Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 13. januar #21 Del Skrevet 13. januar Jeg måtte trykke meg inn.. Dette tyder på at mange er uvitende om andres liv og valg. Ja, kan være enig i «klyse» og sånt, men la folk som har lykkes lykkes.. Flere av innleggene her tyder på uvitenhet om andre inntektsklasser og måter å tjene på. Samma hvordsn de gjør det sålenge de tjener og kan leve et rikt liv tidligere enn oss som jobber til 74 med 200k i pensjon🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 20. oktober #22 Del Skrevet 20. oktober Og der var det slutt gitt. Gifta ikke de seg for 1-2 år siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 20. oktober #23 Del Skrevet 20. oktober Vaiana skrev (9 minutter siden): Og der var det slutt gitt. Gifta ikke de seg for 1-2 år siden? Jo. De giftet seg i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #24 Del Skrevet 20. oktober Har en magefølelse på at Stine Skoli har noe med dette å gjøre. Virker som på Helene at dette kom som ett sjokk å at det er Mads sitt valg. Instaen til Mads har florert med han og Stine de siste mnd. Håper jeg har feil. Men kjemien mellom de har gitt meg en dårlig magefølelse lenge før Helene la ut i dag at det er slutt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 20. oktober #25 Del Skrevet 20. oktober Mio-lio skrev (30 minutter siden): Har en magefølelse på at Stine Skoli har noe med dette å gjøre. Virker som på Helene at dette kom som ett sjokk å at det er Mads sitt valg. Instaen til Mads har florert med han og Stine de siste mnd. Håper jeg har feil. Men kjemien mellom de har gitt meg en dårlig magefølelse lenge før Helene la ut i dag at det er slutt. Tror ikke dette har noe med Stine å gjøre. De er nok bare kollegaer og spiller inn tv-spilling. Men jeg tenker det må ha skjedd noe alvorlig, utroskap etc noe. Han virker jo relativt impulsiv av seg den fyren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 20. oktober #26 Del Skrevet 20. oktober De skulle jo være sammen resten av livet, pussig at noen forhold ender kort tid etter ekteskap. Å bli sammen i ung alder er ikke alltid like lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #27 Del Skrevet 20. oktober Vaiana skrev (16 minutter siden): Tror ikke dette har noe med Stine å gjøre. De er nok bare kollegaer og spiller inn tv-spilling. Men jeg tenker det må ha skjedd noe alvorlig, utroskap etc noe. Han virker jo relativt impulsiv av seg den fyren. Veldig impulsiv ja. Tror han har adhd. Han gjorde det jo slutt 4 ganger før han fridde også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. oktober #28 Del Skrevet 20. oktober Mio-lio skrev (1 minutt siden): Veldig impulsiv ja. Tror han har adhd. Han gjorde det jo slutt 4 ganger før han fridde også. Han har sagt i intervjuer at han har adhd og kaller det en superkraft som gjøre at han nærmest kan jobbe non-stop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #29 Del Skrevet 20. oktober Moongirl skrev (12 minutter siden): Han har sagt i intervjuer at han har adhd og kaller det en superkraft som gjøre at han nærmest kan jobbe non-stop. Ja det forklarer impulskontrollen. Har selv adhd å har rett å slett helt fraværende impulskontroll. Kan skifte mening på sekunder. Å alt må skje med en eneste gang. Helst dagen før jeg kom på det. Har tatt mange valg alt for kjapt uten å tenke meg godt nok om dessverre. Kjenner meg mye igjenn i hvor kjapp han er på å ta valg eller hoppe på nye muligheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. oktober #30 Del Skrevet 20. oktober Feiret første bryllupsdag i sommer med en svær vennefest og masse nydelige ord..og boom, 3 måneder er det slutt..meget spesielt!! Og hun er knust... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #31 Del Skrevet 20. oktober Moongirl skrev (4 minutter siden): Feiret første bryllupsdag i sommer med en svær vennefest og masse nydelige ord..og boom, 3 måneder er det slutt..meget spesielt!! Og hun er knust... Jepp. Mens han er på guttetur i syden å lever livet akkurat som før. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. oktober #32 Del Skrevet 20. oktober Mio-lio skrev (1 time siden): Veldig impulsiv ja. Tror han har adhd. Han gjorde det jo slutt 4 ganger før han fridde også. Det er flere forhold som ender kort tid etter giftemål, rett og slett fordi de tror giftemål skal redde forholdet 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 20. oktober #33 Del Skrevet 20. oktober Hun begynner å bli voksen og dette med at han ikke er åpen for å få barn er nok en stor del av årsaken. Hun har kanskje ventet på at han skulle bli voksen.. Helt til det ble tydelig at han heller vil leke kakse og kjendis med jetset-liv, dyre biler og båter og fullt kjør døgnet rundt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. oktober #34 Del Skrevet 20. oktober HMK skrev (4 minutter siden): Hun begynner å bli voksen og dette med at han ikke er åpen for å få barn er nok en stor del av årsaken. Hun har kanskje ventet på at han skulle bli voksen.. Helt til det ble tydelig at han heller vil leke kakse og kjendis med jetset-liv, dyre biler og båter og fullt kjør døgnet rundt. Begge var jo enige om å ikke få barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #35 Del Skrevet 20. oktober (endret) HMK skrev (5 minutter siden): Hun begynner å bli voksen og dette med at han ikke er åpen for å få barn er nok en stor del av årsaken. Hun har kanskje ventet på at han skulle bli voksen.. Helt til det ble tydelig at han heller vil leke kakse og kjendis med jetset-liv, dyre biler og båter og fullt kjør døgnet rundt. Hun har sakt at hun ikke vil ha barn så tror ikke det er grunnen. Da hadde heller ikke bruddet kommer som er sjokk på hun. Endret 20. oktober av Mio-lio 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 20. oktober #36 Del Skrevet 20. oktober Stine sitt siste instagram-innlegg hinter jo til at hun tenker på noe (?) Innlegget mest hest og terapi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. oktober #37 Del Skrevet 20. oktober Magetaske skrev (40 minutter siden): Stine sitt siste instagram-innlegg hinter jo til at hun tenker på noe (?) Innlegget mest hest og terapi. Får da ikke håpe at hun er grunnen..gift med 3 barn 🙉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #38 Del Skrevet 20. oktober (endret) Moongirl skrev (21 minutter siden): Får da ikke håpe at hun er grunnen..gift med 3 barn 🙉 Har dessverre ikke stoppet folk før. Ser hun var på rød løper alene sist. Endret 20. oktober av Mio-lio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 20. oktober #39 Del Skrevet 20. oktober Dette bruddet kom jo ikke akkurat som ett sjokk, de er utrolig forskjellige, så er ikke akkurat veldig overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20. oktober #40 Del Skrevet 20. oktober GlitterGuri skrev (5 minutter siden): Dette bruddet kom jo ikke akkurat som ett sjokk, de er utrolig forskjellige, så er ikke akkurat veldig overrasket De har vært sammen i 8 år. Å motsetninger tiltrekker hverandre. Var hvertfall overraskende for meg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå