Gå til innhold

Joe Manganiello verdens deiligste mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er åpenbart en pen mann, men jeg syns faktisk hele pakka blir «for mye». Syns Alexander Skarsgård, som spiller i samme serie, er utrolig mye heitere🤩

Anonymkode: 379f1...1f8

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett Henry Cavill eller??? 

Anonymkode: 51c55...bfd

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er åpenbart en pen mann, men jeg syns faktisk hele pakka blir «for mye». Syns Alexander Skarsgård, som spiller i samme serie, er utrolig mye heitere🤩

Jeg sikler på han og 😍

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Dæven, dere har god smak her i tråden 😋 Han har jeg tidligere brukt som eksempel på verdens deiligste mann. Tror faktisk han får dele førsteplassen med Joe

Anonymkode: 09a76...2e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er bare...😍😍😍

Anonymkode: 0ce38...d8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er bare...😍😍😍

Anonymkode: 0ce38...d8c

Han i The Witcher... Herrejesus 

Skrevet

KJekk kar

Anonymkode: 3bbe2...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg i at Mr. Northman er superheit. 

Jeg syns ikke Alexander er så vanvittig kjekk, det er karakteren han spiller i True Blood som gjør han så vanvittig tiltrekkende. Det er noe med uttrykket. Og han er så utrolig søt i sesong 3.

Samme med Ian Somerhalder i Vampire Diaries. Jeg syns han er dødskjekk som vampyr i den serien, men i RL så er han bare vanlig kjekk. 

Henry Cavill er kjekk uansett om han er i karakter eller seg selv. ❤️ 

Anonymkode: e2224...53d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 20.19):

Ser på true blood i kveld og er nysgjerrig om andre syns dette er verdens hotteste😄 Kan ikke komme på noen andre som kan måle seg, enig?

IMG_4141.jpeg.be9b242278d5aaaad11a21112ec0534e.jpegIMG_4142.webp.b61c05fbc8c4c21dc101e6c31df1d0c0.webpIMG_4140.jpeg.1f35d8c5adbbd47b3de15eb6864e3e39.jpeg

Anonymkode: 09a76...2e8

Hell ye … 🔥🔥🔥🔥🔥

• Liker 1
Gjest ElderMillenial
Skrevet
ClausSaus skrev (På 27.11.2023 den 4.08):

Nei, nei, nei. Du har misforstått totalt.

Kvinner er ikke opptatte av menns utseende.

Visste du ikke det? 😆

I'm onto you Claus😂😂

Men for å svare på tråden, nei jeg synes ikke han er den deiligste mannen i verden. Skarsgård er mye deiligere i den serien fordi karakteren hans er mye mer likende. Sånn er det jo ofte med kjendisene, er karakterene man faller for, ikke selve skuespilleren. Eller sånn er jeg da, Cavill som The Witcher er HOT, Cavill som Supermann er NOT 😂 For jeg liker ikke det polerte utseendet til Supermann. Det er jo samme mannen, så det blir feil og si at han ikke er deilig da, han er jo utvilsomt en veldig kjekk mann! 

Personlig synes jeg Tom Hardy er verdens deiligste mann. 

Skrevet
ClausSaus skrev (På 27.11.2023 den 4.08):

Nei, nei, nei. Du har misforstått totalt.

Kvinner er ikke opptatte av menns utseende.

Visste du ikke det? 😆

Nei, for det er selvsagt ikke forskjell på å ikke ha utseendet på førsteplass når man leter etter en partner, og å nyte synet av sexy mann i en film eller TV-serie🙃

Det burde ikke komme som noen stor overraskelse at vi kvinner kan nyte synet av en vakker og sexy mann på samme måte som menn nyter synet av en vakker og sexy kvinne. Det er som sagt bare ikke blant de viktigste egenskapene mange av oss ser i en potensiell partner. Skjønte du det nå?

Anonymkode: a009e...2af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 5.05):

Jason mamoa og han samtidig 😋🤩

Anonymkode: 8bff9...760

❤️

Skrevet

Er dessverre ikke en person som tiltrekkes vaskebrett, så synes ikke han er noe spesielt å se på :)

MEn smaken er som baken, den er heldigvis delt! 

Anonymkode: 4ed31...ec6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...