Gå til innhold

Hvor mye trener du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Khloe

3 økter styrke per uke. Om våren/sommeren byttes noen av øktene med en joggetur.

Så prøver jeg å gå litt hver dag. Det er det kroppen min trives best med😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

2-3 ganger per uke. Det blir litt lite første halvdel av januar pga. jobb.

Anonymkode: 48644...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trente 5-6 ganger i uka før pandemien på treningssenter, ble ofte 1-2 timer per økt. Så tok hjemmetrening over og jeg senket kravene til meg selv. Særlig etter jeg fikk barn så satser jeg på korte men effektive økter. Så satser på 5 styrkeøkter i uka, 30 min cirka per gang noen gang lengre. I tillegg så forsøker jeg få inn minst 8000 skritt om dagen. Jeg er fornøyd med å få bevegd meg litt og vært litt aktiv men må nok innrømme at treningssenter må til om man virkelig er ute etter kroppsbygging. For meg funker det fint for å holde vekt og stramme litt opp men for andre hadde det kanskje ikke vært nok.

Anonymkode: ab690...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

270 timer i 2023, da med sone 2-3-4 trening.

gjennomsnittlig 6000 skritt pr dag

Anonymkode: 177e5...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager i uka med lagt opp treningsprogram. 4 x økter med styrke, 2 x økter med intervaller.

Går også minimum 13k skritt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel i snitt 6-7 økter i uka, av og til 8-9, hvorav 5-6 økter CrossFit og 2 Taekwondo-økter. Taekwondo er aktiv hvile. 

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett daglig, minst 4-5 økter på treningsstudio i uka (5-6 om vinteren) samt noe løping og sykling ute og ski om vinteren.

Har også litt enkelt treningsutstyr hjemme, så det hender at jeg tar økta der hvis tiden ikke tillater noe annet.

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye - regner ikke dét som "trening". Det er egentlig en minstekrav-ting til bevegelse i hverdagen. Trener 3 ganger i uka med 2 barn og en til på vei. Trener pga flere ulike ting: tidligere skader som må holdes i sjakk, for å kunne gjøre en del tung fysisk jobb, og for å føle at kroppen fungerer som den skal. Når jeg ikke trener og begynner å føle meg svak så føles ting lett håpløst, og jeg blir lettere deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mann, 50 år her.
I fjor trente jeg 442 timer tilbakelagte 3783km og hadde 307 aktive dager. 
Trener styrke, løping, sykler inne på rulle av og til, går på langrenn og rando. 
Kan ikke tenke meg et liv uten trening, ønsker å øke mengden i 2024🙈

Anonymkode: 504ce...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av og til litt styrke, men ikke ofte, 2-3 saltimer i mnd, men ellers jogger jeg og går på ski. Løper minst 2 ganger i uka, ikke alltid så lange turer. Løp 810 km i 2023 sier Strava. 

Anonymkode: 30bc0...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...