ARima Skrevet 1. februar #241 Del Skrevet 1. februar gjärd skrev (37 minutter siden): Benedicte Haugaard snakker om vixen drama på snappen sin nå.. «tema for årets drama er utroskap. Skjønner ikke at de tør i denne bransjen! Men stemningen hadde visst vært til og ta og føle på i går» Man kan jo undres hvem hun snakker om.. det kan jo være Sebastian Og Nikoline også. Vet så mange hvem Stine og Mads er i det hele tatt ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablah01 Skrevet 1. februar #242 Del Skrevet 1. februar Lzzy skrev (4 timer siden): Det rare er at alle henger seg opp i Mats og Stine, men ingen nevner Helene og forloveren til Mats med et ord.. ryktes litt av hvert der også, selv før bruddet var et faktum. Tror det kommer av hvor 'tydelig' Stine og Mads har flørtet på sosiale medier. Ser at Helene er mye sammen med han, men de virker ikke nødvendigvis flørtende på samme måte. Kan godt hende det er noe på gang der, jeg tror ikke at Helene heller er en engel, men når man bor på et lite sted så hører man og ser mye. Mads er ganske kjent her for å ha vært ufin mot Helene ved ganske mange anledninger, og de er begge ganske kjent for å være meget opptatt av fasade. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 1. februar #243 Del Skrevet 1. februar Blablah01 skrev (5 minutter siden): Tror det kommer av hvor 'tydelig' Stine og Mads har flørtet på sosiale medier. Ser at Helene er mye sammen med han, men de virker ikke nødvendigvis flørtende på samme måte. Kan godt hende det er noe på gang der, jeg tror ikke at Helene heller er en engel, men når man bor på et lite sted så hører man og ser mye. Mads er ganske kjent her for å ha vært ufin mot Helene ved ganske mange anledninger, og de er begge ganske kjent for å være meget opptatt av fasade. Sa ikke at det var noe på gang, bare hva vedkommende hadde sagt selv til flere. Men hva vet jeg, synes bare det virker rart å innta en «offerrolle», når man har hatt seg med en av mannens( og hennes) bestekompiser i lange tider… enig i at det prates og sladres mye på et lite sted 😅 så som jeg sa tidligere i tråden, kun de to vet mest sannsynlig den hele og fulle sannheten. Poenget mitt var at det virker som kun Mads blir «hengt» ut for utroskap, når man hører at Helene ikke nødvendigvis har vært stort bedre mens de fortsatt var gift 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 1. februar #244 Del Skrevet 1. februar (endret) ARima skrev (35 minutter siden): det kan jo være Sebastian Og Nikoline også. Vet så mange hvem Stine og Mads er i det hele tatt ? Ja, ikke for å være frekk med Stine og Mads, men er ikke de mer kjente for «spesielt interesserte»? Man får jo egentlig aldri de opp organisk på forsiden av avisene, slik som f.eks. Sebastian Solberg, Isabel Raad eller Vita og Wanda, den gjengen der. Man må liksom aktivt oppsøke de for i det hele tatt å vite hvem de er. Synes det er rart om de to skulle vært «snakkisen» på Vixen, da må det ha vært lite å prate om ellers i år. Endret 1. februar av BuffaloDuck Stavefeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 1. februar #245 Del Skrevet 1. februar Det Benedicte pratet om er Nikoline og Sebastian. Han kom jo med stikk selv fr scenen. Sa at vist du skal slide inn i dm’en min må du være både singel og lojal. Å dette tullet over her om at Helene har hatt seg med Mads sin bestekompis er det dummeste jeg har lest. Da hadde jo fader ikke de fortsatt vært venner noe de er. Dette er bare ett latterlig forsøk på å sette Mads i ett bedre lys. 7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 1. februar #246 Del Skrevet 1. februar Mio-lio skrev (5 minutter siden): Det Benedicte pratet om er Nikoline og Sebastian. Han kom jo med stikk selv fr scenen. Sa at vist du skal slide inn i dm’en min må du være både singel og lojal. Å dette tullet over her om at Helene har hatt seg med Mads sin bestekompis er det dummeste jeg har lest. Da hadde jo fader ikke de fortsatt vært venner noe de er. Dette er bare ett latterlig forsøk på å sette Mads i ett bedre lys. Overhodet ikke! Hva om ikke Mads vet noe da? Når det kommer fra vedkommende selv, så er det jo evt. en rar ting å juge på seg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 1. februar #247 Del Skrevet 1. februar Lzzy skrev (4 minutter siden): Overhodet ikke! Hva om ikke Mads vet noe da? Når det kommer fra vedkommende selv, så er det jo evt. en rar ting å juge på seg.. vedkommende som henger med Mads å alle Mads sine venner omtrent daglig å som bor på en lite sted der alle vet alt går selv å sier dette, men Mads ved det ikke selv 😂😂😂 vær så snill a. Helene hadde heller ikke giddi å hengt med han vist han hadde avslørt dem å øydelagt ekteskapet hennes. Dette blir for dumt. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 1. februar #248 Del Skrevet 1. februar Mio-lio skrev (1 minutt siden): vedkommende som henger med Mads å alle Mads sine venner omtrent daglig å som bor på en lite sted der alle vet alt går selv å sier dette, men Mads ved det ikke selv 😂😂😂 vær så snill a. Helene hadde heller ikke giddi å hengt med han vist han hadde avslørt dem å øydelagt ekteskapet hennes. Dette blir for dumt. Bra du vet hvordan mennesker er du da 😂 kan fort få seg en overraskelse eller to hvis man tror det er så enkelt som det der gitt 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 1. februar #249 Del Skrevet 1. februar Lzzy skrev (Akkurat nå): Bra du vet hvordan mennesker er du da 😂 kan fort få seg en overraskelse eller to hvis man tror det er så enkelt som det der gitt 😂😂😂 Handler vel mere om at det du kommer med ikke henger på greip. Helt fjernet at bestekompisen til Mads liksom skal gå rundt å skryte av at han har hatt seg med kona hans. Ingen med litt iq sette seg selv i så dårlig lys med vilje. Å om han så er så dum, så hadde Mads fått vite det. Hele denne store gutte gjengen hadde ikke holdt kjeft om det. Helene hadde heller ikke vært videre imponert. Så sorry ass dette må du lengre ut på landet med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 1. februar #250 Del Skrevet 1. februar (endret) Mio-lio skrev (4 minutter siden): Handler vel mere om at det du kommer med ikke henger på greip. Helt fjernet at bestekompisen til Mads liksom skal gå rundt å skryte av at han har hatt seg med kona hans. Ingen med litt iq sette seg selv i så dårlig lys med vilje. Å om han så er så dum, så hadde Mads fått vite det. Hele denne store gutte gjengen hadde ikke holdt kjeft om det. Helene hadde heller ikke vært videre imponert. Så sorry ass dette må du lengre ut på landet med. Den det gjelder får gjerne sist greie på ting, mange eksempler på det. Og folk holder kjeft, helt til alt kommer for en dag.. sånn er det. Det er sånn utroskap fungerer dessverre. Og hvem snakka om hele den guttegjengen egentlig, det kommer ikke fra noen der. Endret 1. februar av Lzzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 1. februar #251 Del Skrevet 1. februar Lzzy skrev (2 minutter siden): Den det gjelder får gjerne sist greie på ting, mange eksempler på det. Og folk holder kjeft, helt til alt kommer for en dag.. sånn er det. Jo da. Men man går jo ikke rundt å skryter av at mann har pult kona til bestekompisen sin når de fortsatt er venner å henger masse sammen. Helener er også smartere en som så, hun hadde aldri lagt ut ting om han vist dette var tilfelle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. februar #252 Del Skrevet 2. februar (endret) Mio-lio skrev (1 time siden): Jo da. Men man går jo ikke rundt å skryter av at mann har pult kona til bestekompisen sin når de fortsatt er venner å henger masse sammen. Helener er også smartere en som så, hun hadde aldri lagt ut ting om han vist dette var tilfelle. Snakket noen om å skryte av det? Det har blitt sagt av han selv, ferdig. Hvor smart hun er eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om. Man ser jo av deg at folk er rimelig godtroende så 😇 fint å dekke seg bak vennskap, hvor ingen hadde tenkt den tanken. Endret 2. februar av Lzzy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #253 Del Skrevet 2. februar Lzzy skrev (8 timer siden): Snakket noen om å skryte av det? Det har blitt sagt av han selv, ferdig. Hvor smart hun er eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om. Man ser jo av deg at folk er rimelig godtroende så 😇 fint å dekke seg bak vennskap, hvor ingen hadde tenkt den tanken. Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #254 Del Skrevet 2. februar Hun er så teit 🤣🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. februar #255 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (Akkurat nå): Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #256 Del Skrevet 2. februar Lzzy skrev (1 minutt siden): Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. 🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. februar #257 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱 Det står du fritt til å mene 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet søndag kl 15:19 #258 Del Skrevet søndag kl 15:19 gjärd skrev (17 timer siden): Benedicte Haugaard snakker om vixen drama på snappen sin nå.. «tema for årets drama er utroskap. Skjønner ikke at de tør i denne bransjen! Men stemningen hadde visst vært til og ta og føle på i går» Man kan jo undres hvem hun snakker om.. Hun nevnte det vel egentlig bare. Hun var jo ikke der en gang. Men hun sa også at det gjaldt flere, så hun hintet vel til begge parene tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet søndag kl 16:32 #259 Del Skrevet søndag kl 16:32 Syns det er litt ulogisk at Helene skulle vært så knust og at bruddet kom som et så stort sjokk på henne, hvis hun faktisk var den som var utro i forkant. Det gir ikke meining i mine øyne, og hun slår meg ikke som typen til å fake det. Hun virket så forelska i Mads. Han derimot slår meg som en mer impulsiv type som gjør det som fenger der og da. Han virket dog genuint glad i vennene sine, så jeg vil anta at han ikke hadde hengt med en kompis som hadde hatt seg med kona hans mens de var sammen. 10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sira89 Skrevet torsdag kl 22:42 #260 Del Skrevet torsdag kl 22:42 Noen som har hørt siste episode med podcasten? Sies det noe mer om årsak til bruddet? Vet ikke om jeg orker å høre hele episoden 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå