AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Hvor lang tid tar det fra du våkner til du er ute av døra? Jeg hater denne tiden der. Synes den går så sakte. Anonymkode: 481b6...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg kan være ute på 2 minutter hvis jeg må, men foretrekker å ha 20-30 minutter 🙂 Anonymkode: 82390...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Når det bare er meg som skal avgårde, ca en halvtime. Når jeg skal levere unger våkner de 2.5 time før bhg åpner. DA kan vi snakke om at tiden går sakte, da... Anonymkode: 05a80...a94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg trenger en time. 30 min på badet, deretter 30 min til frokost og diverse som må gjøres om morgenen. Jeg kan klare meg med en halv time, men da blir det stress og en dårlig start på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Fra jeg våkner tar det omkring ett kvarter før jeg kommer meg ut av senga. Så kommer jeg meg ut av døra etter 30 min eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 Hva skal jeg? Litt uklart spørsmål. - Våkner, innser at det er bikkjekaldt og tomt for ved? Da går jeg på do (må alltid VELDIG tisse når jeg våkner), drar på meg sko og jakke, går i uthuset og inn igjen. 5 minutter altså. - På jobb? Do, kattevask, deodorant, ordne hår og sminke, ute på rundt 15 minutter - kan bli 30 om jeg har tid til det. - På jobb OG levere unger i barnehagen? Da trenger jeg litt over en time. ... og så videre. Anonymkode: 4c2b6...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #7 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg forstår ikke hvordan folk er så effektive på morgenen. Jeg bruker fort 45-60 minutt, og jeg spiser ikke frokost, sminker meg ikke noe særlig og skal ikke levere barn i barnehage. Dere er helter i mine øyne 😅 Anonymkode: de099...63f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #8 Del Skrevet 30. november 2023 Først en kopp kaffe Dusj/badet 10 min Havregrøt i mikro lagd og spist på 10 min Litt løping rundt om kring. Ca 45 min. Anonymkode: d3180...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. november 2023 #9 Del Skrevet 30. november 2023 Før tok det 15 minutter men nå tar det 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #10 Del Skrevet 30. november 2023 Spørs hvor jeg skal. Hvis jeg skal på jobb så er jeg ute på en halvtime. Er det i helgene jeg skal ut på noe så vil jeg gjerne ha 1-1,5 time på meg slik at jeg kan spise frokost og ta en kopp kaffe uten å stresse. Anonymkode: 22bc7...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. november 2023 #11 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor lang tid tar det fra du våkner til du er ute av døra? Jeg hater denne tiden der. Synes den går så sakte. Anonymkode: 481b6...e1c bruker å stupe ut i fylla...tar bare sekunder det.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 30. november 2023 #12 Del Skrevet 30. november 2023 Hehe, samme hver morgen: 10 minutter på badet (15 hvis hårvask) 10 minutter frokost, kaffe og blar gjennom nyhetene 10 minutter kontaktlinser, toalett og sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. november 2023 #13 Del Skrevet 30. november 2023 Skal jeg ut av huset, så står jeg opp minst 1.5 timer før jeg skal ut. Ligger litt i sengen og sjekker push-notiser fra lokalavisene, så jeg vet hva som skjer ute. Spiser frokost og sjekker Facebook, Kvinneguiden og overskriftene i 4 aviser, 2 lokale her, en lokal der jeg vokste opp og VG. Dusjer og steller meg (ca 15 minutter) og jeg bruker nok 10-15 minutter på å ta på meg klær når det er kaldt, som nå. Det skal mange lag på og i tillegg en vinterdress siden jeg kjører mobilitetsscooter uten tak (det får bare de med Kols). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. november 2023 #14 Del Skrevet 30. november 2023 Ca en halv time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. november 2023 #15 Del Skrevet 30. november 2023 Den gangen jeg dro på jobb hver morgen, sto jeg opp en time før jeg skulle ut døren. Jeg brukte alltid lang tid på badet, i dusjen. Så skulle jeg føntørke håret, sminke meg, pusse tenner, kle på meg. Det var dusjen som tok lengst tid. Jeg har alltid brukt lang tid på å vaske meg. Bruker frotteklut og gnukker og gnir over hele, selv om det strengt tatt sikkert ikke er nødvendig å gjøre når man dusjer hver eneste dag. Men en time tok det altså før jeg løp ut døra for å rekke bussen til stasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. desember 2023 #16 Del Skrevet 1. desember 2023 Jobber bare seint. Begynner på jobb tidligere en dag (kl 12.30) ellers kl 15. Har god tid til kaffeslumring i sengen, spise god formidagsmat, stelle meg og gjøre meg i stand, ta litt husvask eller what not. Er B menneske så skjeldent jeg våkner før kl 09 men heller en gang mellom 9 og 10, så har jeg slumring i senga en halvtime med kaffe før dagen begynner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 1. desember 2023 #17 Del Skrevet 1. desember 2023 1 t - 1 t 15 min. Med mindre barn er våken, så bruker jeg 15-20 min før jeg klarer å stå opp av senga. Siste timen brukes på å gjøre klar meg og barn + spise frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #18 Del Skrevet 1. desember 2023 Det tar lengere tid jo eldre jeg blir! Før kunne jeg bruke et kvarter, nå er det uaktuelt med mindre enn en time. Kaffe og mat skal jeg ha uansett. Anonymkode: 345cf...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 1. desember 2023 #19 Del Skrevet 1. desember 2023 Vekkerklokka ringer 07.15, så står vi opp 07.30. Vi er ute av døren 08.30. Da er vi 2 voksne og 3 barn som skal ordne oss, spise frokost og lage matpakker. Jeg syns egentlig vi er ganske effektive på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #20 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor lang tid tar det fra du våkner til du er ute av døra? Jeg hater denne tiden der. Synes den går så sakte. Anonymkode: 481b6...e1c Hvis du synes at tiden går sakte så kan du jo bare stå opp litt seinere...? Anonymkode: aa858...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå