Gå til innhold

MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Følger han på sosiale medier og lurer på hva han egentlig tjener penger på? De har en Ferrari, stort fancy hus og også et utleiehus men hver dag så består dagen hans av å trene og jobbe hjemme på huset sitt. Noen som har mer info?:-) Lever han på lånte penger?:-)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han flippet flere boliger ganske vellykket tror jeg. Utleie inntekter, mener å huske at han eier flere hus og får intekt derifra. Også jobber han som elektriker, kanksje ikke 100% nå lenger men noen ganger mer noen ganger mindre. Vært med i rydderevolusjonen, eventyrlig oppussing, 16 uker helvete- får penger for det også. Dama har vel også en inntekt fra sin buisness med coaching. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (9 minutter siden):

Han flippet flere boliger ganske vellykket tror jeg. Utleie inntekter, mener å huske at han eier flere hus og får intekt derifra. Også jobber han som elektriker, kanksje ikke 100% nå lenger men noen ganger mer noen ganger mindre. Vært med i rydderevolusjonen, eventyrlig oppussing, 16 uker helvete- får penger for det også. Dama har vel også en inntekt fra sin buisness med coaching. 

Stemmer. 

Og reklameinntekter fra sosiale medier. 

Og han kommer jo fra en rik familie og. Kragerø ridesenter var ikke noe småtteri!!!! Det ble nettopp solgt, men rideskolen har vært i familiens eie lenge. 

Han er fra en ressurdsterk familie. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (23 minutter siden):

Stemmer. 

Og reklameinntekter fra sosiale medier. 

Og han kommer jo fra en rik familie og. Kragerø ridesenter var ikke noe småtteri!!!! Det ble nettopp solgt, men rideskolen har vært i familiens eie lenge. 

Han er fra en ressurdsterk familie. 

Og det huset de bor i var vel ikke akuratt fancy eller noe å skryte av annet enn kvm. Gjorde det veldig fancy med sine egne hender. Usikker på hvor det er plassert men er vel ikke super sentralt, dermed vil jeg ikke tro det kostet så mye mer enn noens leiligheter i sentrale oslo.

I grunnen er han en kar som ikke er redd for å ta i et tak og skyr ikke under arbeid. Han imponerer, liker han jeg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener nok gode summer på reklame - som han forøvrig er helt elendig til å merke.. Her er det mye han har laget reklameinnlegg, som ikke har noen form for merking verken før eller etter; bil, belysning, kjøkken, bad, arbeidsklær, verktøy, byggematerialer, arbeidskraft, port på uteområde mm. Jeg har meldt til FT flere ganger, og håper flere gjør det. 

Likte å følge han før, men etterhvert som jeg nå har innsett hvor mye skjult reklame det er i omløp der, har jeg fått avsmak for hele fyren. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PiPP skrev (1 time siden):

Tjener nok gode summer på reklame - som han forøvrig er helt elendig til å merke.. Her er det mye han har laget reklameinnlegg, som ikke har noen form for merking verken før eller etter; bil, belysning, kjøkken, bad, arbeidsklær, verktøy, byggematerialer, arbeidskraft, port på uteområde mm. Jeg har meldt til FT flere ganger, og håper flere gjør det. 

Likte å følge han før, men etterhvert som jeg nå har innsett hvor mye skjult reklame det er i omløp der, har jeg fått avsmak for hele fyren. 

Sjæl!

Alltid vært støttende og likt innlegg, kommentert og slik. Og en gang spurte jeg om et superduperenkelt råd, men niks DET kunne han ikke svare på. Var snakk om et enkelt råd på et materiale … Sa det og, men niks. 
Da avfulgte jeg hele gubben. Makan ril dårlig stil ovenfor følgere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vanskelig å skjønne hvor pengene kommer fra, han pusher da enorme mengder reklame. Alt i huset er sponsa, ALT i livet hans er spons. Avfulgte for en stund siden, livet mitt er for kort til å trykke gjennom førti reklamesnapper fra en random fyr hver dag. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kult med Mads for et par år siden. Nå er det mest mas. Og med det trene/kropp/mat-opplegget i tillegg blir det veldig liteintetessant. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Han er jo handy-influenser. Lever av det samme som andre influensere. Fancy hus har de ikke. Det er langt utpå landet og de har pusset opp absolutt alt, selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hva er det egentlig han gjør om dagen? Han står opp, drar så på trening? Hvor kommer inntekten fra? Han jobber jo lite som håndtverker? Og kona som er hjemme mens Ferrarien står i garasjen, den er riktignok belånt med 1,9 million. Men det lånet skal jo betales på ca 25000 kr pr mnd. Hvor kommer inntekten fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Hva er det egentlig han gjør om dagen? Han står opp, drar så på trening? Hvor kommer inntekten fra? Han jobber jo lite som håndtverker? Og kona som er hjemme mens Ferrarien står i garasjen, den er riktignok belånt med 1,9 million. Men det lånet skal jo betales på ca 25000 kr pr mnd. Hvor kommer inntekten fra?

Han har Snap-stjerne da og kan tjene godt på bare det. Aner ikke hvor mange views han har, men han dukker opp høyt i utforsk hos meg rett som det er, og da gjør han vel det hos andre også som altså gir klikk, og dermed også penger. 

Du vet vel ikke hvor mye av bilen som faktisk er belånt og blir nedbetalt? Eller har han sagt det? 

Jeg synes han har noen morsomme snapper, for eksempel da han kjørte seg fast fordi han undervurderte snøen, eventuelt overvurderte bilen. 😅 Ser for meg at han er en jeg kommer til å følge fast.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (9 timer siden):

Og kona som er hjemme? 

Hun er pt og driver egen bedrift sammen med flere andre…. Hun har mer enn fulltidsjobb, og Mads har reklameoppdrag blant annet. De har også en del utleieeiendommer som de har leieinntekter fra. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (21 timer siden):

Han har Snap-stjerne da og kan tjene godt på bare det. Aner ikke hvor mange views han har, men han dukker opp høyt i utforsk hos meg rett som det er, og da gjør han vel det hos andre også som altså gir klikk, og dermed også penger. 

Du vet vel ikke hvor mye av bilen som faktisk er belånt og blir nedbetalt? Eller har han sagt det? 

Jeg synes han har noen morsomme snapper, for eksempel da han kjørte seg fast fordi han undervurderte snøen, eventuelt overvurderte bilen. 😅 Ser for meg at han er en jeg kommer til å følge fast.  

Tviler på at mye er nedbetalt når de nettopp har kjøpt bilen. Og har lån på den nye Toyotaen også:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (15 timer siden):

Og kona som er hjemme? 

Hun er pt og driver egen bedrift sammen med flere andre…. Hun har mer enn fulltidsjobb, og Mads har reklameoppdrag blant annet. De har også en del utleieeiendommer som de har leieinntekter fra. 

Nei. Han har ikke mye reklameoppdrag nei:-) Dagene består i å dra på trening og fyre i sentralvarmeanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte han veldig godt før. Fremsto så jovial og hyggelig. Å jeg synes fremdeles at han er super flink og deler mye bra inspirasjon i forhold til oppussing, men herregud for en klyse han fremstår av og til. Du ser det spesielt når han deler fra fest og sosiale lag. Hvordan han disser og snakker til kompisene og prøver å fremheve seg selv. Snap storyen fra den siste Polen turen de var på var helt krise😝 Der fremsto han som en skikkelig dust. Å reagerte kraftig på at flere av de var alkoholpåvirket når de dro for å skyte med ulike våpen. Dårlig forbilde å vise følgerne sine alkohol og våpenskyting. Det hører så absolutt ikke sammen.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snoker45 skrev (3 minutter siden):

Og har gjeld oppover ørene.

og det er relevant fordi? 
Jeg har også gjeld, naboen har gjeld, søsteren min har gjeld, flesteparten jeg gikk på VGS med har gjeld. 

Så skriver du også at kona sitter hjemme mens ferrarien står i garasjen.
Hun har nesten 50 000 følgere på instagram samt at hun er PT. Dama til en kompis av meg har rett i overkant av 10 000 følgere på insta og er også PT, hun tjener i overkant av 80 000,- i mnd. Da kan jeg bare gjette meg til at hun helt sikkert har ei respektabel inntekt. 

For meg virker det som det er mye misunnelse. Spesielt rundt mennesker som står på og som samtidig lykkes.

Synes både Mads og Helene gjør det bra på SOME og samtidig synes jeg de deler mye interessant!  

Tar heller oppussingstips og kostholds/treningstips framfor alt det andre skrapet mange andre ''influencere'' kommer med. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 9.1.2024 den 8.21):

Han er jo helt åpenbart influencer, og hun jobber som coach i et firma hun er medeier i tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt stadig mer aktiv på snap nå og ruter folk over dit fra insta. Fordi bil er dyrt og snap betaler «uten at du må betale»🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...