AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Del Skrevet 27. november 2023 Etterlater micellarvann og lignende huden mindre ren enn den ville blitt med "vanlig rens" som man kan skylle av? Av ulike årsaker så fikser jeg ikke "vanlig rens" som man skal skylle av. Det bare går ikke. Så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet dette? 🙂 Anonymkode: 66d42...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 Vil også nevne at jeg ikke bruke sminke på huden, bare hudkrem. Av sminke bruker jeg bare mascara av og til. TS Anonymkode: 66d42...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etterlater micellarvann og lignende huden mindre ren enn den ville blitt med "vanlig rens" som man kan skylle av? Av ulike årsaker så fikser jeg ikke "vanlig rens" som man skal skylle av. Det bare går ikke. Så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet dette? 🙂 Anonymkode: 66d42...635 Hvis du ikke bruker hudsminke,så tror jeg det holder å bruke micellarvann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Tusen takk for svar! Det var det jeg også tenkte, men har blitt litt "skremt" av alle disse med sterke meninger om at man ikke blir ren nok. Jeg tror og håper at du har rett 😊 TS Anonymkode: 66d42...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg bruker ikke sminke, annet enn litt maskara. Jeg bruker bare micellarvann, men går over med en våt bomullspad etterpå for ellers føles huden litt seig. Anonymkode: db26b...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker ikke sminke, annet enn litt maskara. Jeg bruker bare micellarvann, men går over med en våt bomullspad etterpå for ellers føles huden litt seig. Anonymkode: db26b...dae Tusen takk for at du tok deg tid til å svare du også 😄 Da satser jeg på at det skal gå fint! TS Anonymkode: 66d42...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 Det går helt fint. Jeg jobber i støvete miljø og vasker ansiktet med slikt vann fra avene pga sensitiv hud, bomullsdottene blir ganske skitne så det fungerer. Anonymkode: 73533...b6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går helt fint. Jeg jobber i støvete miljø og vasker ansiktet med slikt vann fra avene pga sensitiv hud, bomullsdottene blir ganske skitne så det fungerer. Anonymkode: 73533...b6c Strålende! Da går jeg for det, og satser på at det blir rent nok 🙂 Tusen takk for svar! 😄 TS Anonymkode: 66d42...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Del Skrevet 6. desember 2023 Huden blir ikke ren av å bare bruke micellarvann. Anonymkode: b3a26...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå