Tiara07 Skrevet 29. januar #201 Del Skrevet 29. januar Palmemor skrev (1 time siden): Ja, og? Det er jo mange som har det? Så lenge de ikke smører utover en «hahaha jeg var uuuuutro» på snap så er det jo samme hva de gjør? Nei, det er det jo ikke! Utroskap er aldri greit! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #202 Del Skrevet 29. januar Tiara07 skrev (1 minutt siden): Nei, det er det jo ikke! Utroskap er aldri greit! Selvsagt ikke! Men det rammer liksom ikke oss da. Og så lenge de ikke smører det utover til sine x antall følgere så er det jo ingenting vi har noe med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 30. januar #203 Del Skrevet 30. januar Litt off topic her nå, men hvordan finner man alle de lydklippene han har laget på snap? Jeg finner ikke når jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. januar #204 Del Skrevet 30. januar plomman skrev (1 minutt siden): Litt off topic her nå, men hvordan finner man alle de lydklippene han har laget på snap? Jeg finner ikke når jeg søker. Det samme lurer jeg på! Jeg bruker å lagre de han har som er gøye 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 30. januar #205 Del Skrevet 30. januar Hør chit chat med Helle, episode med Helene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlinblack Skrevet 30. januar #206 Del Skrevet 30. januar Noen som har lagt merke til at Mads har slettet posten om at det er slutt mellom han og H? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 30. januar #207 Del Skrevet 30. januar Men hun sier ikke i podcasten at han kom hjem den dagen Stine ble singel og slo opp? Han hadde vel sagt at han ikke hadde «sånne» følelser for Helene lenger og ikke ønsket og fortsette forholdet? Jeg hørte podcast episoden i sta 🤔 …og at dette var femte gangen de slo opp… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. januar #208 Del Skrevet 30. januar gjärd skrev (8 minutter siden): Men hun sier ikke i podcasten at han kom hjem den dagen Stine ble singel og slo opp? Han hadde vel sagt at han ikke hadde «sånne» følelser for Helene lenger og ikke ønsket og fortsette forholdet? Jeg hørte podcast episoden i sta 🤔 …og at dette var femte gangen de slo opp… Nei hun sa ikke det. Jeg hørte også podcasten og har ikke det inntrykket det blir presentert her i tråden 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 31. januar #209 Del Skrevet 31. januar gjärd skrev (16 timer siden): Men hun sier ikke i podcasten at han kom hjem den dagen Stine ble singel og slo opp? Han hadde vel sagt at han ikke hadde «sånne» følelser for Helene lenger og ikke ønsket og fortsette forholdet? Jeg hørte podcast episoden i sta 🤔 …og at dette var femte gangen de slo opp… Sier man faktisk slo opp når man er voksen? Og attpåtil gift? Føler det var sånn vi sa på ungdomsskolen. Voksne folk skilles eller går fra hverandre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 31. januar #210 Del Skrevet 31. januar Stor respekt og masse sympati til Helene etter å ha hørt den første podcastepisoden med Chichat. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ævv Skrevet 31. januar #211 Del Skrevet 31. januar kokkos skrev (15 minutter siden): Stor respekt og masse sympati til Helene etter å ha hørt den første podcastepisoden med Chichat. Vil du forklare? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 31. januar #212 Del Skrevet 31. januar Spyflua skrev (1 time siden): Sier man faktisk slo opp når man er voksen? Og attpåtil gift? Føler det var sånn vi sa på ungdomsskolen. Voksne folk skilles eller går fra hverandre. Jeg refererte til tidligere utsagn i tråden om at «Mads hadde kommet hjem til Helene og (fyll inn det som passer) da han hørte Stine hadde blitt singel» om det er at han ønsket skilsmisse eller slo opp, husker ikke hva som sto tidligere i tråden. Men at Helene sa i poscasten «Dette er femte gangen vi slo opp» stemmer. Men enig med deg at å slå opp er litt fjortis 😅 Jeg ville sagt gått fra hverandre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 31. januar #213 Del Skrevet 31. januar Spyflua skrev (4 timer siden): Sier man faktisk slo opp når man er voksen? Og attpåtil gift? Føler det var sånn vi sa på ungdomsskolen. Voksne folk skilles eller går fra hverandre. Jeg synes hun virker litt kort og umoden.. flere rare utsagn jeg har reagert på på snapen hennes, hvis jeg har vært random innom. Men mulig bare sånn hun fremstår, og med den grusomme grenlandsdialekten også da 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 31. januar #214 Del Skrevet 31. januar kokkos skrev (4 timer siden): Stor respekt og masse sympati til Helene etter å ha hørt den første podcastepisoden med Chichat. Liker henne veldig godt! Hun er litt fjollete, og sier selv at hun er "mye", men jeg syns hun er ei flott jente! Og episoden var kjempefin, jeg gråt 😭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claes2 Skrevet 31. januar #215 Del Skrevet 31. januar Lzzy skrev (1 time siden): Jeg synes hun virker litt kort og umoden.. flere rare utsagn jeg har reagert på på snapen hennes, hvis jeg har vært random innom. Men mulig bare sånn hun fremstår, og med den grusomme grenlandsdialekten også da 😅 Kort er hun ihvertfall ikke . Gjør det veldig bra i business den dama der 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 31. januar #216 Del Skrevet 31. januar (endret) Claes2 skrev (34 minutter siden): Kort er hun ihvertfall ikke . Gjør det veldig bra i business den dama der Kan være kort på mange måter.. man trenger ikke akkurat være professor for å være online coach! Det de driver med er å tjene penger på all info man finner gratis overalt ellers. Endret 31. januar av Lzzy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet lørdag kl 00:05 #217 Del Skrevet lørdag kl 00:05 Ser Helene og Mads ikke følger hverandre på Instagram lenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet lørdag kl 00:18 #218 Del Skrevet lørdag kl 00:18 Ævv skrev (9 timer siden): Vil du forklare? Hun var ærlig om at dette var brutalt og uventa og en kjempepåkjenning. Hun tørte å være sårbar. Hun sa ikke ett eneste bittert ord om eksen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet lørdag kl 10:12 #219 Del Skrevet lørdag kl 10:12 Lurer på hvem Helle Nordby snakker om på sin snap i dag🤪 "Hvis blikk kunne drepe" på Vixen i går, i etterkant av podcasten 😂 hun sier det ikke er den personen man tror det er (Mads?), så kanskje det er Stine da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet lørdag kl 10:42 #220 Del Skrevet lørdag kl 10:42 faltforfristelsen skrev (28 minutter siden): Lurer på hvem Helle Nordby snakker om på sin snap i dag🤪 "Hvis blikk kunne drepe" på Vixen i går, i etterkant av podcasten 😂 hun sier det ikke er den personen man tror det er (Mads?), så kanskje det er Stine da? Helle legger opp til spekulasjoner der ja. Og «it’s not my story to tell» 🫣 Tipper KG har vært inne på rett spor hele veien her 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå