Gå til innhold

Rare fetisjer?


Kryneren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du er seksuelt underlegen partneren din med andre ord. 

Anonymkode: b7677...c1f

Motsatt. Jeg bestemmer når, hvor og hvordan. Hun skal kun ta i mot. 

Anonymkode: d332d...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte en periode en fyr som var veldig opptatt av urin-åpningen min, og det var «litt ja og litt nei»🤔 Noen ganger var det sykt digg å bli pirret der, andre ganger funket det ikke i det heletatt og ble bare veldig turn off og ubehagelig😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nicket sier strømpebukser, ellers til dels også truser og høyhælte sko og støvletter...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fetisjer som involverer urin og avføring er rart og ekkelt. Hadde aldri vært med på noe sånt. Men andre ting som klær, ting, situasjoner og slikt er bare fascinerende. Men har hørt om rare fetisjer som jeg ikke forstår, men som ikke er noe stress. Hørte om ei som hadde ballong som onani objekt. Så sprakk hun den med neglene idet hun fikk orgasme.

Selv har jeg selskapsvesker som en pirrende ting. Det tenner meg voldsomt å se fine clutchvesker. Har kjøpt flere som gjør meg opphisset. Jeg har og en i gullglitter, som jeg sparer kontanter i. Blir utrolig kåt av å åpne den og se en bunke med tusenlapper poppe ut. 

Anonymkode: 99900...b4b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tent på å gå uten bh under bunad i noen år. Har ingen anelse om det er en egen fetisj eller hva det er men sånn er det.

Anonymkode: ac145...6ea

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tent på å gå uten bh under bunad i noen år. Har ingen anelse om det er en egen fetisj eller hva det er men sånn er det.

Anonymkode: ac145...6ea

Fetish er spesifikt relatert til ting. Altså ikke kropsdel, så dette du beskriver mener jeg er en fetish😍

Tekk for du deler. 

Følg drømmen, Det er viktig😍.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tummy skrev (5 minutter siden):

Fetish er spesifikt relatert til ting. Altså ikke kropsdel, så dette du beskriver mener jeg er en fetish😍

Tekk for du deler. 

Følg drømmen, Det er viktig😍.

Takk ja 😄

Om det er drømmen vet jeg ikke, men det er en morsom liten ting å gjøre for meg selv som nesten ingen andre vet om, så hvorfor ikke.

Anonymkode: ac145...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå uten truse og bh elsker jeg 😍.

Elsker å kjenne myke plagg direkte på kroppen. Også elsker jeg å sove helt naken. Det er veldig deilig 😍

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk ja 😄

Om det er drømmen vet jeg ikke, men det er en morsom liten ting å gjøre for meg selv som nesten ingen andre vet om, så hvorfor ikke.

Anonymkode: ac145...6ea

Tenkte generelt, at det er viktig å følge drømmene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tummy skrev (5 minutter siden):

Tenkte generelt, at det er viktig å følge drømmene sine. 

Da skjønner jeg 😊 Takk!

Anonymkode: ac145...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Å gå uten truse og bh elsker jeg 😍.

Elsker å kjenne myke plagg direkte på kroppen. Også elsker jeg å sove helt naken. Det er veldig deilig 😍

Sove naken er blitt et must for meg. Om jeg er på tur og må dele rom med noen, sliter jeg med å få sove. Trusen plager meg skikkelig. 

Liker også å gå truseløs i kjole. Hadde en stroppeløs kjole som jeg gikk på fest i en gang. Nesten som en ballkjole. Det var en vannvittig frihetsfølelse. 🥰

Anonymkode: 99900...b4b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det vått og klissete. Hvis hun kan sprute så vil jeg at vi kommer på hverandre, helst i ansiktet så vi kan kysse og dele hverandres safter. Jeg vet at mange syns det er ekkelt, men jeg elsker det. 

Anonymkode: f6ea5...a3d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker det vått og klissete. Hvis hun kan sprute så vil jeg at vi kommer på hverandre, helst i ansiktet så vi kan kysse og dele hverandres safter. Jeg vet at mange syns det er ekkelt, men jeg elsker det. 

Anonymkode: f6ea5...a3d

Viktigste er at det er noe du liker 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pantyhoselover skrev (20 timer siden):

Som nicket sier strømpebukser, ellers til dels også truser og høyhælte sko og støvletter...

Dette er og gøy da 😀

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har tent på å gå uten bh under bunad i noen år. Har ingen anelse om det er en egen fetisj eller hva det er men sånn er det.

Anonymkode: ac145...6ea

Kanonsexy! Når jeg ser sexy damer i bunad fantaserer jeg alltid om at de går uten BH og truser, kun med stayups under stakken...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pantyhoselover skrev (12 minutter siden):

Kanonsexy! Når jeg ser sexy damer i bunad fantaserer jeg alltid om at de går uten BH og truser, kun med stayups under stakken...

Fristende når det er godt og varmt ja 😄

Anonymkode: ac145...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pantyhoselover skrev (18 minutter siden):

Kanonsexy! Når jeg ser sexy damer i bunad fantaserer jeg alltid om at de går uten BH og truser, kun med stayups under stakken...

Bunaden er så varm i seg selv vettu.

Viktig å ikke koke seg ihjel 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugmannen skrev (På 30.11.2023 den 19.17):

.  En fetisj eller et tenningsmønster som er spennende for meg, kan virke helt rart for deg, og motsatt. .  Det viser noen tråder her. Hva bestemmer hva som er rart eller " innafor" for dere?

 

 

 

 

 

 

Spennende denne tråden. Og det er et fryktelig vanskelig spørsmål. Veldig få klarer å sette ord på dette temaet egentlig. Har skrevet litt om hvordan en kan tenke når en har en partner med fetish.  Det er desverre mye  missforståelser inbefolkningen om temaet fetish. Og det er ikke rart i der heletatt. Det presenteres omtrent aldri positivt på noen offentlige plattformer. Desverre så blir det presentert som sykelig ille som oftest. Det er helt klart et fremmed objekt for en partner. Hva skal dette bety skal vi ha sex med en stor teddybjørn, som tilskuer i senga eller en part som kler på seg en. Blir ikke dette fryktelig rart fra en partners perspektiv. Jo det gjør det. 
 

Så hva bestemmer om det er innafor?

Jeg kan ikke svare på det jeg heller. Men tenker i retning hvordan en generelt forholder seg til ukjente ting.  Og om en tar utfordringen med å gå i seg selv. Og sier greit, dette forstår jeg ingen ting av men er det viktig? Og for hvem?

Jeg tenker at fetish ligger laaang bak i forhold til aksepten vi har opparbeidet oss med hensyn til par forhold av de variantene en kan ha. 

Det er ofte vanskelig å dele ( i par forhold) for oss som har en fetish, En vil ikke bli avvist og den ligger alltid der som en litt rar ting som ikke kommer ut. Eller kommer ut feil eller misforstått fordi en ikke helt klarer å snakke om det. 
 

Hva om en partner tok initiativet og benyttet muligheten som åpnet seg. Jeg tenker partneren ofte hadde fått 10 ganger tilbake.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pantyhoselover skrev (På 6.12.2023 den 11.13):

Som nicket sier strømpebukser, ellers til dels også truser og høyhælte sko og støvletter...

Er dette noe du informerer om tidlig i en ny relasjon? Jeg bruker hverken strømpebukse, høyhælte sko eller støvletter. Og hadde vært nedtur om en partner spurte om det en tid inn i relasjonen. 

Anonymkode: baf05...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...