anonymkode: 6e6d9...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg som kvinne har noen lange hår som vokser ut på halsen, pluss hår som vokser ut på overleppa. Napping er tidkrevende og vondt, og dessuten er det rett og slett vanskelig å se hårene på halsen, noe som gjør napping krevende. Man hører aldri om kvinner som barberer seg i ansiktet, men er det ikke bare å gjøre det? Jeg opplever forresten ikke at hårene har blitt færre og tynnere av napping. Anonymkode: 7adb7...bcc Ja jeg tar bort dun og hår i ansiktet med barbering. Bruker sånne barber blader de selger på butikken/normal. Anonymkode: 15c28...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå