Gå til innhold

Bannet fra fortnite - hva gjør jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiller på pc og har plutselig uten grunn blitt bannet fra spille av epic games. Får heller ingen god grunn av epic games på hvorfor. Veldig kjipt. Men Har skjønt etter litt graving at det er pc/harware som er bannet og at eneste løsning er å bruke annen maskin. Men noen som vet om man det også berører ip adresse? Eller holder det med ny maskin og ny bruker? Noen som kan dette? 

Anonymkode: 9efeb...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkedykker

Ikke cheat i online spill.. Da slipper man å bli bannet. De banner ofte i slike banwaves, slik at det muligens er flere måneder siden de faktisk oppdaget juksingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder meg at hackere blir bannet uansett spill. Håper du ikke finner veien inn igjen.

Anonymkode: df291...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er banna fordi du har jukset. Bruk 40 000 kr på ny pc, og så gjentar du dette hver gang du cheater og blir tatt. Vil tro du får ca 10 dager med gaming i året på denne måten👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante meg at det ville komme sånne kommentarer. Jeg har ikke jukset. Skjønner dere ikke tror det. Men det er sannheten. Leste at flere som bruker pc har opplevd dette den siste tiden uten å jukse eller noe. Kan være et problem for pc spillere kanskje? 
man kommer ingen vei med store epic games og det er ganske frustrende når du i hvert fall skulle vist hva man har gjort galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ante meg at det ville komme sånne kommentarer. Jeg har ikke jukset. Skjønner dere ikke tror det. Men det er sannheten. Leste at flere som bruker pc har opplevd dette den siste tiden uten å jukse eller noe. Kan være et problem for pc spillere kanskje? 
man kommer ingen vei med store epic games og det er ganske frustrende når du i hvert fall skulle vist hva man har gjort galt

Om du ikke blander shadowban og ban, så er det en grunn til at du er bannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du trenger ikke å ha jukset i fortnite. Bare det at du har et jukseprogram på pcen din kan trigge anticheat systemet til fortnite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...