Gå til innhold

Rare fetisjer?


Kryneren

Anbefalte innlegg

En periode likte jeg wetsex, men interessen dabbet av etter ei stund. 

Jeg liker kun å motta, jeg er ikke så glad i å gi. Unntatt wetsex, det ga jeg.

Analsex er ubeskrivelig deilig. Jeg vet noen synes det er ekkelt, og desto mer vil jeg ha det. Sier noen (ikke partner!) det er ekkelt eller lignende, blir det analsex så fort sjansen byr seg. Det er nesten pirrende og tenner en slags seksuell utfordring i meg. Desto verre de synes det er, desto mer craver jeg.

Jeg kjøpte noen altfor store truser her for et par måneder siden, bomma fullstendig på størrelsen. Det er en brief/hipster-lignende truse, opprinnelig tenkt som menstruse. Den går godt over navlen, og når jeg sover, så legger den seg mellom rumpeballene, løst og ledig. Den sitter ikke stramt et eneste sted, heller ikke mot kjønnet. Det pirrer så deilig at den er så løs og ledig, men det SER jo forjævlig ut... Den trengs overhodet ikke å tas av for en svipptur innom. Jeg leter de frem i skuffa hver kveld, og nyyyyter å sove i dem.
Synd å si, så er de enda deiligere å bruke etter ei natts bruk, da de blir enda mer løse og ledige, men jeg er for renslig til å bruke samme truse to netter på rad. 
 

Anonymkode: 0bb7c...17a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker følelsen av brystpumper og finner de fram av og til når jeg er alene og i det humøret.

Anonymkode: 9bbec...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg elsker følelsen av brystpumper og finner de fram av og til når jeg er alene og i det humøret.

Anonymkode: 9bbec...8bf

Jeg var nettopp på vei inn for å skrive om noe lignende. Jeg møtte en mann som suger på brystvortene slik man skal når man ammer, ett hakk utenfor selve vorta og med godt tak på hele området ikke bare det ytterste på brystvorta. Etter jeg merket hvilken rus det var (trigger jo oxytocin så det suser) har jeg begynt å fantasere om å skulle få melk igjen og la ham smake. På jevnlig basis... Ikke fetisj, men fantasi. Jeg vet

Anonymkode: a03d9...ff1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er dette noe du informerer om tidlig i en ny relasjon? Jeg bruker hverken strømpebukse, høyhælte sko eller støvletter. Og hadde vært nedtur om en partner spurte om det en tid inn i relasjonen. 

Anonymkode: baf05...d4d

Å tennepå damer med lange lekre ben i strømpebukser og med høye hæler synes jeg ikke er så vanskelig å informere om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går damene sitter nakne i skinnsofa og bare gørter løs så det durer i hele stua.

Anonymkode: 5f9c2...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pantyhoselover skrev (2 timer siden):

Å tennepå damer med lange lekre ben i strømpebukser og med høye hæler synes jeg ikke er så vanskelig å informere om...

Enig i det. Har bare opplevd en som en stund inn i relasjonen sa at det var viktig for han. Og det er virkelig ikke noe for meg. Blir bare kleint. 

Anonymkode: baf05...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantasere om dotten til vakre damer.  Stort sett noen jeg lager k antasien, ikke noen jeg møter. 

Anonymkode: 292f0...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 12.00):

Er dette noe du informerer om tidlig i en ny relasjon? Jeg bruker hverken strømpebukse, høyhælte sko eller støvletter. Og hadde vært nedtur om en partner spurte om det en tid inn i relasjonen. 

Anonymkode: baf05...d4d

Jeg liker også kvinner i strømper og støvletter høyhalte sko, og har funnet ei som liker å kle seg slik. Jeg informerte ikke om dette i starten men noen ganger så skinner det godt gjennom. Noen kvinner kler seg alltid slik når de pynter seg, det er som regel et godt tegn. Tror det er litt vanskelig å informere om evt.fetisjer i en dating periode.

Anonymkode: 70976...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på preferanser og fetisj. Jeg har noen ting jeg liker, som noen sikkert synes er ekkelt. Liker å slikke rumpa til dama, noe som trengtes litt overtaking, men nå får hun ikke nok 🤩 Tenner på kroppslukt, lukten av fitta og rumpa, noe dama desverre synes er rart. Ekstremt opptatt av rumpa hennes, da snakker vi godt over normalt, så bra hun liker å bli tafset på dagen lang. Aldri sett på dette som fetisjer egentlig, men kanskje jeg definerer det feil 

Anonymkode: b3309...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg liker også kvinner i strømper og støvletter høyhalte sko, og har funnet ei som liker å kle seg slik. Jeg informerte ikke om dette i starten men noen ganger så skinner det godt gjennom. Noen kvinner kler seg alltid slik når de pynter seg, det er som regel et godt tegn. Tror det er litt vanskelig å informere om evt.fetisjer i en dating periode.

Anonymkode: 70976...408

Jeg er veldig renslig, men liker ikke å pynte meg. Så det hadde nok en med fetisj for strømpebukser ol merket fort

Anonymkode: baf05...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (På 30.11.2023 den 19.17):

.  En fetisj eller et tenningsmønster som er spennende for meg, kan virke helt rart for deg, og motsatt. .  Det viser noen tråder her. Hva bestemmer hva som er rart eller " innafor" for dere?

 

 

 

 

 

 

Jeg tror det er umulig med noe fasitsvar her.

Det finnes enormt med ulike fetisjer, og folks tålegrense og evnen til å godta ulike fetisjer er like individuell som fetisjene selv.

Veldig ofte oppstår slike tenningsmønstre ganske tilfeldig, ofte ganske tidlig i livet. De er en del av personens livshistorie.

Anonymkode: 64b1f...119

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 12.08):

En periode likte jeg wetsex, men interessen dabbet av etter ei stund. 

Jeg liker kun å motta, jeg er ikke så glad i å gi. Unntatt wetsex, det ga jeg.

Analsex er ubeskrivelig deilig. Jeg vet noen synes det er ekkelt, og desto mer vil jeg ha det. Sier noen (ikke partner!) det er ekkelt eller lignende, blir det analsex så fort sjansen byr seg. Det er nesten pirrende og tenner en slags seksuell utfordring i meg. Desto verre de synes det er, desto mer craver jeg.

Jeg kjøpte noen altfor store truser her for et par måneder siden, bomma fullstendig på størrelsen. Det er en brief/hipster-lignende truse, opprinnelig tenkt som menstruse. Den går godt over navlen, og når jeg sover, så legger den seg mellom rumpeballene, løst og ledig. Den sitter ikke stramt et eneste sted, heller ikke mot kjønnet. Det pirrer så deilig at den er så løs og ledig, men det SER jo forjævlig ut... Den trengs overhodet ikke å tas av for en svipptur innom. Jeg leter de frem i skuffa hver kveld, og nyyyyter å sove i dem.
Synd å si, så er de enda deiligere å bruke etter ei natts bruk, da de blir enda mer løse og ledige, men jeg er for renslig til å bruke samme truse to netter på rad. 
 

Anonymkode: 0bb7c...17a

Du kjøpte litt for store truser for å bruke dem når du hadde mensen?..Prøvde du disse trusene med bind på ?...Og...eventuelt hvordan føltes det?..Syntes du det var deilig mot kjønnet?...(Altså så behagelig som bind kan bli da, om du skjønner)?

Anonymkode: b08ad...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du kjøpte litt for store truser for å bruke dem når du hadde mensen?..Prøvde du disse trusene med bind på ?...Og...eventuelt hvordan føltes det?..Syntes du det var deilig mot kjønnet?...(Altså så behagelig som bind kan bli da, om du skjønner)?

Anonymkode: b08ad...d83

Jeg liker å gå uten trist i joggebukse hjemme. Penis kiler mot buksa. Deilig

Anonymkode: 292f0...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg liker å gå uten trist i joggebukse hjemme. Penis kiler mot buksa. Deilig

Anonymkode: 292f0...016

Uten truse

Anonymkode: 292f0...016

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uten truse

Anonymkode: 292f0...016

Kjenner til akkurat den følelsen ja 😋

Anonymkode: b08ad...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel drøm jeg har hatt, er å gå på date med noen på kafe.
Underveis i daten går vi begge på toalettet, jeg trekker ned buksa og bøyer meg ned med rumpa i været. Den andre dytter inn slangen på en luftpumpe og pumper inn en del ganger. Så går vi ut i kafeen, fortsetter daten. Etter en stund gjentar vi ritualet. Etc
Inntil jeg er så full av luft at jeg knapt klarer å gå, vi betaler og går hjem for mer sex 😂

Anonymkode: 64b1f...119

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...
Gjest Koskoskos
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.11):

Jeg synes fetisjer som involverer urin og avføring er rart og ekkelt. Hadde aldri vært med på noe sånt. Men andre ting som klær, ting, situasjoner og slikt er bare fascinerende. Men har hørt om rare fetisjer som jeg ikke forstår, men som ikke er noe stress. Hørte om ei som hadde ballong som onani objekt. Så sprakk hun den med neglene idet hun fikk orgasme.

Selv har jeg selskapsvesker som en pirrende ting. Det tenner meg voldsomt å se fine clutchvesker. Har kjøpt flere som gjør meg opphisset. Jeg har og en i gullglitter, som jeg sparer kontanter i. Blir utrolig kåt av å åpne den og se en bunke med tusenlapper poppe ut. 

Anonymkode: 99900...b4b

Tror ballonger faktisk ikke er så uvanlig. Har prøvd det selv faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går grensen ved iscenesettelse av vold, nedverdigelse, sexisme, rasisme og sex med barn. Forbausende mange synes alt dette går fint sålenge det pakkes inn som «seksuell lek» og knyttes til et eller annet «tenningsmønster». Jeg liker heller ikke urin og avføring.

Anonymkode: a6e86...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...