Gjest Himalaila Skrevet 29. november 2023 #21 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hm. Link? Anonymkode: 7263e...809 Jeg har ikke for hånden, men jeg kan gi deg 5 minutter av min tid så skal jeg se om jeg finner. Snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. november 2023 #22 Del Skrevet 29. november 2023 Liker ikke så godt tights. Jeg trener i de cubusbuksene med rette ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himalaila Skrevet 29. november 2023 #23 Del Skrevet 29. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hm. Link? Anonymkode: 7263e...809 Temu har tatt helt over min Google shopping, men jeg fant en lengre type hos zalando så ser du litt hva jeg mener. Nebbia-HIGH WAIST SPORTY LEGGINGS - 3/4 sports trousers - black https://www.zalando.no/nebbia-high-waist-sporty-leggings-tights-black-n3t41e00w-q11.html Prøv med søkeordene capri og mesh Endret 29. november 2023 av Himalaila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 29. november 2023 #24 Del Skrevet 29. november 2023 Vindbukse er ok å trene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #25 Del Skrevet 29. november 2023 Himalaila skrev (10 minutter siden): Prøv med søkeordene capri og mesh Takk, skal prøve det. Rødstrupa skrev (10 minutter siden): Vindbukse er ok å trene i. Heter det vindbukse? Anonymkode: 7263e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #26 Del Skrevet 29. november 2023 exictence skrev (18 minutter siden): Liker ikke så godt tights. Jeg trener i de cubusbuksene med rette ben. De blir veldig lange på meg, dessverre. Anonymkode: 7263e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 29. november 2023 #27 Del Skrevet 29. november 2023 Bruk tights! Ingen bryr seg om hva andre har på. God trening 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #28 Del Skrevet 29. november 2023 Lizard skrev (3 minutter siden): Bruk tights! Ingen bryr seg om hva andre har på. God trening 😁 Jeg bryr meg. Hvis jeg går i tights blir jeg bare selvopptatt og gjemmer meg, drar i tightsen eller t-skjorta, gjør mindre bevegelser osv… må ha noe annet enn tights. Anonymkode: 7263e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #29 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg bryr meg. Hvis jeg går i tights blir jeg bare selvopptatt og gjemmer meg, drar i tightsen eller t-skjorta, gjør mindre bevegelser osv… må ha noe annet enn tights. Anonymkode: 7263e...809 Jeg skjønner. Det påvirker jo en selv. Da er det jo løse yogabukser etc. som er en mulighet. Men det er virkelig ikke noe vi andre på gymmen tenker på. Håper du koser deg med treningen 😊💪 Anonymkode: 54136...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #30 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Håper du koser deg med treningen Ja, det gjør jeg. Jeg er blitt helt avhengig! Men jeg vil helst skjule kroppen min og bare trene, og da må jeg ha klær som er behagelige også Anonymkode: 7263e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #31 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En joggebukse i bomull puster nå bedre enn en tights laget av plast? Anonymkode: 8ed17...2f5 Hvis jeg trener i bomull blir jeg kjempevarm og får svettemerker/svetten renner. Lite lekkert med joggebukse og svetteflekker i fua og mellom bena 😬 Anonymkode: 7263e...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. november 2023 #32 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Okay, alle kvinner på senteret mitt trener i tights. De fleste har også tettsittende overdeler og ingenting som dekker rumpa. Men jeg kan ikke gå sånn. Jeg er tjukk (bmi 32) og har helt flat rompe, den er flatere enn magen. Jeg er også liten og brei, og langt fra ung. Så hva kan jeg trene i da? Det må være noe som puster, noe jeg kan bevege meg i og som holder seg på plass. Og selvsagt ikke er gjennomsiktig elns. Anonymkode: 7263e...809 De gammeldagse litt korte fotballshortsene er fine (skulle til å skrive fotballshorts, men kom på at da jeg tenkte å kjøpe det i sommer så var de fryktelig lange, nesten som knickers). Tennis-shorts er et alternativ men jeg tror de er litt mer tettsittende enn fotballshorts. Endret 30. november 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #33 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Joggebukse puster da ikke? Anonymkode: 7263e...809 Selvsagt vil en jobbebukse i bomull puste. Hold deg unna plastikklær, da har du klær som puster. Anonymkode: 5de4e...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #34 Del Skrevet 30. november 2023 98% kler ikke tights, og bruker det fortsatt…. Say no more, say no more… Anonymkode: 8c8d9...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #35 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 98% kler ikke tights, og bruker det fortsatt…. Say no more, say no more… Anonymkode: 8c8d9...713 Uansett liker de å trene i det, det gjør altså ikke jeg. Anonymkode: 7263e...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #36 Del Skrevet 1. desember 2023 Ideelt sett ville jeg trent i en ballongbukse med vide ben som sluttet like ved kneet med en strikk. Høy stram midje. Men det finnes sikkert ikke… Anonymkode: 7263e...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. desember 2023 #37 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 16.55): Okay, alle kvinner på senteret mitt trener i tights. De fleste har også tettsittende overdeler og ingenting som dekker rumpa. Men jeg kan ikke gå sånn. Jeg er tjukk (bmi 32) og har helt flat rompe, den er flatere enn magen. Jeg er også liten og brei, og langt fra ung. Så hva kan jeg trene i da? Det må være noe som puster, noe jeg kan bevege meg i og som holder seg på plass. Og selvsagt ikke er gjennomsiktig elns. Anonymkode: 7263e...809 Du kan fint bruke tights,du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #38 Del Skrevet 2. desember 2023 Sitat Bruker disse fra Tights https://www.tights.no/butikk/bumpro-hero-low-rise-flare-pants-black/ Anonymkode: c30b0...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #39 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 16.55): Okay, alle kvinner på senteret mitt trener i tights. De fleste har også tettsittende overdeler og ingenting som dekker rumpa. Men jeg kan ikke gå sånn. Jeg er tjukk (bmi 32) og har helt flat rompe, den er flatere enn magen. Jeg er også liten og brei, og langt fra ung. Så hva kan jeg trene i da? Det må være noe som puster, noe jeg kan bevege meg i og som holder seg på plass. Og selvsagt ikke er gjennomsiktig elns. Anonymkode: 7263e...809 For det første. Ingen «kler» tights. Det ser nepe ut uansett hvem som bruker det. Man bruker ikke tights pga hvordan man ser ut, men for funksjonalitet og komfort. Er du på trening for å trene? Eller for å se bra ut når du er der? Anonymkode: 9c7e4...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #40 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man bruker ikke tights pga hvordan man ser ut, men for funksjonalitet og komfort. Er du på trening for å trene? Eller for å se bra ut når du er der? Jeg er på trening for å trene. Og det er mye lettere å trene effektivt når jeg slipper å bekymre meg for tightsrompa mi. Og, bare så det er klart, tights er IKKE komfortabelt! Det strammer overalt! Omtrent like deilig å ha på som strømpebukse! (og ps, om det var sant at folk brukte tights utelukkende av komfort og for funksjonalitet, da hadde vel menn også brukt det!) Anonymkode: 7263e...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå