Gå til innhold

Er det veldig dyrt å være en Oslobabe på 30+?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.12.2023 den 0.38):

Jeg kjenner flere som fint kan gå inn under "oslobabe" uten å gjøre veldig mye for det utenom trening og kosthold. 

Men for all del. Hvordan definerer du standarden her? Ts nevner oslobabes som er slanke, rynkefri og med fresht hår. Vi er veldig veldig mange 30+ som bor i oslo som går inn under rynkefri, slanke, og freht hår uten å bruke penger på kosmetiske justeringer.

Er man flink med kosthold og heldig med gener så er det ikke veldig dyrt se bra ut. Det som gjør det dyrt være typisk oslobabe på 35+ er ikke kosmetiske justeringer, det er klær og tilbehør.

Anonymkode: abbed...5c4

Siden det nevnes "perfekt" og kostnad regner jeg bare med at vi snakker perfekte negler året rundt, botox og hyppige frisørbesøk for å ha perfekt blondt hår osv.

Anonymkode: 81208...c40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 15.36):

Nja, SE har jo operert omtrent alt som kan, og er totaltforvandlet ift opprinnelig utseende. Vil ikke si det er "ordinært". 

Anonymkode: b21ce...7d5

Tenkte mest på fjeset. Hun ser ut som hun har et ordinært fjes som er operert. Typiske Oslo-babes er jo veldig pene i utgangspunktet, og gjør subtile inngrep. En typisk Oslo babe har ikke rumpeimplantater liksom.

Anonymkode: 321c6...6ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte mest på fjeset. Hun ser ut som hun har et ordinært fjes som er operert. Typiske Oslo-babes er jo veldig pene i utgangspunktet, og gjør subtile inngrep. En typisk Oslo babe har ikke rumpeimplantater liksom.

Anonymkode: 321c6...6ce

Syns Sophie er pen. Har sett Oslo babes, de er også veldig pene. Men tror det er et resultat av hvor mye de investerer, for har sett like pene kvinner andre steder i landet. Det handler mest om stil, fin hud og å være tynn. En god del som hadde tilgang og dedikasjonen til det de har, har kunne fått et resultat i lignende grad. 

Veldig mange som er tynn, brun og blond. Så ei nydelig ei med rødt hår, hun var stilig. Forstår fortsatt ikke hvorfor håret hennes var uanfektet av vinden, mitt var et vrak. 

Anonymkode: c1ee0...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler serien Delete Me på Viaplay. Den viser skyggesiden av sosiale medier, ‘sugardaddy’, bilder på avveie, onlyfans bakside. 
mange ‘babe’s med vanskeligheter å sette grenser opplever mye som ikke kommer frem i media. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...