AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Del Skrevet 27. november 2023 Legg gjerne ut bilde 🙂 Anonymkode: abcd2...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legg gjerne ut bilde 🙂 Anonymkode: abcd2...f68 Det kommer helt an på ansiktsform, hårkvalitet og alder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Det kommer helt an på ansiktsform, hårkvalitet og alder. Jeg hadde ikke tenkt at det skulle være så teknisk, mest på gøy for å se hva folk liker. Ts Anonymkode: abcd2...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Det er mange frisyrer som er veldig fine, synes en kort bob for eksempel er kjempestilig. Noe a la Synes også at pastell-farger kan være veldig sjarmerende og nydelig, særlig fersken av en eller annen grunn. Lyser liksom opp en ellers nøytral garderobe. Men siden jeg er selv har langt hår (som jeg per nå vil beholde) med litt fall i, er dette mine topp go-toes for øyeblikket: Anonymkode: 473ea...ab6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er mange frisyrer som er veldig fine, synes en kort bob for eksempel er kjempestilig. Noe a la Synes også at pastell-farger kan være veldig sjarmerende og nydelig, særlig fersken av en eller annen grunn. Lyser liksom opp en ellers nøytral garderobe. Men siden jeg er selv har langt hår (som jeg per nå vil beholde) med litt fall i, er dette mine topp go-toes for øyeblikket: Anonymkode: 473ea...ab6 Fersken fargen var fin 😍 Anonymkode: e23b0...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 28. november 2023 #6 Del Skrevet 28. november 2023 Brigitte Bardot for alltid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 28. november 2023 #7 Del Skrevet 28. november 2023 Liker bob og chignon best. Kvinner har så fin hals og nakke, den bør vises, det utstråler eleganse og sårbarhet. En enkel hestehale kan gjøre samme nytte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. november 2023 #8 Del Skrevet 28. november 2023 Liker best krøller, gjerne stort med mye volum. Jeg synes mange med afrikansk opprinnelse har flott hår. Her er to tilfeldige eksempler Er også faktisk godt fornøyd med mitt eget som er rødt og har krøller, men kunne gjerne hatt det lengre og mer krøller slik som disse to. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 28. november 2023 #9 Del Skrevet 28. november 2023 Har veldig lyst til å klippe panneluggen som dette! (V-pannelugg.) Og elsker også disse to, men hadde nok ikke turt/orket å gjøre det selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. november 2023 #10 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg liker litt forskjellig egentlig, både langt og kort men jeg liker når det er noe som utpreget seg på en måte, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det.. Jeg liker litt rufsete viss det er langt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Del Skrevet 29. november 2023 Langt, naturlig krøllete hår. Anonymkode: 62135...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #12 Del Skrevet 30. november 2023 Hele skalaen av hårfrisyrer er representert. Her må det være noe for enhver😂 Anonymkode: 09fc8...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå