Gå til innhold

MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Mio-lio skrev (14 minutter siden):

De har vært sammen i 8 år. Å motsetninger tiltrekker hverandre. Var hvertfall overraskende for meg. 

Overraskende for meg også. Noe må jo ha skjedd. Er ikke lenge siden de la ut kjærlighetserklæringer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GlitterGuri skrev (56 minutter siden):

Dette bruddet kom jo ikke akkurat som ett sjokk, de er utrolig forskjellige, så er ikke akkurat veldig overrasket

De har jo vært sammen lenge, så det har neppe blitt en kjempeutfordring nå plutselig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alltid der er rart at folk er gift litt over et år før det blir slutt. Ikke utroskap osv, men vokst fra hverandre etter bryllupet. 
hvorfor gifte seg om et forhold spiller på siste vers 😅

men leste han ikke ønsker barn, kan være hun håpet der ville endre seg..

Endret av **Marshmallow**
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (2 minutter siden):

Syntes alltid der er rar at folk er gift litt over et år før det blir slutt. Ikke utroskap osv, men vokst fra hverandre etter bryllupet. 

Det er ikke nevnt noe om at de har vokst fra hverandre. De begge ønsker ikke barn.  Å hun har sakt dette kom som ett sjokk så her har det nok skjedd noe. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (2 minutter siden):

Det er ikke nevnt noe om at de har vokst fra hverandre. De begge ønsker ikke barn.  Å hun har sakt dette kom som ett sjokk så her har det nok skjedd noe. 

Ok, viste ikke at hun heller ikke ønsker barn :)  

hvis det ikke er utroskap/ny i bildet. Da har en vel «vokst fra hverandre» som det så fint heter? 😅(På generelt grunnlag) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (2 minutter siden):

hvis det ikke er utroskap/ny i bildet. Da har en vel «vokst fra hverandre» som det så fint heter? 😅(På generelt grunnlag) 

Det vi ikke vet.  Hun er i sjokk og er helt knust å har vært så og si fraværende i sosiale medier i noen uker nå. Han har oppført seg helt like og er på guttetur å nyter livet.  I dag kom han også med en hyllest om hvor mye han har å takke Helene for osv.  Fikk litt Flash back til da Dennis prøve å redde seg inn etter han dreit seg ut med Kristin. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (43 minutter siden):

Syntes alltid der er rart at folk er gift litt over et år før det blir slutt. Ikke utroskap osv, men vokst fra hverandre etter bryllupet. 

Fordi man prøver en siste krampetrekning i forholdet . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (30 minutter siden):

Det vi ikke vet.  Hun er i sjokk og er helt knust å har vært så og si fraværende i sosiale medier i noen uker nå. Han har oppført seg helt like og er på guttetur å nyter livet.  I dag kom han også med en hyllest om hvor mye han har å takke Helene for osv.  Fikk litt Flash back til da Dennis prøve å redde seg inn etter han dreit seg ut med Kristin. 

Poenget mitt var at der er jo en «lett» utvei mange velger å gjemme seg bak 😅

Det kan ikke være lett å tro du er lykkelig gift, for å få den kontra beskjeden fra partneren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Ja jeg bare syntes det er så merkelig. Vet om flere som har gått fra hverandre et år etter 🙈

om forholdet hangler så er man ofte klar over det over lengre tid.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Begge var jo enige om å ikke få barn.

Han sa at «de har blitt enige» om det å få barn. Det betyr ikke at hun var enig innerst inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (18 minutter siden):

Enig! Har opplevd/sett dette flere ganger dessverre 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (55 minutter siden):

Ikke jeg heller. Jeg forstod det slik at han ikke ønsket barn, men de var «blitt enige» om fremtiden da de giftet seg. Sånn jeg tolker det, hadde hun sett for seg barn, men valgte ham i stedet. Mulig jeg tar feil, men dette ble min tolkning av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (27 minutter siden):

Ja jeg bare syntes det er så merkelig. Vet om flere som har gått fra hverandre et år etter 🙈

om forholdet hangler så er man ofte klar over det over lengre tid.. 

ja og så tror de at å gifte seg vil hjelpe, akkurat som de som tenker et barn redder forholdet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (36 minutter siden):

Ikke jeg heller. Jeg forstod det slik at han ikke ønsket barn, men de var «blitt enige» om fremtiden da de giftet seg. Sånn jeg tolker det, hadde hun sett for seg barn, men valgte ham i stedet. Mulig jeg tar feil, men dette ble min tolkning av det. 

Ganske sikker på at hun selv har sakt i sine kanaler at hun ikke ønsker barn også.  Hun liker å leve fritt og spontant så hunder holder for henne i forholdt til ansvar for ett annet liv. Mener det var noe i den duren hun sa. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (19 minutter siden):

Ganske sikker på at hun selv har sakt i sine kanaler at hun ikke ønsker barn også.  Hun liker å leve fritt og spontant så hunder holder for henne i forholdt til ansvar for ett annet liv. Mener det var noe i den duren hun sa. 

Ja, hun har vært veldig tydelig på at hun ikke ønsker barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (7 timer siden):

Ja, hun har vært veldig tydelig på at hun ikke ønsker barn.

Det forstår jeg godt, det ville fucket opp forholdet deres totalt. Er nok det beste for begge at de går fra hverandre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man gifter seg som regel i den tro at forholdet skal vare livet ut også er det noen som ikke takler å leve i monogami og poff... ødelagt. Det skjedde hos meg! To år etter ekteskapet var inngått, så valgte jo daværende kone å ligge med en annen mann (over en periode på 4 mnd). 

For meg virker det som ting kom som et sjokk på Helene (ref instaposten) og da er det lett å tro at han kanskje har gjort noe som virkelig ikke er innafor. Igjen, det blir nok bare en antagelse før man får vite (om man får vite) hva den egentlige grunnen er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å følge madspusseropp-kontoen for 4,5 år siden da vi selv skulle pusse opp på den tiden. Da var det en inspirerende og ikke så flashy oppussingskonto Mads hadde. Nå følger jeg ikke med så mye på hans Instagram lenger, har blitt litt mye «så mye tjente vi på dette huset», ledstriper og biler for min smak. Men i dag kom han tilfeldigvis opp på utforsk i Snapchat, hvor han la ut om bilene han har og har hatt. Med regnr. 
hvis han fortsatt eier Ferrari og Porsche 911, så har de heftelser på henholdvis 1,954,790,- og 2,707,241,- i følge regnr.info

Ferrarien har ironisk nok frist i dag 21.10-24 for å EU-godkjennes. 

Syns generelt det er spesielt å ta billån på størrelse med et gjennomsnittlig huslån, men hver sin lyst og smak! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (2 timer siden):

Startet å følge madspusseropp-kontoen for 4,5 år siden da vi selv skulle pusse opp på den tiden. Da var det en inspirerende og ikke så flashy oppussingskonto Mads hadde. Nå følger jeg ikke med så mye på hans Instagram lenger, har blitt litt mye «så mye tjente vi på dette huset», ledstriper og biler for min smak. Men i dag kom han tilfeldigvis opp på utforsk i Snapchat, hvor han la ut om bilene han har og har hatt. Med regnr. 
hvis han fortsatt eier Ferrari og Porsche 911, så har de heftelser på henholdvis 1,954,790,- og 2,707,241,- i følge regnr.info

Ferrarien har ironisk nok frist i dag 21.10-24 for å EU-godkjennes. 

Syns generelt det er spesielt å ta billån på størrelse med et gjennomsnittlig huslån, men hver sin lyst og smak! 

Ferrarien ble solgt helt nylig. Et par uker siden tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at dette handler om barn. Det har de alltid vært enige om. Hun har snakket om i sine kanaler også at hun heller ikke ønsker barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...