Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bra treningsform???

Ana

Anbefalte innlegg

Har aldri trent noe i hele mitt liv (bortsett fra et kort kurs i yoga og meditasjon for noen år siden), men det siste året har kiloene begynt å legge seg litegrann rundt magen og baken :o , så jeg har funnet ut at det er på tide å få rumpen opp fra sofaen nå.

Problemet er at jeg alltid har hatet å trene, og jeg blir veldig fort lei og kjeder meg, så jeg må finne noe som jeg synes er gøy og der målet ikke er å slanke seg, men bare å komme i form og drive med noe jeg liker.

Noen som har noen forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg svømming er en utmerket treningsform, du trener hele kroppen og med minimalt belastning.

Roing er jo også gøy..for da kan jeg sitter foran tv'en og trimme! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lett for å syntes at trening blir kjedelig, tren allsidig!

Jeg er heller ikke super glad i å trene, men trener litt forsjkellige ting, bla. squash, spinning, aerobic og styrke...

Du kan jo løpe, gå rask tur (gå turer i et raskt tempo forbrenner mer fett enn jogging), spille tennis, svømme, sykle turer, stå på ski osv osv osv... Få noen å trene med, som kan dra deg med når andre ting frister litt mer! :blunke: Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å teste et helsestudio med rett medlemsmasse, og timer som vil passe for deg.

IKKE kjedelig å trene med gruppe og musikk, tiden flyr!

Unngå slitasjeskader? Prøv spinning, trappemaskiner, magetimer og sirkel.

Lykke til!

K.¨

nb!

unngå støttemedlemskap a la Chandler i Friends

ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Her er noen tips:

Kickboxing, dansing, svømming, tennis, squash, spinning, aerobic, styrke, jogging, fotball, yoga, judo, taekwondo, jiu jitsu osv.. det er så MANGE ting man kan gå på, og du blir garantert ikke lei av det!!

Hvis du velger svømming kan du velge f.eks: stupekurs, langdistanser, hurtighetssvømming, akrobatikk i vannet, vannvolleyball.

Hvis du velger dansing kan du velge f.eks: Salsa, freestyle, discojazz, hip-hop, funk, klassisk.

MYE å velge imellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...