AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #21 Del Skrevet 30. november 2023 Har aldri trent. Anonymkode: 2e2cf...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #22 Del Skrevet 30. november 2023 Prøver å få til 3 styrkeøkter i uka, samt lgåturer 3-4 ganger pr uke. Anonymkode: 95c38...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #23 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De færreste har skrittlengde på over en meter, de fleste under.. Så 30 000 skritt er godt under 3 mil. Mange går mye på jobb, går til/fra jobb, til butikken, med hunden, osv. Anonymkode: 5678f...7ee Ja men likevel. Jeg har ikke bil, går til jobb, til og fra butikken, til og fra jobb, og går alle turene med hunden som får to lange turer hver dag. Jeg har heller ikke stillesittende jobb. Men jeg er aldri oppe i så mange skritt. Da må man gå over to mil daglig, det er mye! Anonymkode: db189...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #24 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg løper. Helst 3-4 dager i uka, prøver å få til annen hver dag minst men kan godt løpe 4 dager også ha 3 dager fri alt etter som. Må planlegge ukene pga 2 jobber også. Anonymkode: 026fc...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #25 Del Skrevet 1. desember 2023 Tre ganger i uka. Noe mer gidder jeg ikke. Anonymkode: 48644...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. desember 2023 #26 Del Skrevet 1. desember 2023 Går tur 7 dager i uka, uansett vær 😊 Det er den eneste treningen jeg driver med. Går aldri på treningssenter, misliker den type trening 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 1. desember 2023 #27 Del Skrevet 1. desember 2023 Kratt_ skrev (På 30.11.2023 den 11.15): Styrke fem dager i uka. Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #28 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg trener fast med 3 venner , styrke 2 ganger i uka, og går tur med hunden hver dag. Når det blir vår, så tar jeg meg en joggetur en kveld i uka. Det holder for meg. Jeg har tidligere bare gått tur, men jeg kjenner jo virkningen av styrketrening. Det er utrolig godt for både fysisk og psykisk helse. Anonymkode: 83fc6...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #29 Del Skrevet 2. desember 2023 Løping 2-4 ganger i uken, alt etter hvor mye tid jeg har. Men minst 2. Det har jeg holdt på med i årevis. Ellers litt av og på med styrke på senter, yoga. Fjellturer på sommerhalvåret. Lette styrkeøvelser med egen kroppsvekt hjemme hvis jeg sitter for mye. Klarer ikke å se en hel film uten å bryte det opp med litt knebøy, armhevinger. Å skrive det høres sært ut, men jeg er nå rastløs. En ergoterapeut på jobb sa en gang at det ikke finnes en perfekt sittestilling - det mest ergonomiske er å sitte i ro så lite som mulig. Anonymkode: 9479d...6a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #30 Del Skrevet 2. desember 2023 5x2t med trening. Løfting og høy intensitet. Går omlag 17k skritt i tillegg 😊 Men jeg gjør det forsi jeg liker det, ikke fordi jeg er misfornøyd med meg selv på noen måte. Hadde aldri orka det om det var negative tanker som var motivasjonen. Det er deilig å settw seg må man kan pusle med, og fint å finne mestringsfølelse på jobb og utenfor hjemmet.. Anonymkode: 9783f...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #31 Del Skrevet 4. desember 2023 5-6 ganger i uka. Trener mest styrke og noe kondisjon. Blir mindre kondisjon på vinteren når det ikke er noe særlig å løpe ute. Går selvsagt turer, sykler til og fra og slike ting i tillegg, men det regner jeg ikke som trening. Anonymkode: af8ff...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #32 Del Skrevet 5. desember 2023 Trener styrke 6 dager i uken. Og så går jeg 40 min hver vei til/fra treningssenter. Anonymkode: c8683...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #33 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 30.11.2023 den 8.34): Løper 3-5 dager i uken, blir som regel mellom 30-40 km i uken. Trener styrke 2 ganger i uken. Går som regel 7-12 km hver dag, men anser ikke det som trening. Mosjon og fysisk aktivitet, men er jo ikke akkurat noe jeg får høy puls av. Anonymkode: 5678f...7ee Hvordan får du tid til alt det der? Spør ikke for å være frekk men fordi jeg genuint ønsker tips til å klemme inn så mye fysisk aktivitet i hverdagen! Anonymkode: 7d863...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #34 Del Skrevet 28. desember 2023 Trener 5 økter i uken. Om vinteren som regel 3 styrke og 2 løp ( 1 langkjøring og 1 intervall), ellers i året blir det 3 løpeøkter og 2-3 styrke. Går tur og små fjellturer i tillegg, men det er vel ikke akkurat noe man kaller trening. Anonymkode: 7556c...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #35 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan får du tid til alt det der? Spør ikke for å være frekk men fordi jeg genuint ønsker tips til å klemme inn så mye fysisk aktivitet i hverdagen! Anonymkode: 7d863...0c9 Ikke meg du spør men trener like mye. Trener minst 1 gang i uken før jobb (denne dagen leverer mannen unger) og så prøver jeg å trene når jeg kjører unger på trening og kamper (løper f eks mens ungene varmer opp til kamp og mens de er på trening) og så har jeg et par kvelder hvor jeg kan prioritere trening. Er rask å hive meg rundt om ungene er på vennebesøk etc Anonymkode: 7556c...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 29. desember 2023 #36 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg beveger meg hver dag. Trener styrketrening tre-fire ganger i uka og løper en dag. Går tur hver eneste dag, også de dagene jeg har trent. Elsker å røre på kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #37 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg løper litt de fleste dager, men ikke mer enn 3-5 km, i hvert fall ikke nå på vinterstid. Angående det med antall skritt, så utgjør det med å løpe i stedet for å gå mye her. Jeg gikk tur med hunden tidligere, nå løper jeg tur med hunden, og jeg har gått fra å ligge på 10- 12 000 skritt til 15 - 17000 skritt om dagen. Jeg prøver å gjøre noen øvelser for kjernemuskulatur en kort stund hver dag. Det gjør underverker for den kranglete ryggen min. Utover det er det løping som er den formen for trening jeg klarer å motivere meg for og trives med. Det er også det jeg har lettest for å klemme inn i hverdagen med to små barn hjemme, fordi jeg altså slår det sammen med hundens lufteturer. Anonymkode: e970e...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. desember 2023 #38 Del Skrevet 30. desember 2023 Løping 2-4 dager pr uke. 1-2 timer pr gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #39 Del Skrevet 31. desember 2023 Helst hver dag. Men som regel blir det nok én dag uten "trening-trening" hver uke. Går masse, da. Anonymkode: ed4b5...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 2. januar #40 Del Skrevet 2. januar 5-7 ganger i uken. 4-5 ganger med dagens økt på crossfiten, resten er styrke og/eller løping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå