Gå til innhold

MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Har sett litt av han på snap. For en umoden fyr. Flashe penger og sanke sympati. 
Flott at han har penger til det han vil og ønsker, men må det dyttes i fjeset på alle som får han opp som forslag? 
Synes ikke synd på den fyren der. Får så usmak av både han og kollegaen. Der virker det som om det er mye ugler i mosen. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cactus_ skrev (28 minutter siden):

Har sett litt av han på snap. For en umoden fyr. Flashe penger og sanke sympati. 
Flott at han har penger til det han vil og ønsker, men må det dyttes i fjeset på alle som får han opp som forslag? 
Synes ikke synd på den fyren der. Får så usmak av både han og kollegaen. Der virker det som om det er mye ugler i mosen. 

Jeg er så enig. Det er mye som skurrer med han der! Og kollegaen hans la ut noe om at nå skulle Mads hjelpe henne i nyhuset…. Sjokkerende, not🥴

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke vært så mye hjemme i huset sitt siden han pussa det opp sist. Og hvor er alle kompisene nå ? Til og med forloveren hans har tilbrakt mer tid med H etter bruddet enn med Mads. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyer skrev (13 timer siden):

Han har vel ikke vært så mye hjemme i huset sitt siden han pussa det opp sist. Og hvor er alle kompisene nå ? Til og med forloveren hans har tilbrakt mer tid med H etter bruddet enn med Mads. 

Det har jeg også observert. H har fått massevis av støtte og hjelp. Det har jeg ikke observert hos M. Mer festing og glam.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemor12 skrev (1 time siden):

Det har jeg også observert. H har fått massevis av støtte og hjelp. Det har jeg ikke observert hos M. Mer festing og glam.

Han har jo holdt på å pusse opp lenge hjemme nå! Og fest som avkobling i jul/nyttår er vel lov...

Og ikke har han flyttet heller, så ikke trengt så mye hjelp. ..

Ikke fan av M sånn egentlig, men han står jaggu på med praktiske ting og er ganske selvgående. 

Endret av Moongirl
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han virker som en grepa kar, jeg. Nå har jeg ikke fulgt han så lenge, så har ikke fått med meg historiene om brudd/ ikke brudd med eksen tidligere. Men han får ting gjort, og er tilsynelatende blid og positiv utad. Virker som en skikkelig bra fyr fra det jeg kan se. Men jeg er en sucker for menn med driv da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ting gjort er vel relativt..  var det ikke egen "serie" på snap om at han jobba og gjorde ferdig alt alle andre steder enn hjemme ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (9 timer siden):

Synes ikke den forandringa i stua ble til det bedre. 

Han ødla det med å sette veggen rett på vindu. Hadde han satt veggen der den gamle peisen sto. Altså der vinduene slutter hadde det blir bra. Nå ser det bare rart ut.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finsihen på det han gjør hjemme er mildt sagt svært dårlig. Alt han gjør er hastverksarbeid og resultatet blir deretter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...