AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #1 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg klarte å trykke på abonner knappen med et uhell på youtubebrukeren til ekskjæresten min. Han har noen videoer der jeg så på, men er snakk om bare 100 views omtrent. At jeg trykket følg og avfugte etter 3 sekunder, vil han få varsel om det? Jeg endret også navnet mitt nå og brukernavn på min youtubekonto så han ikke ser det er meg i tilfelle han får varsel. Faen altså… Anonymkode: 6de62...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #2 Del Skrevet 30. november 2023 Om han har varsler på tlf så Anonymkode: 4cba8...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #3 Del Skrevet 30. november 2023 Ja Anonymkode: f776b...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #4 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja Anonymkode: f776b...6d9 Kødder du? 😕 Faen Anonymkode: 6de62...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #5 Del Skrevet 30. november 2023 Ja Anonymkode: 88644...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 30. november 2023 #6 Del Skrevet 30. november 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg klarte å trykke på abonner knappen med et uhell på youtubebrukeren til ekskjæresten min. Han har noen videoer der jeg så på, men er snakk om bare 100 views omtrent. At jeg trykket følg og avfugte etter 3 sekunder, vil han få varsel om det? Jeg endret også navnet mitt nå og brukernavn på min youtubekonto så han ikke ser det er meg i tilfelle han får varsel. Faen altså… Anonymkode: 6de62...841 Det kommer an på om du har en konto hvor du er åpen eller lukket om hvem du følger. Jeg tror default er lukket, og da får ikke folk beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå