AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #21 Skrevet 30. november 2023 Dette er nok trolling, men jeg svarer allikevel. Hvis gutten har gjort det du sier, har han begått en straffbar handling. Sex med dyr er ulovlig og straffes med fengsel. Gudene vet hva andre ting han har gjort med den stakkars hunden. Her må dere fjerne hunden og omplassere den og skaff dere aldri dyr igjen. Anonymkode: 556ec...b99
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #22 Skrevet 30. november 2023 Sacramone skrev (4 timer siden): Når det har blitt såpass hadde jeg droppet straff og tatt en lang, alvorlig prat med gutten. Hva skal straff lære en 14 åring? Her må det forklares nøye hvorfor slik oppførsel og handling ikke er OK. Han trenger en tur i fengsel og en samtale og vurdering av barnevernet. Anonymkode: 556ec...b99
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #23 Skrevet 30. november 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Godt han ikke har nøtteallergi i det minste. Men bikkja må jo bli et enormt slit etterhvert som assosierer kjønnsorganene til mennesker med mat. Den kommer nok til gnafse godt på lillemannen til sønnen hennes. Skulle likt å være flue på veggen der da Anonymkode: 556ec...b99
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #24 Skrevet 30. november 2023 Dette er sikkert en trolle post fra en troller... Anonymkode: 4244e...842
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #25 Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei min sønn på 14 sier at han vil ha peanøttsmør, til havregrøten før skolen men peanøttsmøret, går fort unna fortere enn det som det egentlig skal, jeg åpnet døren hans for og levere klær, tok han på fersken i og få penisen og testiklene, slikket av hunden jeg jagde hunden ut av rommet, og ba han legge seg på sengen og skamme seg, det koker i hodet jeg er rasende, og skuffet hvordan hadde du straffet din sønn?, jeg tenker husarrest hele helgen, bare meg og han ingen pc ingen Xbox, kun sitte i sofaen og se på TV, det som JEG velger og se på, og er ikke det bra nok for han, så blir det soverommet med mobilen, høres dette ut som en fin straff?, for han blir det en lang og kjedlig helg, men da har han fått lære en lekse, handlinger kan gi konsekvenser ja jeg forstår, at han er i puberteten men SÅPASS burde han vite, ja det kan godt hende at han kjenner noen, som har gjort det med en hund men det er DEM... Anonymkode: 4244e...842 Du SNAKKER med gutten din. Forklarer at sånne ting IKKE er greit. Dyr og mennesker skal ikke være sammen på den måten! Han kan bruke hånden sin alene om han trenger det. Kanskje med muligheten for å låse døren så du ikke stormer inn.. Du kan jo si at plutselig biter hunden penisen av, IKKE lurt. Så tenker jeg det ikke skjer igjen! Anonymkode: daaef...e3e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #26 Skrevet 30. november 2023 Han har krysset en meget spesiell grense! Dette er langt fra normalt. Jeg synes du skal få gutten til en fagperson. Viktig å få stoppet denne adferden! Anonymkode: 8efa1...2e5
kjærring Skrevet 1. desember 2023 #27 Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 15.36): Hei min sønn på 14 sier at han vil ha peanøttsmør, til havregrøten før skolen men peanøttsmøret, går fort unna fortere enn det som det egentlig skal, jeg åpnet døren hans for og levere klær, tok han på fersken i og få penisen og testiklene, slikket av hunden jeg jagde hunden ut av rommet, og ba han legge seg på sengen og skamme seg, det koker i hodet jeg er rasende, og skuffet hvordan hadde du straffet din sønn?, jeg tenker husarrest hele helgen, bare meg og han ingen pc ingen Xbox, kun sitte i sofaen og se på TV, det som JEG velger og se på, og er ikke det bra nok for han, så blir det soverommet med mobilen, høres dette ut som en fin straff?, for han blir det en lang og kjedlig helg, men da har han fått lære en lekse, handlinger kan gi konsekvenser ja jeg forstår, at han er i puberteten men SÅPASS burde han vite, ja det kan godt hende at han kjenner noen, som har gjort det med en hund men det er DEM... Anonymkode: 4244e...842 anmelde.
Christina82 Skrevet 11. desember 2023 #28 Skrevet 11. desember 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg