Gå til innhold

Joe Manganiello verdens deiligste mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han var veldig flott i den serien ja. Men jeg hadde ikke tent på han kun basert på det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er mest sexy med Manganiello er at han er en ubernerd, gamer, og rollespillentusiast.

Anonymkode: 26e61...54a

Skrevet

Har han hatt en liten gjesterolle i Big Bang Theory? Eller husker jeg feil?

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jason mamoa og han samtidig 😋🤩

Anonymkode: 8bff9...760

De to sammen? Hehe

Anonymkode: 84697...546

Skrevet (endret)
ClausSaus skrev (15 minutter siden):

Beklager, men det er litt sent for slikt.

Har vært litt for mye hyling og skriking, utskjelling, name calling og trusler om anmeldelse fordi en eller annen stakkars jævel har våget å påstå at også kvinner er opptatte av utseende til å nå plutselig komme med noe "du må ikke være så firkantet".

Det toget gikk for lenge siden. 😄

Har mange ganger sakt at jeg også ser utsendet. Og at vi kvinner bryr oss om det. Men du og andre misforstår igjen og igjen. Og du må se hva som er vinkelen i samtalen. Det er mer til noen enn utsendet. Og noen kan ha feiloppfattning av sitt eget, å da må vi støtte dem. Å kvinner liker ulike ting, så det at dem som har avslått dem ikke er interisert, betyr ikke at det ikke er andre som vil like dem. Så omsorg er en faktor, fornuft og det å røre gress er en faktor, at samspill er større en første øyekast er en, og simpel sexyhet som er mer overfladisk er en, men den kan også forsvinne om vi ikke passer med personen sin utstråling, alt spiller inn.

Det at dette kommer for sent kan jeg ikke gjøre noe med, livet er i stor grad tilfeldig, jeg er bare en person du aldri har møtt som tilfeldigvis bruker for mye tid på samme forum som deg. Kan ikke ha hatt denne samtalen før, det er tilfeldig at den skjer, kunne ha valgt å gått å spist som jeg egentlig skulle, så har jeg kanskje aldri skrevet dette. 

Beklager at jeg har skjellet deg ut. Ironisk at min neste settnikng er

Du er for firkantet 😅 Du legger for stort press på kvinner basert på det vonde du har opplevd. Det er fært du har opplevd ille ting, men husk vi har ikke gjort dem tingene.(jeg har kranglet mye med deg, så det er jeg skyldig i) Kanskje har noen av oss det i seg, det er vanskelig å vite, men alt som ble gjort her i denne samtalen var egentlig bare ei som syns Joe Manganiello er hot, det er en relativt uskyldig handling. 

Endret av Rosakatt
  • Nyttig 1
Skrevet
ClausSaus skrev (46 minutter siden):

Langt ifra.

Jeg er i ferd med å bli gammel. Og jeg er i ferd med i bli gammel i et samfunn som dere bitre rødstrømper er i ferd med å ødelegge.

Jeg har ikke så veldig lyst til akkurat det. Ellers takk.

Så da tar jeg til motmæle, først og fremst for at unge menn skal våkne og innse at de ikke trenger å ta imot dritt fra dere.

Var det vanskelig? 🙂

Du er på et kvinneforum. Vil du at unge menn skal våkne, så må du melde deg inn på et forum for unge menn. Du er på feil forum. Er det vanskelig å melde seg inn på riktig forum?

Jeg er ingen bitter rødstrømpe bare fordi jeg ikke tar imot dritt fra menn. Jeg er lykkelig gift med en likeverdig mann. 

Anonymkode: 93775...caf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
ClausSaus skrev (36 minutter siden):

Beklager, men det er litt sent for slikt.

Har vært litt for mye hyling og skriking, utskjelling, name calling og trusler om anmeldelse fordi en eller annen stakkars jævel har våget å påstå at også kvinner er opptatte av utseende til å nå plutselig komme med noe "du må ikke være så firkantet".

Det toget gikk for lenge siden. 😄

Ingen har kalt deg noe som helst, ingen har truet deg med anmeldelse eller skjelt deg ut. Den eneste som skriker i denne helt vanlige, koselige tråden, er du. DU lager kvalme og skriker, så beskylder du oss for å være det. Selvfølgelig vil både kvinner og menn være sammen med en man er tiltrukket av. Nå er det ingen her på forumet som kommer til å bli sammen med Joe Mangiello, så spørsmålet er heller ikke hvem kvinner VELGER. Jeg synes flere av de kvinnelige kjendisene er smellvakre, selv om jeg er ultrahetero og kunne aldri ha tenkt meg å bli sammen med dem. På samme måte må kvinner få lov til å synes at en mannlig kjendis er estetisk vakker, uten å bli shamet av menn for det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Rosakatt skrev (25 minutter siden):

Har mange ganger sakt at jeg også ser utsendet. Og at vi kvinner bryr oss om det. Men du og andre misforstår igjen og igjen. Og du må se hva som er vinkelen i samtalen. Det er mer til noen enn utsendet. Og noen kan ha feiloppfattning av sitt eget, å da må vi støtte dem. Å kvinner liker ulike ting, så det at dem som har avslått dem ikke er interisert, betyr ikke at det ikke er andre som vil like dem. Så omsorg er en faktor, fornuft og det å røre gress er en faktor, at samspill er større en første øyekast er en, og simpel sexyhet som er mer overfladisk er en, men den kan også forsvinne om vi ikke passer med personen sin utstråling, alt spiller inn.

Det at dette kommer for sent kan jeg ikke gjøre noe med, livet er i stor grad tilfeldig, jeg er bare en person du aldri har møtt som tilfeldigvis bruker for mye tid på samme forum som deg. Kan ikke ha hatt denne samtalen før, det er tilfeldig at den skjer, kunne ha valgt å gått å spist som jeg egentlig skulle, så har jeg kanskje aldri skrevet dette. 

Beklager at jeg har skjellet deg ut. Ironisk at min neste settnikng er

Du er for firkantet 😅 Du legger for stort press på kvinner basert på det vonde du har opplevd. Det er fært du har opplevd ille ting, men husk vi har ikke gjort dem tingene.(jeg har kranglet mye med deg, så det er jeg skyldig i) Kanskje har noen av oss det i seg, det er vanskelig å vite, men alt som ble gjort her i denne samtalen var egentlig bare ei som syns Joe Manganiello er hot, det er en relativt uskyldig handling. 

Nettopp. Når vi sier at vi ikke er opptatt av BARE utseendet, betyr at vi ikke er kategoriske mht. vekt, alder, ansiktstrekk og lignende, slik mange menn er. Statistikken viser at svært mange menn ønsker seg en kvinne som er i lavere område for normalvekt eller undervektige, gjerne mye yngre enn seg selv og ansiktspene. Mange rikker ikke på disse kravene. Selvfølgelig vil kvinner også være sammen med menn de er tiltrukket av. Men bare fordi de synes at en kjendis er kjekk, betyr det ikke at de ikke samtidig elsker sin helt ordinære mann.

• Nyttig 1
Skrevet

Som dere ser. Joe har tapt seg. 46 år, men tapt seg mye. Han ga også slapp på kona si Sofia Vergara. Fordi Joe er en partyboy som liker festing.

IMG_5314.jpeg

Anonymkode: bb21b...172

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som dere ser. Joe har tapt seg. 46 år, men tapt seg mye. Han ga også slapp på kona si Sofia Vergara. Fordi Joe er en partyboy som liker festing.

IMG_5314.jpeg

Det viser bare at kvinner aldri er forsikret fra brudd eller utroskap. Mange smellvakre, smarte kvinnelige kjendiser har opplevd både brudd og utroskap. Så når menn på KG sier at kvinner selv er skyld i brudd og utroskap fra mannen fordi de ikke er pene/slanke/interessante nok, må de egentlig holde kjeft. Det har ingenting med kvinnen å gjøre. Utro personer og useriøse festmennesker finnes hos begge kjønn. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

IMG_5314.jpeg

Dumt menn i den alderen anlegger langt skjegg, hadde han barbert seg eller hatt 3-dagers hadde han fremdeles vært deilig

Anonymkode: 09a76...2e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det viser bare at kvinner aldri er forsikret fra brudd eller utroskap. Mange smellvakre, smarte kvinnelige kjendiser har opplevd både brudd og utroskap. Så når menn på KG sier at kvinner selv er skyld i brudd og utroskap fra mannen fordi de ikke er pene/slanke/interessante nok, må de egentlig holde kjeft. Det har ingenting med kvinnen å gjøre. Utro personer og useriøse festmennesker finnes hos begge kjønn. 

Hun ble dumpet av en av verdens kjekkeste menn. Det kan hende at det hadde sitti lenger inne for Ola (54) fra Nordkjosbotn å gå ut av forholdet. Du kan ikke sammenligne Manganiello med "menn på KG".

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke min type, men absolutt en kjekk kar 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men så handler forhold om mer enn å være vakker og smart. Oppfører man seg f. eks. dårlig mot partneren generelt, er utro eller hva det nå måtte være så blir man ofte dumpet, uansett hvor mye modellutseende man måtte ha. 

Anonymkode: 9d258...597

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jason mamoa og han samtidig 😋🤩

Anonymkode: 8bff9...760

DP?

Anonymkode: e1bc4...c40

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun ble dumpet av en av verdens kjekkeste menn. Det kan hende at det hadde sitti lenger inne for Ola (54) fra Nordkjosbotn å gå ut av forholdet. Du kan ikke sammenligne Manganiello med "menn på KG".

Du kan heller ikke sammenligne Vergara med de aller fleste kvinner i verden.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men så handler forhold om mer enn å være vakker og smart. Oppfører man seg f. eks. dårlig mot partneren generelt, er utro eller hva det nå måtte være så blir man ofte dumpet, uansett hvor mye modellutseende man måtte ha. 

Poenget er at mange menn sitter på KG og beskylder kvinner for brudd og utroskap ved at de ikke trener nok, at de forfaller og er tjukke. 

Skrevet

Nope, not my cup of tea han der. Aner ikke hvem fyren er 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Poenget er at mange menn sitter på KG og beskylder kvinner for brudd og utroskap ved at de ikke trener nok, at de forfaller og er tjukke. 

Det finnes jo noen overfladiske, men av begge kjønn. Og nei, man er jo aldri forsikret mot hverken brudd eller utroskap, det er ingen som er det, uansett alder eller kjønn. Men så er det jo gjerne slik at visse typer oppførsel øker risikoen for brudd, det er jo f. eks. utroskap i seg selv eller generelt dårlig oppførsel. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan heller ikke sammenligne Vergara med de aller fleste kvinner i verden.

Nei, selvsagt. Det var personen jeg siterte som gjorde det. 
"Det viser bare at kvinner aldri er forsikret fra brudd eller utroskap."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...