Eandrea Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #21 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har aldri noen gang truet med selvmord, så skjønner ikke hvor du har det i fra. Men de gangene jeg har prøvd å gjennomføre et selvmord har behandler prioritert å ta meg inn. Dette er noe h*n sier selv. Jeg har aldri vært akutt innlagt, men har to planlagte innleggelser bak meg. Og jeg har gått til samme behandler i nærmere 4 år…. H*n sier at innleggelser er en uting, og prøver å unngå det for pasientens del. Å ta inn pasienten sparer mye på deres ressurser, istedenfor å legge inn pasienten. Vi skal avslutte til våren, men jeg har alltid en fot inne - så om ting blir verre igjen vil jeg kunne henvises og komme igjen. Dette er typ den tredje runden jeg er på DPS på 10 år. Men hvis du leser mine andre kommentarer også, så ser du at jeg har mulighet til å ringe behandler når som helst i arbeidstiden. Så ringer behandler meg opp når h*n har tid. Jeg kan også fort ha 2-3 behandlingstimer i uka, men da en fysisk time og resten telefontime. Anonymkode: 013d2...62c Nå var aldri hensikten min med dette innlegget en diskusjon hvor vidt man får time på dagen mellom by til by. Jeg er bare ei jente på 21 som ønsket råd for min situasjon. Håper du kan legge denne død! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #22 Skrevet 3. desember 2023 Eandrea skrev (På 30.11.2023 den 16.26): Jeg er ikke misfornøyd. Skulle såklart ønsket hjelp helst i går liksom, men jeg kan for selv at jeg ikke ringte dit tidligere. Behandler er ei heller på jobb selv for øyeblikket. Å be meg jekke forventningene er bare nesevis av deg, jeg vet godt at det er ventetid å bare ikke å få komme inn med en gang. Men jeg er vell ikke alene om å måtte ønske at hjelpen er der når man trenger det som mest. Jeg trodde bare at når man spurte om hastetime, skulle man slippe å vente i 5 dager. Mye kan skje på den tiden😵💫 Selv om fastlegen har 30 dagers venteliste, så har jeg alltid fått komme inn dersom det haster. Det varier vell kanskje fra lege til lege..😊 For å si det sånn hadde det vært mistanke om at hvis du ikke fikk time dagen etter så ville det fått fatale konsekvenser så hadde du selvsagt fått time før. Det er ikke alltid pasientens formening om at noe er akutt stemmer overens med de som skal yte hjelpen sin formening. Anonymkode: dd723...a25
Eandrea Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #23 Skrevet 3. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For å si det sånn hadde det vært mistanke om at hvis du ikke fikk time dagen etter så ville det fått fatale konsekvenser så hadde du selvsagt fått time før. Det er ikke alltid pasientens formening om at noe er akutt stemmer overens med de som skal yte hjelpen sin formening. Anonymkode: dd723...a25 For å si det sånn, så er det bra at du tydeligvis vet alt om min situasjon! 😊 Skjønner ikke hva du vil frem til med disse kommentarene. Det er gjentakende like svar, vet ikke om det er du som har skrevet disse hele veien eller om det er flere som deg, men å komme med kommentar på kommentar om dette skjønner jeg ikke hva hensikten med er. Jeg har skrevet mitt svar på hvorfor- å håper du kan forlate tråden min da det du kommer med er kun gjentakende svar å har ingen hjelp for min del og situasjon 😊 Endret 3. desember 2023 av Eandrea
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #24 Skrevet 3. desember 2023 Du kan jo alltids spør, det kan jo være at de har fått en avbestilling, eller at de har kontortid de kan skvise. Eller at behandler kan ringe deg. Anonymkode: fe5ab...654
Eandrea Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #25 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan jo alltids spør, det kan jo være at de har fått en avbestilling, eller at de har kontortid de kan skvise. Eller at behandler kan ringe deg. Anonymkode: fe5ab...654 Ja, har fått time på tirsdag❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Skrevet 3. desember 2023 Eandrea skrev (2 timer siden): For å si det sånn, så er det bra at du tydeligvis vet alt om min situasjon! 😊 Skjønner ikke hva du vil frem til med disse kommentarene. Det er gjentakende like svar, vet ikke om det er du som har skrevet disse hele veien eller om det er flere som deg, men å komme med kommentar på kommentar om dette skjønner jeg ikke hva hensikten med er. Jeg har skrevet mitt svar på hvorfor- å håper du kan forlate tråden min da det du kommer med er kun gjentakende svar å har ingen hjelp for min del og situasjon 😊 Nå var det min første kommentar så kanskje greit å lese AB koder før du slenger med leppa. Anonymkode: dd723...a25 2
Eandrea Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #27 Skrevet 3. desember 2023 Beklager, vet ikke hva ab kode er, har aldri publisert her. Følte uansett at jeg hadde gitt et svar tidligere og skrev at jeg ønsket den død. Beklager for å rette det mot deg! Håper rette vedk uansett forsto hva jeg skulle frem til
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #28 Skrevet 4. desember 2023 Eandrea skrev (12 timer siden): Beklager, vet ikke hva ab kode er, har aldri publisert her. Følte uansett at jeg hadde gitt et svar tidligere og skrev at jeg ønsket den død. Beklager for å rette det mot deg! Håper rette vedk uansett forsto hva jeg skulle frem til Kanskje greit å sette seg litt inn i forumet da før man begynner å kommentere. Anonymkode: dd723...a25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå