Nordaførr Skrevet 24. oktober #81 Del Skrevet 24. oktober (endret) Det er vel ikke mange ukene siden hun la ut på story, at hun ikke fikk sove når han ikke var hjemme å gledet seg til han kom. Vi ser jo bare en brøkdel av en hverdag, men fortsatt..virker som en nylig beslutning. Endret 25. oktober av Nordaførr 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemor12 Skrevet 25. oktober #82 Del Skrevet 25. oktober Nordaførr skrev (14 timer siden): Det er vel ikke mange ukene siden hun la ut på story, at hun ikke fikk sove når han var hjemme å gledet seg til han kom. Vi ser jo bare en brøkdel av en hverdag, men fortsatt..virker som en nylig beslutning. Sånn jeg oppfatter det (korrekt meg gjerne) så virker det som om Helene er helt knust og Mads ikke like påvirket. Selv om vi ser en brøkdel i sosiale medier. Han som aldri er hjemme er blitt boende mens hun som er mer hjemme har flyttet ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet 25. oktober #83 Del Skrevet 25. oktober Herlighet. Hvem er Stine? Ikke fått med meg noe jeg. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 25. oktober #84 Del Skrevet 25. oktober Delfi skrev (1 minutt siden): Herlighet. Hvem er Stine? Ikke fått med meg noe jeg. 🤣 Stine Skoli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 25. oktober #85 Del Skrevet 25. oktober Bollemor12 skrev (21 minutter siden): Sånn jeg oppfatter det (korrekt meg gjerne) så virker det som om Helene er helt knust og Mads ikke like påvirket. Selv om vi ser en brøkdel i sosiale medier. Han som aldri er hjemme er blitt boende mens hun som er mer hjemme har flyttet ut. Hun har ikke flyttet ut, hun er på besøk hos en venninne. Men de klarer tydeligvis ikke å være hjemme samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 25. oktober #86 Del Skrevet 25. oktober Frekt av ham å komme med stikk rundt vedlikeholdsoppgaver som ikke er gjort på tomta når han ikke har vært hjemme. Altså, som om det å rense vannet i fontenen og klippe gresset er noe som blir prioritert når man er midt i ei livskrise? Potensielt dumpa brått og brutalt. Ehh nei, jeg hadde faderen ikke gjort noe sånn type vedlikehold i en sånn situasjon. Tosk. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 25. oktober #87 Del Skrevet 25. oktober pwy90 skrev (43 minutter siden): Frekt av ham å komme med stikk rundt vedlikeholdsoppgaver som ikke er gjort på tomta når han ikke har vært hjemme. Altså, som om det å rense vannet i fontenen og klippe gresset er noe som blir prioritert når man er midt i ei livskrise? Potensielt dumpa brått og brutalt. Ehh nei, jeg hadde faderen ikke gjort noe sånn type vedlikehold i en sånn situasjon. Tosk. Usaklig. Folk takler brudd forskjellig, for han betydde det kanskje ikke noe mer. Å rense vann og klippe gress er vel også nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemor12 Skrevet 25. oktober #88 Del Skrevet 25. oktober Fenomen skrev (1 time siden): Hun har ikke flyttet ut, hun er på besøk hos en venninne. Men de klarer tydeligvis ikke å være hjemme samtidig Sant nok. Men poenget var at de klarer ikke å bo sammen, og Helene er tydelig knust og opprørt. Så må jo ha skjedd noe brått. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemor12 Skrevet 25. oktober #89 Del Skrevet 25. oktober Lenelarsen skrev (10 minutter siden): Usaklig. Folk takler brudd forskjellig, for han betydde det kanskje ikke noe mer. Å rense vann og klippe gress er vel også nyttig. Poenget var at han påpekte at det ikke var gjort. Hint hint, Helene har ikke ordnet noe mens jeg var bortreist. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 25. oktober #90 Del Skrevet 25. oktober Bollemor12 skrev (2 timer siden): Sant nok. Men poenget var at de klarer ikke å bo sammen, og Helene er tydelig knust og opprørt. Så må jo ha skjedd noe brått. Hun sa på story at bruddet skjedde for noen uker siden. Virker som det kom plutselig for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 25. oktober #91 Del Skrevet 25. oktober Lenelarsen skrev (4 timer siden): Usaklig. Folk takler brudd forskjellig, for han betydde det kanskje ikke noe mer. Å rense vann og klippe gress er vel også nyttig. Men er det normalt å klippe gresset sent i oktober? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollemor12 Skrevet 25. oktober #92 Del Skrevet 25. oktober Vegglampe skrev (26 minutter siden): Men er det normalt å klippe gresset sent i oktober? Nei. Vi gjør det hvertfall ikke. Gresset skal helst være litt langt før snøen kommer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teralv Skrevet lørdag kl 12:22 #93 Del Skrevet lørdag kl 12:22 Sjarmerende hun da 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet lørdag kl 20:47 #94 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl 19:17 #95 Del Skrevet søndag kl 19:17 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl 21:05 #96 Del Skrevet onsdag kl 21:05 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 23 timer siden #97 Del Skrevet 23 timer siden Han sa på snap i dag at det å kutte strengen tok han en endelig avgjørelse på for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 8 timer siden #98 Del Skrevet 8 timer siden Vanilje70 skrev (14 timer siden): Han sa på snap i dag at det å kutte strengen tok han en endelig avgjørelse på for noen uker siden. Helene vil fortsatt ikke ha barn så dette er ikke grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 8 timer siden #99 Del Skrevet 8 timer siden Teralv skrev (På 26.10.2024 den 14.22): Sjarmerende hun da 👍 Har alltid likt Stine og fulgt henne i mange år, men i det siste synes jeg hun har blitt litt høy på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå