Gå til innhold

MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

rosesandpeonies skrev (2 timer siden):

Har han egentlig vært så mye på hennes some tidligere? Jeg har ikke fulgt henne "slavisk," men kan ikke huske å ha sett han så veldig mye der opp gjennom årene. Håper virkelig ikke det er brudd der, virker som et så fint par 😔

Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der.

Hun har vært uvanlig mye på hytten!  Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (1 minutt siden):

Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der.

Hun har vært uvanlig mye på hytten!  Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting..

Ja det tenker jeg også, hadde villet vert der for min partner ved en stor lansering som dette. I tillegg er stine mye med Tonje og Lene om dagen..ikke at det har noe med saken å gjøre, men virker som det sosiale livet har skiftet litt..tidligere har hun vist mye av familier med barn der de sikkert er felles venner..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 time siden):

Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. 

Han kan jo bare vaske da🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyer skrev (5 timer siden):

Gjør han?! Det er veldig spesielt. Virker som han mangler kontakt med virkeligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (6 timer siden):

Lawyer skrev (3 timer siden):

Ja tenkte jeg og. Mista sansen for han. 

Herregud! Hjelpe meg. Det er slett ikke sikkert at han sender stikk til henne! Nå dikter dere vilt! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...