Gå til innhold

Leker/aktiviteter til 8-års bursdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha god gammeldags bursdagsfeiring hjemme for 8-åringen (jente). Har lyst å ha noen gøye aktiviteter og leker, men sliter litt med å vite hva jenter på den alderen synes er gøy. Noen som har arrangert nylig og har noen tips til hva som falt i smak? 😊

Husker at vi pleide å ha adjektiv-leken ved bordet. Er det fortsatt populært??

Anonymkode: da7ea...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adjektivleken er nok populær.

Her hadde det også vært stas med "Neglsalong",  dansekonkurranse, stolleken

Anonymkode: 6f9e8...2a7

Skrevet

Hva med å spørre datteren din hva hun synes er gøy, eller om det er noe spesielt de gjør på skolen som fenger? Selv har jeg mye yngre barn, men jobber med barn som er 6-10 år. Her slår det an med fiskedam (med godteripose), danseleken, limbo, hinderløype og skattejakt (fullt mulig å gjøre inne, såfremt det går fint at de klatrer på møblene). Andre leker og samarbeidsoppgaver er også kjekt! Vil tro at adjektivhistorie og kan være veldig gøy! 

Få med datteren din i planleggingen, det kan jo bli en enda mer positiv opplevelse for dere begge 😊 

Anonymkode: 09f8b...26d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva med å spørre datteren din hva hun synes er gøy, eller om det er noe spesielt de gjør på skolen som fenger? Selv har jeg mye yngre barn, men jobber med barn som er 6-10 år. Her slår det an med fiskedam (med godteripose), danseleken, limbo, hinderløype og skattejakt (fullt mulig å gjøre inne, såfremt det går fint at de klatrer på møblene). Andre leker og samarbeidsoppgaver er også kjekt! Vil tro at adjektivhistorie og kan være veldig gøy! 

Få med datteren din i planleggingen, det kan jo bli en enda mer positiv opplevelse for dere begge 😊 

Anonymkode: 09f8b...26d

Joda, det er et godt poeng, og jeg har også spurt henne. Men hun har stort sett kun vært i lekeland-bursdager og klarer ikke komme på noen leker når jeg spør. Så jeg må komme med forslag, som hun skal få godkjenne 😊

Anonymkode: da7ea...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...