AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Ser på true blood i kveld og er nysgjerrig om andre syns dette er verdens hotteste😄 Kan ikke komme på noen andre som kan måle seg, enig? Anonymkode: 09a76...2e8 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Channing Tatum er hottere Anonymkode: 0ce38...d8c 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Channing Tatum er hottere Anonymkode: 0ce38...d8c Nei, syns du virkelig det 😅 jeg har en eksflamme som ligner Joe og er enda ikke over han altså. Anonymkode: 09a76...2e8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 True blood endte for 10 år siden, han var kanskje hit da, men ikke så veldig nå lenger Anonymkode: b9dea...cac
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: True blood endte for 10 år siden, han var kanskje hit da, men ikke så veldig nå lenger Anonymkode: b9dea...cac Mente sånn han var da 😀 Han er fremdeles flott da Anonymkode: 09a76...2e8
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Nei, nei, nei. Du har misforstått totalt. Kvinner er ikke opptatte av menns utseende. Visste du ikke det? 😆 1
Rosakatt Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (20 minutter siden): Nei, nei, nei. Du har misforstått totalt. Kvinner er ikke opptatte av menns utseende. Visste du ikke det? 😆 Du har ikke sett noen ting. Til tråden. Han er absolutt en fin mann, Channing også, men har aldri følt ✨️det✨️ for dem, beklager, dumt å ødelegge deiligste mannen stemningen her inne. På den gode siden får du mindre konkurranse 😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (37 minutter siden): Nei, nei, nei. Du har misforstått totalt. Kvinner er ikke opptatte av menns utseende. Visste du ikke det? 😆 Hakk i plata? Anonymkode: 93775...caf 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Skrevet 27. november 2023 Jason mamoa og han samtidig 😋🤩 Anonymkode: 8bff9...760 5
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #10 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hakk i plata? Anonymkode: 93775...caf Ja absolutt – faktisk hver eneste gang en mann våger å påpeke at også kvinner er opptatte av potensielle makers utseende. «Nei det er vi ikke!» «Kutt ut mansplainingen!» «Jævla incel!» 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #11 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (29 minutter siden): Ja absolutt – faktisk hver eneste gang en mann våger å påpeke at også kvinner er opptatte av potensielle makers utseende. «Nei det er vi ikke!» «Kutt ut mansplainingen!» «Jævla incel!» 🤣🤣🤣 Slutt å slå deg selv på brystet og si "DER TOK JEG DERE PÅ FERSK GJERNING, KVINNER!" hver gang du ser noen skrive at en mann er kjekk eller har godt utseende. Du skjønner jo ingenting og ser ikke forskjellen. Vi er ikke blinde, akkurat som menn kan vi se menneskene rundt oss. Men det vi ikke gjør, men som menn gjør, er å la utseendet bestemme om det blir et varig forhold eller ikke. Gå på gata og se deg rundt i samfunnet. Menn av alle slags typer og utseende går rundt og leier en kvinne eller triller en barnevogn. Ikke bare de aller kjekkeste "filmstjernetypene"! Anonymkode: c2de6...3ed 4 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #12 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (1 time siden): Ja absolutt – faktisk hver eneste gang en mann våger å påpeke at også kvinner er opptatte av potensielle makers utseende. «Nei det er vi ikke!» «Kutt ut mansplainingen!» «Jævla incel!» 🤣🤣🤣 Sjalusi og bitterhet er svært dårlige egenskaper. Det er ikke vår skyld at du ikke var heldig med utseendet. Men du kan kompensere for det med å være hyggelig. Anonymkode: 93775...caf 5 1
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #13 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sjalusi og bitterhet er svært dårlige egenskaper. Det er ikke vår skyld at du ikke var heldig med utseendet. Men du kan kompensere for det med å være hyggelig. Anonymkode: 93775...caf Hehe, really? Du har ikke fjerneste peiling på hvem jeg er, hvor jeg er, eller engang hva jeg er… og så tror du at du skal nå frem med ett eller annet famlende "du er stygg"-forsøk? 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #14 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Hehe, really? Du har ikke fjerneste peiling på hvem jeg er, hvor jeg er, eller engang hva jeg er… og så tror du at du skal nå frem med ett eller annet famlende "du er stygg"-forsøk? 🤣🤣🤣 Jeg har ikke sagt at du er stygg. De aller færreste menn ser ut som Joe Mangiello og lignende kjendiser. Det kan jo hende at du ser ut som ham, men den bitterheten du oser av deg i alle tråder, forteller en annen historie. En kjekk, attraktiv, selvsikker og smart mann har intet behov for å latterliggjøre kvinner og finne opp personangrep som ikke eksisterer. Som i denne tråden - ingen har kalt deg incel eller sagt at du mansplainer. Trådens tema var utrolig trivielt - et enkelt spørsmål om kvinner finner denne kjendisen attraktiv. Så kommer du og latterliggjør, uten å tilføre tråden noe som helst. Ingen har angrepet deg her eller kalt deg det ene eller det andre, DU provoserer med vilje, og DU må forvente å få motsvar. Anonymkode: 93775...caf 5 3
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #15 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke sagt at du er stygg. De aller færreste menn ser ut som Joe Mangiello og lignende kjendiser. Det kan jo hende at du ser ut som ham, men den bitterheten du oser av deg i alle tråder, forteller en annen historie. En kjekk, attraktiv, selvsikker og smart mann har intet behov for å latterliggjøre kvinner og finne opp personangrep som ikke eksisterer. Som i denne tråden - ingen har kalt deg incel eller sagt at du mansplainer. Trådens tema var utrolig trivielt - et enkelt spørsmål om kvinner finner denne kjendisen attraktiv. Så kommer du og latterliggjør, uten å tilføre tråden noe som helst. Ingen har angrepet deg her eller kalt deg det ene eller det andre, DU provoserer med vilje, og DU må forvente å få motsvar. Anonymkode: 93775...caf Langt ifra. Jeg er i ferd med å bli gammel. Og jeg er i ferd med i bli gammel i et samfunn som dere bitre rødstrømper er i ferd med å ødelegge. Jeg har ikke så veldig lyst til akkurat det. Ellers takk. Så da tar jeg til motmæle, først og fremst for at unge menn skal våkne og innse at de ikke trenger å ta imot dritt fra dere. Var det vanskelig? 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #16 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Langt ifra. Jeg er i ferd med å bli gammel. Og jeg er i ferd med i bli gammel i et samfunn som dere bitre rødstrømper er i ferd med å ødelegge. Jeg har ikke så veldig lyst til akkurat det. Ellers takk. Så da tar jeg til motmæle, først og fremst for at unge menn skal våkne og innse at de ikke trenger å ta imot dritt fra dere. Var det vanskelig? 🙂 Du må ha tatt i mot mye dritt i din levetid, ettersom du fremstår så bitter og "skada" i innleggene dine, alle med et visst hat og bitterhet mot kvinner. Men du prøver å kalle kvinner bitre, når det er du som er det. Anonymkode: c2de6...3ed 5 3
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #17 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må ha tatt i mot mye dritt i din levetid, ettersom du fremstår så bitter og "skada" i innleggene dine, alle med et visst hat og bitterhet mot kvinner. Men du prøver å kalle kvinner bitre, når det er du som er det. Anonymkode: c2de6...3ed Zzz…
Rosakatt Skrevet 27. november 2023 #18 Skrevet 27. november 2023 (endret) ClausSaus skrev (9 minutter siden): Langt ifra. Jeg er i ferd med å bli gammel. Og jeg er i ferd med i bli gammel i et samfunn som dere bitre rødstrømper er i ferd med å ødelegge. Jeg har ikke så veldig lyst til akkurat det. Ellers takk. Så da tar jeg til motmæle, først og fremst for at unge menn skal våkne og innse at de ikke trenger å ta imot dritt fra dere. Var det vanskelig? 🙂 Livet er komplisert. Det er så mange nyanser til attraksjon. Noen er vi tiltrukket av sekundet vi ser dem på grunn av hvordan de ser ut, å det varierer hvem disse er, som jeg sier jeg ser han er kjekk men er ikke tiltrukket. Så er det egenskaper som gjør noen kjekk, men det betyr ikke at utsendet ikke er det heller. Så blir vi kanskje glad i noen, så blir de vakre selv om vi først ikke likte dem. Men at noen ikke liker noen betyr ikke at de er stygge, det burde være mer rom til nøytral grunn og at noen er fin i seg selv uavhengig av at alle liker dem, for det skjer uansett ikke. Du kan ikke forenkle kvinner, vi har dybde vi også. Dritten du sier vi gir, er normal menneskelig oppførsel. Du tror at alle kort i kortstokken må ha samme tall, farge og figur for at det skal være sannheten, men som kortstokkens egentlige utsendet, er det ulike figurer, motiver og farger samtidig. Endret 27. november 2023 av Rosakatt 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #19 Skrevet 27. november 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Zzz… Seriøst, jeg tuller ikke, du bør prøve å gjøre noe med bitterheten din og hatet ditt mot kvinner. Du kan umulig ha det godt med deg selv, det ser man på alle innleggene dine, som uten unntak prøver å rakke ned på kvinner. Se bare på deg selv, du tråkker inn i en tråd om en kjekk mann, og oser av misunnelse og bitterhet og begynner straks å lesse av deg, helt usaklige ting som ikke har noe med tråden å gjøre. Bare fordi du er misunnelig og vil prøve å "ta" kvinner på noe. Jeg rister på hodet. Det er noe stakkarslig ved sånne som deg. Anonymkode: c2de6...3ed 2 2
ClausSaus Skrevet 27. november 2023 #20 Skrevet 27. november 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Livet er komplisert. Det er så mange nyanser til attraksjon. Noen er vi tiltrukket av sekundet vi ser dem på grunn av hvordan de ser ut, å det varierer hvem disse er, som jeg sier jeg ser han er kjekk men er ikke tiltrukket. Så er det egenskaper som gjør noen kjekk, men det betyr ikke at utsendet ikke er det heller. Så blir vi kanskje glad i noen, så blir de vakre selv om vi først ikke likte dem. Men at noen ikke liker noen betyr ikke at de er stygge, det burde være mer rom til nøytral grunn og at noen er fin i seg selv uavhengig av at alle liker dem, for det skjer uansett ikke. Du kan ikke forenkle kvinner, vi har dybde vi også. Dritten du sier vi gir, er normal menneskelig oppførsel. Du tror at alle kort i kortstokken må ha samme tall, farge og figur for at det skal være sannheten, men som kortstokken egentlige utsendet, er det ulike figurer, motiver og farger samtidig. Beklager, men det er litt sent for slikt. Har vært litt for mye hyling og skriking, utskjelling, name calling og trusler om anmeldelse fordi en eller annen stakkars jævel har våget å påstå at også kvinner er opptatte av utseende til å nå plutselig komme med noe "du må ikke være så firkantet". Det toget gikk for lenge siden. 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå